סיפורים

חלק 13 +14 האושר בהינף יד -סוף והתחלה ..

חלק:13

דניאלה קיוותה שמעתה יזרמו החיים על מי מנוחות ,ולכן כשהגיע השליח עם חבילת  ההזמנות,שהוציאה  מתוכה  הזמנה  אחת  שהייתה מקלף  בצבע חום שנהב  האותיות היו  מודפסות  בכתב יד ומעוטרות  בפינות בפרחי שושן צחור  הפרח האהוב עליה  ידיה רעדו  מהתרגשות בקראה את הכתוב ....

"הנכם מוזמנים לחתונתם של דניאלה ויונתן ג' רומני ביום  שלישי ה28 ביולי בשעה 19.30 " באולם הלבנה בגן  האירועים הצחור  בהרצליה נשמח לראותכם. כמובן שהייתה מצורפת  גם מפה ושמות ההורים של החתן והכלה למטה בתחתית .

 לשני אחיו שלח יונתן  הזמנה מוקדמת  ועדין לא קיבל מהם  אישור  לבואם.

כעשרה ימים לפני החתונה ביקשה דניאלה מיונתן שייקח אותה עמו  שתכיר את אמו   שנמצאת בבית אבות  על אף שדעתה אינה צלולה, רצתה להכיר את  האמא  של הגבר שלו היא נשאת .באחד הימים אחרי הצהרים נסעו דניאלה ויונתן לבקר את אמו

שהייתה  אישה  יפה  עם אף סולד  שיערה השחור היה אסוף עם סיכות ועכשיו

ראתה  דניאלה כמה דמה יונתן  ביופיו לאמו  יונתן  נישק אותה על לחייה ודניאלה, ניגשה גם היא ונשקה  את אמו   שהגיבה  במבט תמוהה לשניהם .

ביומיים שלפני החתונה כמקובל נמנעו הזוג מלהיפגש דניאלה הזמינה את חברותיה הטובות למסעדה לחגוג את סוף רווקות.ויונתן   הזמין את חבריו שכבר היו נשואים עם משפחה לפאב לשתות בירה.

דילן נאות להצעתו של יונתן, להיות נהג שלו ושל דניאלה ביום החתונה, מבלי להיות נוכח באירוע .

 ערב חתונתם של דניאלה ויונתן היה מוצלח  ביותר האולם היה מרהיב ביופיו  מנורות  קריסטל נתלו מהתקרה, שולחנות עם מפות הלבנות שמסביבם כסאות גבוהים מרופדים בצבע ירוק עתיק על השולחנות נרות דולקים משולבים בפרחי שושנה לבנה כוסות גבוהות ליין ולשתיה קלה וכן צלחות אליפסה מזכוכית מבהיקה .מנות האוכל היו טעימות מהמנה הראשונה של סלמון עם רוטב, ועד לברווז צלוי על מצע ירקות ותפוחי אדמה אפויים  .המלצרים עמדו לשרת את האורחים ביעילות ובזריזות ניכרת .

התזמורת  של ששה נגנים סחפה את האורחים לצלילים   מכל הזמנים מדיסקו רועש ועד  טנגו ופסדוולה חברותיה וחבריו  של דניאלה ויונתן רקדו ושמחו סביבם עד לרגע שהזמינו את החתן והכלה לריקוד סלוא שבו  נראו   כנסיך ונסיכה מהאגדות ,דניאלה בשמלה לבנה מבד נופל  עם כתפיות דקות  אבנים קטנות  לצוואר ענדה שרשרת פנינים צמודה ועגילים תואמים על ידיה כפפות ארוכות ושיערה אסוף בתסרוקת גבוה ועליו כתר מפנינים  יונתן בחליפת טוקסידו נראה מרשים ונאה ביותר .

רחבת הריקודים לא התרוקנה לרגע אלא  בעת שהוגשה המנה העיקרית שאז התנגנה  מוסיקת רקע .הכול היה טוב ואפשר היה לראות על פני האורחים שהיו מרוצים ונהנו  ומה  היה יכול להיות יותר טוב שלאחר חצי שעה של האירוע נכנסו שני גברים נאים ביותר לאולם .ניגשו ליונתן וחיבקו אותו  ויונתן המופתע הציג אותם בפני דניאלה כאחיו  הם  ניגשו לאמם שישבה בשולחן הכבוד עם הוריה של דניאלה אבל בשל מחלתה לא יכלה עדין  להכירם .עם כל זאת התמלא ליבו של יונתן שמחה שהנה המשפחה שתמיד דאג לו אולי תהיה שוב ביחד,אחיו לא סיפרו לו עדין שהם חושבים לשוב ארצה .

                            סוף והתחלה ..

 

לא שאון הילדים מבחוץ  ורעש מכולת  האשפה העיר  את דניאלה שנכנסה השמש החמה של סוף חודש יוני  מבעד לתריס  אלא  ציוץ  הציפורים  מחצר הבית שנשמעה כמקהלה  בבית  הפרטי שיונתן רכש עבורם ,שהיה ממוקם  מחוץ לעיר. בקומת הכניסה של הבית ישנה בחדרה המרווח אמו של יונתן  שעברה לגור עמם ובאורח נס בשל טיפול  חדשני שקיבלה חל שיפור  במצבה הרפואי והנפשי   בזכות בנה שהמשיך לדאוג לה במסירות .

בפינה הימנית של חדר השינה שלהם  בקומה השניה  עמדה עריסה לבנה מקש  ובתוכה הייתה  ישנה בתם  ענבל  בת השלושה חודשיים  שדמתה ביופייה  לאביה ולאמא . השעון שעמד לצד המיטה הורה על השעה שמונה שלושים ושלוש בזמן 

הרימה את קצות  השמיכה בהינף יד וכיסתה את פניהם שהניחה ראשה על חזהו של  הגבר שישן לצדה


                                         סוף

               @איריס בכר\כל הזכויות שמורות .

                                     2/2/20


שבת שלום 


ארצה לדעת 

אם הסוף מתאים לכם  עכשיו ואהבתם לקרא ..

אם צריך המשך או לא ...


 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

תגובות