פוסטים

משמעויות

לא הכי קל להודות בטעות אבל תמיד קל להאשים ולבוא בטענות,האדם לא תמיד רואה את הדבשת של עצמו אבל אני מאמינה שבינו לבין עצמו כשהוא עושה חשבון נפש אמיתי הכל מתחיל להסתדר אולי לא מיד כל אחד בדרכו ובהבנתו.
אני כמו כל בני האדם על הפלנטה הזו חושבת איך ומה לעשות נכון כדי שאוכל להתקדם ולהצליח בחיים,עושה לעצמי חשבונות נפש מנסה להבין את המהלכים שלי ולפעמים אני חושבת שכדאי לפעמים אולי להרפות מעט והכל יתחיל לזרום מעצמו,כי הרי בכוח ובלחץ שום דבר אף פעם לא מצליח וכך גם מבחינת המחשבות שלנו ושלי מה שחוויתי על בשרי אם אני חושבת על משהו מסויים ונעולה עליו וזה לא מרפה ממני עד שיתבצע בפועל אז כמובן שהעניין הזה יכול להפר את שלוותי וכל מחשבה כזו היא מציקה ולא נותנת רגע אחד של נחת.
ומצד אחד לפעמים עוברות לי מחשבות שאם אני אתן לחיי לזרום וארפה לרגע לא אלחץ מהזמן שדוחק ושצריך להספיק אחרת אמצא את עצמי במבוי סתום כל חיי וזה מן לופ כזה שיחזור על עצמו.הרי ידוע לי שרב הדברים שקורים לנו בחיינו הם פרי מעשה ידינו והכל תלוי בנו ובפעולות שאנו עושים כדי להיות יותר מאושרים בחיים,יותר להצליח להשתדל להיות תמיד בטופ של הטופ,בינינו מי לא היה מוכן לתת הכל כדי להגיע לאן שהוא מיייחל להגיע?
אני מאמינה שלכל אחד יש חלומות אבל לא כל אחד יכול להגשים אותם רק בזכות מי שהוא בכוחות עצמו,לפעמים צריך עזרה מהצד או איזו קונבינה טובה,ולפעמים הכל תלוי במי שאנחנו מייצגים כבני אדם ואולי גם קצת במזל או כרזימה או שנקרא לזה קסם אישי,לא משנה מי אתה כל אחד בעולם רוצה להיות מצליחן וכל אחד רוצה להיות מאושר ומקובל אפילו האדם שנחשב הכי לוזר בעיני עצמו והכי חסר קסם אישי.
השאלה שמתעוררת פה מכל מה שכתבתי והמסקנה המתבקשת זה האם הכל באמת תלוי רק בנו או בחברים או מכרים שסובבים אותנו ושבזכותם נוכל להתקדם אל המטרה שקבענו לעצמינו? ואם אין לאדם את הקשרים הרלונטיים או בכלל חברים או אנשים משפיעים כאלה שבאמת יוכלו לתת יד ולעזור להתקדם.
אז הכל בסופו של דבר נופל על כתיפנו,אני לא חושבת גם שאם היו לי חברים משפיעים אז הכל היה הולך לי חלק בחיים,אבל זה טוב שיש חברים טובים ומשפיעים במיוחד בארץ הקונבינות.
המסקנה שלי שגם עם חברים וגם בלי כל הניווטים וכל החוטים שבהם צריך למשוך אל הדרך והמטרה תלויה לרב בי כאדם אינדבדואלי ועד שאני לא אזיז משהו לא יקרה שום קסם מעצמו,כל זה מובן ברור ויפה אבל השאלה הכי גדולה שלי זה איך לדעת מתי לכוון נכון ולאן והכי קשה זה כשיש חלום ומטרה אבל אין אפשרות או יכולת להגיע לשם לבד גם אם היתי כל כך רוצה בזה,ועוד דבר זה איך לעשות חברים שתהיה מהם תועלת מהם ולא רק מהכיוון שלהם אלא גם שלי,כמובן שיד רוחצת יד.
היתי רוצה להבין יותר את החיים לדעת איך לפעול ולאן לפנות ולא להתקע העיקר רק להתקיים
.

תגובות