ראיונות

הזרקור (80) עם רויאל

 
מאפרת, שדרנית רדיו, ואימא מלאת אהבה. ים, קיץ, טיולים וגיטרה. ספונטניות, מסתורין, ורגש מתפרץ. זו רויאל. להתעלם ממנה אי אפשר, היא מיוחדת במינה. 



1-הניגודיות שבתכונות האדם, עם היקש לעדות שלך על עצמך.

 הניגוד בין 'אפסותו של האדם', כי 'מהעפר באת לעפר  תשוב'; למול "בצלם אלוהים ברא אותו" הוא מפתיע. ניגוד זה מאפשר להיות שקט וסוער, טוב לב ומרושע  ואך למצוא את היופי שבכיעור ואת הכיעור שביופי. ואני באופיי מטפחת את הניגודיות כי שם האלוה של האדם ומותר האדם מהבהמה.

2-מהי מקומה של האמונה בחייך.

לאמונה יש שתי משמעויות. 1. להאמין בקיום.  2. לבטוח. לגביי אמונה זה לבטוח. אני מחפשת כל חיי אנשים, חברים, בהם אוכל לבטוח שיוכלו גם הם לבטוח בי.  מחפשת, קוראת, אך עד כה היבול זעום. עד כדי כך שאני שואלת את עצמי האם "זולתנות" היא ערך עליון או מחלת נפש.   

3-האדם מחפש משמעות-מהי המשמעות האמיתית עבורך.

ראשית חייבת להעיר כי הצורך הוא מניע  לשינוי אך אינו גורם לו. הצורך במשמעות עדיין לא יוצר משמעות יש מאין. לגבי אישית, המשמעות של החיים הם החיים עצמם. שיש לחיות בעוצמה המכסימלית ולמצותם עד תום.

4-התעוררות – מתי את סבורה שאדם מתעורר על חייו.

אני בוחרת לפרש את ההתעוררות  למצב שאדם הופך לישות אנושית ש'כבוד האדם' חל עליו. בניגוד לאחרים, אני חושבת ששלב ההתעוררות אינו חד, אינו OFF / ON  המתרחש בלידה. אלא תהליך מתמשך שמתחיל אין שם זמן קצר אחרי ההפריה והולך ומתעצם עד להגיעו לשיאו אי שם בתקופת גיל ההתבגרות.

5-על מה יש לשים דגש בחיים, לטעמך.

כאן התשובה ברורה: ליהנות, ליהנות, ושוב ליהנות. ואין הנאה כמו לאהוב ולהיות נאהב.

6-מקומה של האהבה בחיי אדם, ובחייך שלך.

האהבה היא ציפוי צלופן ססגוני העוטף צרכים ביולוגים. ציפוי נהדר  הממחיש את האנושיות שבנו. ציפוי מענג.

 

7-על ההבדלים בין גבר לאישה, כתבי על כך.

גברים ונשים הם כמו יין ויאנג. החיים והמוות שלובים זה בזה לכדי גלגל החיים. כל יתר ההבדלים הם זוטות שההתעסקות בהם פוקעת במרקם ההוויה.

8-משפחתיות מהי ועד כמה היא תופסת מקום משמעותי אצלך.

משפחתיות מקורה בצורך ביוולוגי כפי שהאדם תרגם אותו. אבל לראות את משפחתך פורחת  ולהיות בחברתם ואפוף באהבתם העצומה, אין עונג גדול מזה.

9-שדרנית הרדיו שבך.

מעכשיו אני עוברת מתשובות פלצניות לרויאל עמך!!

לדעתי...זו התשובה הכי ארוכה שאת הולכת לקבל.:-)

קודם כל זו תקשורת אינטימית מסוימת בה אתה קובע את כללי המשחק. דהיינו, בידך עכשיו לייצר תענוג רצוף, או כישלון, זהו סוג של מבחן עצמי והוכחות עצמיות  של "היכולות שלי,"הכריזמה, האם היא עדיין שם?

מעבר לזאת,אין יפה מלהתבונן על עצמך שעה אחרי ולהקשיב לעצמך.

לי זה גורם התפעלות מעצמי. וסליחה מראש אם זה נשמע גאוותני אך ממש לא. הרעיון הוא, שאני אדם של נתינה, ותמיד אומרים לי את זה, אצלי זה כנראה הפך להרגל שאני רואה זאת כדרך אופי... ותמיד אתה שואל את עצמך,מעניין איך אני נראה בעיניי הזולת, החברים המשפחה, העולם הווירטואלי לצורך העניין. אז חשבתי לעצמי איך זה לקחת ממני משהו וליהנות ממנו כמו שאחרים נהנים ממני (בלי אסוציאציות). אז זו התשובה:-)

בעצם היא המקום הכי טבעי עבורי, הנה מקום שאתה פחות חשוף למי שלא מכיר ואוהב את מה שאתה עושה בזכות ולא בגלל העיניים היפות שלך! זה סוג של אינטימיות מדהימה בעיניי שם אני נותנת ביטוי ומענה לתשוקות שלי וליצירתיות. חוץ מזה שיש לי את התכונה הזאת בדם כלומר לא רק מאחרי גלי האתר, והסיפוק בשעת ולאחר השידור לא יסולא בפז!

 כרגע לא משדרת מפאת חוסר זמן ובנוסף זרם שידור בעייתי טכנית! מבטיחה מתי שהוא להפתיע אתכם! בטוחה כי תתאהבו:-)

 

 

10-עד כמה יצירתית עבודתך כמאפרת.

א- יצירתית ופעילה מאוד ותמיד.

  היצירתיות אצלי מושפעת מתקופות! אשר מהם אני שואבת השראות, בעצם  אם אני סוערת כך יראו יצירותיי. לכאורה.. המ.. :-)) אני תמיד סוערת. מעטות היצירות השקטות שלי את יכולה למצוא אותי מתפרעת בצבעים בסוג של טירוף, כאשר מוזיקה עוטפת זמן ואיתה אני נשאבת ויוצרת. אני אומן ביד ובנשמה. היצירתיות שלי מושפעת בעיקר מרגשות שאם ישכילו להתעמק בהן עלולים חלילה (*_~) לפענח את  סודות הלב שלי:-))

11-כמאפרת-כיצד את רואה את המסכות שבני אדם עוטים בחייהם.

גלי!... זו שאלה מצוינת!!

לא אחת יצא לי לאפר בכל סוגי האיפור, דהיינו מביוטי עד דרמטי, קולנוע, טלוויזיה, וכו'. (לצורך ידיעה, אני אוהבת הכי מאוד את תחום הקולנוע, שואו, דרמה), וזה רק כי אני אדם מאוד סקרן. הייתה לי הזדמנות אחת ויחידה להיות מאפרת ראשית בסרט ספרדי קצר, וזה היה בתחילת דרכי דווקא. שם נתתי גם יעוץ מי יתאים למה. איך אני עושה זאת?!

לכל אדם יש מימיקה, ובאיפור נכון על ידי שימת לב לפרטים והדגשותיהם, ניתן להבליט את אופי האדם. דהיינו אדם בעל תכונות קשות לא יוכל להיות השחקן הטוב, להפך. ועל זו הדרך בכל המשתמע מכך.

ואם יש כייף בדבר זה להוציא את האמת האמיתית על ידי ידי מכחול וצבע!!

אף להדגישו ולהחצינו!

אז לגבי המסכות באופן הכללי, אני בוחנת אנשים תמיד בצורה הזאת כי אני פשוט טובה בזה ולא טועה בזאת לעולם. עולם האיפור זה התשוקות שלי בכל היצירות על "פניהן\ם".

12-עד כמה את עצמך חשה חשופה.

 לא חשה חשופה, ומה שחשוף זה בסדר. מעבר לזה שמה "UV+ :-))

13-להרגיש – איזה ערך יש לזה עבורך, (לטוב וגם לרע).

השאלה לא ממוקדת ופונה לכמה כיווני מחשבה, ולכן אענה על כך מהמקום שלי והעיקרי.

אני א- אדם של "להרגיש". קשה לי עם דברים שאין באפשרותי לחוש בהם כמובן שזה תנאי לכך שאני א-רוצה בכך. לדוגמה: המשפחה שלי, החברים שלי, הלקוחות שלי-כולם יודעים שרויאל תמיד מחבקת מנשקת וזו אצלי צורה להבעת רגשות בשל היותי  אדם מאוד אמוציונאלי.

לכן אני מאפרת, אני אומן שאוהב להרגיש ביד וליצור, אם פעם אגע בפנייך תביני. ידיי תמיד חמות וצריכות לעשות עם זה משהו. זה משהו מעבר למילים יותר רוח ומיסטיות.. מקווה שתבינו:-). ואם לא, לא קרה שום דבר. העיקר שאני מבינה.

14-ספרי לנו על עצמך.

מעבר לכל מה שסיפרתי כבר? אני לא אספר על עצמי מהסיבה הפשוטה: אני נהנית מהמסתורין ואוהבת לתת לדברים להתגלות לאט לאט, אחרת מה הטעם ליצירותיי?

אתן לך עליי קצת קצת: אני אימא לארבעה ילדים מקסימים, חייל ועוד שלושה דרדסים. עוסקת בתחום הקוסמטיקה וכל מה שקשור בלהבליט ולתקן את היופי הפנימי והחיצוני:-). חוץ מזה אני שק מלא הפתעות...

15-מהם תחביביך.

יש הרבה. תחילה ים ! ובעיקר ים! בריכה שחיות, חדר כושר, קיץ קיץ קיץ.

טבע, טיולים, ושוב קיץ קיץ קיץ וקיץ, והגיטרה שלי!!

16-מה החלום הכמוס ביותר שלך.

כמוס...הממ...יש לי שלושה, אכתוב רק על שניים:

1-הייתי רוצה שיהיה לי אבא לחבק.

2- הייתי רוצה לאבד שליטה, ולא לחשוש מהמילה לא!!!

ולזרוםםם... מה שנקרא בסלנג!

חה חה...אני מצחקקת לי כמה שזה נראה לי הזוי.

17-מה היית לוקחת איתך לאי בודד.

את הילדים שלי, תהילים, סידור, וגיטרה.

18-אם לא היית אדם מה היית בוחרת להיות ומדוע.

או ים, או אבן בכותל, למה? תחשבו לבד.

 

                 היצירות האהובות ביותר על רויאל?

אני לא יכולה לבחור, אני אוהבת את כולן. כי כולן באות מהנשמה.

הם כמו ילדיי לא אוכל לבחור :-))

  

 

 

תגובות