פוסטים

כל החוכמות שבעולם

  
לללל
כל החוכמות שבעולם או שניים לטנגו.


יצירה כפולה !

האדם הוא החיה הכי עילאית מכל היצורים החיים שנבראו בעולם וכל החוכמות שלו נועדו כדי לשרוד ולעשות את העולם ליפה יותר,בסופו של דבר העולם נברא עבור כל היצורים שחיים בו וכדי שלאלוהים תיהיה תעסוקה טובה בכדי לקבוע גורלות ליצירותיו.


כל המגזרים הדתות והעדות לא היו קיימות היום אילולא אותו האב הראשון שהביא לכל התהליך הזה להיתקיים בפועל,האדם הראשון,האב הראשון לפני אב כל היצירות שהוא בעצם בורא העולם,אילולא בורא העולם לא היה יוצר שני זוגות אלה אדם וחווה תהליך ההיתפתחות האנושית לא היה קיים עכשיו.

לכל יצירה יש התחלה כלשהי שהביאה את אותה היצירה למקומה הקיים.
ולכל יצירה יש סוף והיסטוריה משלה,כמו לכל תקופה ולכל דור יש התחלה וכמו כן גם סוף.

אומרים שלריקוד הטנגו צריך שני פרטנרים,הרי בן אדם אחד לא מתאים לרקוד ריקוד כזה שנועד מלכתחילה לשניים,כדי להתמזג בו ולרקוד לצליליו.


בהקשר לטנגו אני חושבת שלכל דבר או לכל יצירה כמעט צריך שני פרטנרים או אולי אפילו כמה כדי שתהליך היצור יהיה מושלם כלומר כדי שיווצר ילד ברחם של האישה צריך פרטנר למיטה או פשוט זרע של יונק ממן זכר, אחרת התהליך ליצירת הוולד יכשל הרי ילדים לא נוצרים בעזרת כוח המחשבה בלבד.וכך גם אני חושבת על כל יצירה שהיתווצרה איי פעם בעולם,עוד דוגמא פשוטה כדי ליצור מוזיקה איכותית וטובה צריך שיהיו וישתתפו בה כמה יוצרים כדי להשלים את התהליך ולהוציא אותה לאויר העולם,צריך שיהיו בה נגנים טובים ומבצע טוב,כמו שתזמורת שלמה לא יכולה להיתקיים מנגן אחד כך גם כל היצירות לא יכולות להיתקיים לבד חייבים פרטנר לכל יצירה שנועדה להשלים את כל התהליך.
למרות שישנן יצירות שכל היופי בהן מסתכם באדם אחד כמו הציורים של וא גוך ושופן נגיד,אלה יצירות של כשרון מולד מיוצר אחד,אבל לשאר הדברים כמו פירסום יצירותיהם דאגו כבר נבראים אחרים אולי.
וכמו שסרט טוב זקוק לשחקנים מוכשרים ולבמאי טוב,תאורה מושלמת ולוקיישיין(מקום) מתאים.יש אלף ואחת דוגמאות כאלה ואחרות ליצירות אשר זקוקות לשני פרטנרים או אולי אפילו ליותר.

כשאני חושבת על המשפט,"צריך שניים לטנגו" אני חושבת על כל מכלול היצירות שיש בעולם ולא רק לגבי היצירות שאותן יצרו בני האדם.

יצא לי לתהות מעט לגבי המשפט הזה,וחשבתי לעצמי אולי גם לאלוהים יש פרטנרית ביצירת העולם הנפלא הזה,עם ימים ואוקינוסים,נהרות ונחלים,שדות ולגונות וכו'. או שבעצם אלוהים לא היה צריך פרטנרית ליצירותיו כי הוא בעצם אלוהים האב של כל המחשבות,החוכמות,והיצירות.


כשאני מתעמקת יותר בעניין של המשפט "צריך שניים לטנגו" אני נזכרת שבכתובים או במשלים שנלוו על התורה הזכירו שם את בת קול שיצאה והכריזה כל מיני דברים.
אולי בכל זאת יש פרטנרים לאלוהים שהם המלאכים שאותם גם ברא אותו בורא העולם,ואומרים שלכל בן אדם יש מלאך ששומר עליו,כנראה שלפעמים יש שמועות שלא משקרות.

ובסופו של דבר אני מגיעה להחלטה ולמסקנה ביני לבין עצמי.

האדם הוא החיה הכי עילאית מכל היצורים החיים שנבראו בעולם וכל החוכמות שלו נועדו כדי לשרוד ולעשות את העולם ליפה יותר,בסופו של דבר העולם נברא עבור כל היצורים שחיים בו וכדי שלאלוהים תיהיה תעסוקה טובה בכדי לקבוע גורלות ליצירותיו.
 
 

תגובות