סיפורים

סופו של יום

             


סופו של  יום..-1

הכול התחיל  בשעת ערב מאוחרת בסביבות השעה עשר  שנכנסתי ללובי של הבניין בו אני גרה  רטובה כולי  מגשם הזלעפות שירד ,מאחר והמטריה המתקפלת  עפה  לה  עפה  לגמרי  עם הרוח ..

 כהרגלי  לחצתי על מתג החשמל שנמצא בצדה הימני של דלת  הכניסה אך המתג   לא נשמע לבקשתי כנראה המנורה נשרפה  וועד הבית עדין לא הספיק להחליפה . וכך בחושך ספרתי צעדי  עד שהגעתי למעלית שלמזלי  הטוב פעלה ואורו של החץ  הירוק  הבהב ואם לא מי יודע ?איך הייתי עולה שש קומות. . במעלית כבר חלמתי  על  מקלחת   וללבוש נמנמת וכוס  קפה עם חלב .אך חלומי הפך את פניו שפתחתי את הדלת,  שולחן הסלוני  החום  שעליו כד  זכוכית ובו  פרחי השושן צחור היה שבור על הרצפה  הכריות  האדומות זרוקות באי סדר העיתונים מפוזרים על הספה  כאילו  שחיפשו בהם דבר מה בטרוף . סנדי שכבה בצד על השטיח עצובה ולא ניגשה לקבל אותי כמו תמיד ..

מהחדר השני נשמע בקול  גוללללל ....גולללללל עיני חשכו  חשתי שאני נוטה ליפול  לא מבינה מה קרה פה  שוב נשמע גוללללל מהחדר השני  שלתדהמתי לא היה בו אף אחד מלבד הטלוויזיה שהייתה דלוקה והשמיעה קולה 

רוצה הייתי לצאת  מהדלת ולהיכנס שוב.

סופו של   יום  -2

שנכנסתי ללובי הבניין שבו אני גרה ,בחוץ זרחה שמש אביבית ואכן זה היה היום הראשון באופן רשמי של האביב ולא היה יום יותר מתאים מזה לקבל בשורה זו שקבלתי שהחזקתי בידי כמה שקיות של בגדים שקניתי לכבוד ההשקה של הספר וגם כך בלי סיבה מיוחדת ,

בעודי מחזיקה את השקיות ובידי השנייה את המפתח לדירה ,צלצל הטלפון בקושי הצלחתי לענות  שהתבשרתי על ידי עורכת הוצאת הספרים שהספר שלי מוכן, והיום אחרי הצהרים ישלחו את הספרים עם שליח כמובן בתשלום, אבל זה כבר היה שולי עבורי לאור השמחה שמלאה אותי במעלית עד הקומה השישית ..בסובבי את המנעול  עייפה במעט ממסע הקניות נדהמתי נוכח ההפתעה שחיכתה לי בבית על השולחן הסלוני, עמד בתוך כד הזכוכית זר יפיפה של שושן צחור בתוספת ורדים כתומים לצדו עמדה בונבוניירת שוקולדים עם ליקר .

סנדי הכלבה שקיבלה את פניי לא הפסיקה לכשכש בזנבה ורצה בכל פינות הבית וקפצה ובמבט עיניה בירכה אותי .במזל טוב . ברקע התנגנה מוסיקת רקע נעימה  ואורו של נר ריחני הפיץ ריח נעים בכל הסלון .מהחדר השני יצא בעלי בחיוך וחיבק אותי .

 

@איריס בכר \כל הזכויות שמורות.

8.4.12

חג --שמח***

 

תגובות