יצירות אחרונות
על דשאים ואנשים (2 תגובות)
ZR /שירים -16/06/2026 17:02
רֶקְוִויֶּאם לַגַּלִּים (5 תגובות)
אביה /שירים -16/06/2026 08:46
חוזק הכנף- סיפור - לבמת הדיון של נורית.🌹🌻🌹 (12 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -16/06/2026 07:26
מחכה לחזרת הדוכיפת (6 תגובות)
דני זכריה /שירים -16/06/2026 05:35
אַהֲבָה עוֹנָתִית (13 תגובות)
בבר 1 /שירים -15/06/2026 23:35
תודה לאלוהים (10 תגובות)
**לנה** /שירים -15/06/2026 19:53
מזרח תיכון חדש (4 תגובות)
דינה קגן /סיפורים -15/06/2026 18:32
כל שנה - מוקדש למרים והפירוש שנתנה למושג אחות (5 תגובות)
אודי גלבמן /שירים -15/06/2026 17:36
שירים
בלדה לכליםבלדה לכלים """"""""""" אני רוחץ את הכלים והם איתי מדברים את המזלג אני שוטף אומר לי למה מפיך ריר דולף סתם כך אמרתי לו למה אתה מבלף , טוב נמאסת כבר , לקחתי לשטוף את הכף למה בעטת בי כשנפלתי עם הכפכף , מה יש לכם שאלתי רוצים ללכת לישון מלוכלכים , לקחתי את הסכין ביד לחש לי תגיד אנחנו לבד ואם אנחנו לבד אז מה , זוכר כשקילפת תפוח אדמה שלחת אז את היד בין רגליה אז היא תפסה אותי ורצתה לחתוך לך את האשכים אבל החלקתי מידה כי האשכים שלך היו רטובים , די אני לא יכול יותר אתכם כל זה בגלל הפסח וליל הסדר תשטוף ,תנקה למה אין לך סדר טוב די כבר נמאס אני עייף רוצה לנוח לקחתי אז את הכפית או כפית ,כמה שאת יפית כמה קטנה את וחמודה אותך אני הכי אוהב את תמיד הכי מתוקה יפה, אז בבקשה תשטוף אותי לאט עם הרבה סבון ומים חמים שיהיה לי הערב מאוד נעים , גדי, גדי, השתגעת כבר אני שומע את קולה של האישה עם מי אתה מדבר כל הזמן עם הכלים אמרתי וחייכתי אני לא יודעת מה לעשות איתך אתה ירדת כבר מהפסים , למה אני צריכה את ליל הסדר את כל הבלאגן הזה על הראש שלי אמרה , והכפית אלי חייכה חיוך של אהבה אל תשכח אותי הלילה טוב, נפגש בסוף הארוחה, """""""""" גדי רוט 07\3\28
תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |