יצירות אחרונות
אֲנִי צוֹעֵד לִי חֶרֶשׁ🌹🌹🌹 (1 תגובות)
שמואל כהן /שירים -22/06/2026 09:47
עיזה פזיזה (1 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -22/06/2026 08:34
בודדים סוחבים שנים משקעים (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -22/06/2026 06:00
קולע הסלים חלק ד - פרק אחרון (4 תגובות)
בבר 1 /סיפורים -21/06/2026 22:00
פִּרְחֵי הַגַּן שֶׁנִּקְטְפוּ (4 תגובות)
אביה /שירים -21/06/2026 17:09
כמו ילדה תמימה (12 תגובות)
מרים /שירים -21/06/2026 14:08
השקת הספר ״לדוג תקווה״ (18 תגובות)
גלי צבי-ויס /שירים -21/06/2026 11:36
שירים
הנרקיסהנרקיס """""""""" לא צריך יותר את הנרקיס, כי הוא שוכן ברפש ובביצות, ולכן לא ניתן להפיק ממנו חולצות, אם היה שוכן בשיכונים המהודרים, האם יכל היה לשבות את לבבות הנעורים? האם גם אז היו כותבים עליו שירים וסיפורים? אבל, מאחר שהוא גדל בין הביצות המסריחות, כשהוא ניגלה לעין, הנערות מיד שרות ושמחות, ומיד הן מתרפקות, מרננות, מתחבקות, ומצטלמות. אז מי אומר שלא צריך יותר את הנרקיס? מאחר והוא שוכן לו, בינות הרפש והביצות. זה הקנאי עם האדרת, שחושב שיצליח עם כל גברת. מה שאין הוא יודע, שבזבל יכול לצמוח פרח יפה.. שיכול לצמוח, ולגדול, ולהיות לפרחים אחרים לפה! אותו פרח יכול לשבור לבבות וגם לרפא, זה ידוע לקוראי הקפה. **************** גדי רוט 03\ 9\12
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |