סיפורים

פולי-טיקה

אי אפשר להגיד פוליטיקה בלי לומר טיקה. ואת זה אני אומר לכם בוודאות. וזה לא שהכל אני יודע כן? יש דברים שאני לא יודע, ויש דברים שהם לא וודאים כלל. כמו אלוהים, אלוהים לדוגמא הוא לא וודאי. וגם המחר הוא לא וודאי, אבל זה סתם עמוק. וגם ברחתי מהנושא. והנושא שלנו זה שאי אפשר להגיד פוליטיקה בלי לומר טיקה. וזה וודאי. וודאי לחלוטין. נשבע לכם. וטיקה זאת הזונה הכי יפה בכל השכונה שלנו. היה לה שיער שחור ארוך עד התחת והשדיים שלה היו עגולים ויפים, לא גדולים מידי ולא קטנים מידי, והעיניים שלה היו כחולות כמו השמש. אצלנו בשכונה השמש בצבע כחול. 
טיקה זאת הזונה הכי יפה בכל השכונה שלנו ואני חושב גם אחת היפות בכל העיר. אבל לא בטוח. זה לדוגמא, לא וודאי. 

וטיקה הייתה כל כך יפה שהיא הרשתה לעצמה להזדיין רק עם עשירים ומכוערים ולקחת המון כסף. היא הייתה נערת ליווי כבר, לא זונה. אתם יודעים, שמה, בתעשייה שלהן, זה דרגות. הכל דרגות. ובהתחלה את זונה, אבל אם את ממש יפה, פתאום את נערת ליווי וזה כבר סיפור אחר. זה לימוזינות, וזה אירועים, וזה מסיבות. ולטיקה היה את כל זה. וכל שלישי בערב בן אחותי שהיה עשיר ומכוער היה הולך אליה ומכניס לה בכיס ככה (מראה עם היד) חבילה של כסף. וזה וודאי. וזה וודאי כי אני הייתי לוקח אותו אליה ורואה אותו סופר את השטרות. וטיקה הייתה מרוצה ובן אחותי היה לוקח אותה לכל מיני מסיבות, ולימוזינות, ואירועים. וטיקה הפכה להיות נערת ליווי אקסלוסיב, כזאת שמפחדים ממנה. טיקה, מרוב שהיא הייתה זונה, אבל לא זונה סתם, זונה-זונה, נערת ליווי, כבר שכחו שהיא זונה, כבר החשיבו אותה כאחד האדם. וזה לא שאני חושב שזונות הן לא בני אדם. פשוט, אתם יודעים... 

ואני חושב שזה היה קצת לפני מלחמת יום כיפור שבן אחותי לקח את טיקה ליאכטה הגדולה שלו והציע לה נישואים. מסתבר, הוא היה מאוהב בה שנים. אמיתי? גם אני הייתי מתאהב. בחורה יפה ורצינית, עם כסף טוב, עבודה. גם אני הייתי מתאהב. וטיקה ישר הסכימה, בלי לחשוב פעמיים. ואז הגיע שף צרפתי והגיש להם יין וארוחת גורמה. וטיקה הייתה בשמיים. בעננים (אצלנו העננים זה בצבע צהוב).
וטיקה הזונה הכי יפה בכל השכונה שלנו ואולי גם בכל העיר, הייתה נשואה לבן אחותי, שהיה עשיר ומכוער. והיא הייתה באה ועושה איתנו סדר פסח, וראש השנה, ונוסעת לטיולים. ובהתחלה זה לא היה נעים, כי מההרגל, אח שלי היה מכניס לה לכיס איזה שלוש מאות שקל ומבקש רק מציצה, ואז היה בא בן אחותי ומפוצץ אותו מכות. אבל זה מההרגל, ואני לא יודע למה בן אחותי היה מתעצבן. בכל זאת, יושבת לך זונה אקסלוסיב בסדר פסח, שרה איתך "אחד מי יודע". לא נעים, מה אני אגיד לכם. לא נעים. (וזה לא הסוף)

פתאום היא בא אלינו, יום שישי, כולם חולצות לבנות, אני הסתרקתי במיוחד. והיא מה? באה אלינו עם בטן ככה (מראה עם היד), אומרת לנו "אני בהריון". כולנו שתקנו. מה זה שתקנו? כל הקידוש לא הוצאנו מילה חוץ מהברכות. מה זה שתקנו? השכנים חשבו שחטפו אותנו אשכנזים. מה זה שתקנו? שתקנו. לא הוצאנו מילה. ואז שהתינוקת נולדה, היה לה שיער ארוך ועיניים כחולות כמו השמש (אצלנו השמש זה כחול). ובבריתה כולנו רקדנו, עשינו שמח, אבל האוכל היה לא משהו. וקראו לה פולי. פולי. על שם השיר ההוא, של הלהקה ההיא.

תגובות