שירים

חילוץ בלב ים

בס"ד

חילוץ בלב הים

יום אחד דניאל שב לביתו, נכנס לחדרו הביט בכדור הקסמים כאשר לפתע הכדור שינה צבעו לאדום. שאל אותו דניאל: "מה קרה?" השיב לו: "כרגע שמעתי איתותים צוללת ובה חיילים רבים תקועה בלב הים במעמקים". מיד דניאל לקח את כדור הקסמים כדי לעזור בחיפושים. הגיעו לחוף ועלו על סירת מפרשים. כשהגיעו לאזור עצר אותם משמר החופים.
זהו אזור סכנה ואין לכם כניסה. דניאל פנה אליו: "כדור הקסמים ואני יכולים לעזור בחיפושים כבר מספר פעמים חילצנו ממקום סכנה אנשים.  המתינו עד שאקבל אישור מיוחד ממפקד הכוחות המשולבים". הוא חזר ואמר:"המפקד אישר לכם להשתתף בחיפושים". דניאל החל לחפש באיזור וכדור הקסמים הורה לדניאל לעצור לפי עוצמת כוח משיכת המגנט, הצוללת נמצאת כאן.  דניאל הודיע למשמר החופים והם הורידו צוללנים, זיהו את הצוללת אך לא יכלו לרדת למעמקים. דניאל פנה לכדור הקסמים, חייבים להציל את החיילים והשיב לו בוא נלך לאי הבדולח ונביא את בת הים. הם הגיעו לאי הבדולח וכדור הקסמים הודיע: "בת הים נמצאת במערת הנטיפים מאבני קריסטל בוהקים ובקירות כל דגי הים חקוקים ורצפתה מפסיפס של אלמוגים. בת הים יושבת על כורסא לבנה ומעליה מעופפים פיות ופרפרים". דניאל פנה אליה: "צוללת ובה חיילים רבים, תקועה במעמקים חייבים לחלצה במהרה. אני אגש ואביא את התמנון עם זרועותיו האימתניות שחי לו באוקיינוס ונעלה את הצוללת ממעמקים.
הם הגיעו עם התמנון והורידו אותו עם חבל עבה מהאוניה עד שהגיע לצוללת וחבק אותה בזרועותיו והחל ללפף את החבל סביב הצוללת וכשסיים קשר קשר חזק והורה לעלות את הצוללת עד שעלתה מעל פני המים. שמחת החיילים הייתה ב"שמיים". מפקד החילות המשולבים הודה לבת הים דניאל וכדור הקסמים על עזרתם בהצלת החיילים והעניק להם אות הוקרה והשמחה הייתה גדולה.

 

כל הזכויות שמורות ליהודה רפאל!

תגובות