סיפורים

הילד היתום! :\

הילד היתום

 

באחד הערים ובזמן כל כך חשוך , ילד קטן עם נעליים קרועות ורחבות על רגליו ובגדים מלוכלכים ופנים לא יכולים לתאר אותם , ולמרות שהצורה שלו מגעילה ומלוכלכת אבל הפנים היו כל כך יפים , היה בעל עיניים כחולות ויפות , היה יפה מאוד .

הוא היה מטייל , ויש בידיו משחקים ונראה שהוא היה מוכר אותם , ריחמתי עליו , היה מתקרב לכל האנשים בעיר אבל כולם הרחיקו אותו מהם כאילו נגעלו ממנו ואף אחד לא היה קונה ממנו דבר .

הילד הזה היה מקורר והוא היה מנסה למצוא דבר מה שיחמם אותו , כל בעלי החניות סרבו אותו בלי כסף , וגם – כן הוא היה רעב מאוד , אבל כולם סרבו לתת לו שום דבר , אפילו מים לשתות .

ולא יודעת איך אנשים כאלה מתנהגים כלפי ילד כזה ... לא מרחמים על ילד יתום .

הילד היה מחפש ומחפש על אוכל , מים , על אנשים מרחמים אבל כולם סרבו אותו , למרות זה לא נמאס לא , לא וויתר , היה מחפש שוב ושוב עד שאלוהים יפגיש אותו עם אנשים מרחמים , אבל בסוף הדבר נמאס לא ושכב תחת עץ לנוח מחכה בסבלנות רבה עד שיבוא איזה שהוא מלאך משמיים שירחם עליו ויעזור לו .

בבוקר ראו אותו אנשי העיר תחת העץ חשבו שהיה נרדם אבל הוא היה מת , והצטערו מאוד על שהם טעו כלפיו ולא יכלו להתנהג כלפיו יפה .

ומהיום ההוא אנשי העיר החליטו ביניהם להיות אנשים כיד אחת וקרובים זה לזה כי האנשים בעיר בדר"כ  רחוקים מאוד אחד מהשני , ולא יודעים שום דבר על שלומו של האחר , אפילו השכנים מרוחקים לעיתים !

 

                                                                                                                   ממני : שד'א וחיד ע'אנם

 

תגובות