פוסטים

ספר לי סיפור

נו כבר תספר לי את הסיפור. קח ספר ותתחיל לספר או שאם בא לך ספר לי מהדמיון. נניח, ספר לי על חיות שעפות, על נחש משקפיים, על תרנגול כפרות, ועל חגי ישראל אולי חגי הנוצרים. ספר לי על פרים במלחמה, ספר לי על תולעים שמשחקות מלחמה, ספר לי על עכברים שבורחים מחתולים, ספר לי על חתולים מייללים ספר לי על כלבים שנובחים ספר לי על קור כלבים ולמה אין בכלל חום חתולים. ספר לי על עצמך, ספר לי היכן גדלת. ספר לי על מותר ועל אסור ספר לי על כדאי על צריך ועל חובה ספר לי על גן חובה ספר לי על ילדותך ספר לי הכרת את אהבתך הראשונה, ספר לי איך הכרת אותה, ספר לי איך נולדתי, ספר לי על מין, או על שינוי מין. ספר לי על אלכוהול. ספר לי על סמים ספר לי מדוע יש כאלה ולמה רוב הסטודנטים בעד, ספר לי על עוגיות בראוניז. מה דעתך לספר לי על מלפפון ועגבנייה, ספר לי איך בכלל התחילו את השיר אפונה וגזר ישבו במקרר. למה הם הכלל ישבו אולי הם עמדו. ספר לי על חקלאות, ספר לי על איך היה לך בלימודים.


אתה זוכר שאמרת לאיתן שאתה רוצה לקנות מכונית חדשה? ואפרופו ספר לי למה יש בכלל כבישים, האם הכבישים הם בכלל בשים ואם כבר מדברים על כבשים, אכלת פעם כבש? נכון זה טעים? האם אתה רוצה לטעום מרשמלו על האש בל"ג בעומר?, האם אתה מוכן לטעום את המרשמלו ביחד עם כבש, האם אתה רוצה את הכבש שלך וול דאן, האם אתה בכלל רוצה להיות בפאפאגיו? האם בכלל הפרות קדושות? האם היית בהודו? היית פעם בחו"ל? אתה רוצה להיות בחו"ל? היית פעם בהולנד? שמעתי שיש שם סמים, שמעתי שיש שם חלונות אדומים, אנשים חזרו משם אמרו שיש שם פרות אדומות אולי תביא כמה? אתה חושב שאתה קדוש?, האם אתה רוצה בכלל להיות קדוש? האם אמא אדמה קדושה?, ואם כבר מדברים על קדושים אולי תספר לי על ישו? מעניין אותי ישו, מה אתה אומר על ישו האם ישו עדיין בצליבה?, למה צלבו אותו? סליחה נזכרתי. כי אנחנו צריכים לסגוד ליהודה איש קריות? מאיזה קריה הוא? קריית אתא? מוצקין? או שהוא בכלל בא מהמרכז מקרית אונו? או שהוא מהדרום הדפוק, מקרית גת? קרית מלאכי? קרית עקרון? אז למה המשפחה שלנו לא הייתה באותה ארוחה מפורסמת?, אתה מוכן לרצוח פרה ולאכול אותה? אתה אוכל פרה? אתה מפריס פרסה? אתה מעלה גרע? אתה צמחוני, אתה טבעוני? מה הן ההלכות של הדגים? אתה חופף עם שמפו נגד קשקשים? האם אתה דג? נכון שלא? אז למה אתה לא עונה לי?

 ספר לי האם אתה שפוי? היית פעם בשלוותא, גהה, אברבנל? אז למה אתה לא מספר לי את הסיפור שיוציא אותי מהחור המסריח הזה שנקרה הדרום?

תגובות