סיפורים

האושר בהינף יד-12

חלק :12

דילן התעורר  למציאות  אחרת  אמו נפטרה רק לפני חודש ימים, אביו המאמץ מקבל טיפול שיקומי  שיכול לקחת חודשים רבים. ובעודו  נמצא בדירתו של יונתן והחל  לחבבו חשב איך להמשיך מפה  הלאה עם חיו , על  מנת  להגיע למטרה שהציב לעצמו ולהתחיל בלימודים, שיפתחו בקיץ בסמסטר מקדים .ומצא את עצמו מברר במשך ימים   באינטנסיביות באינטרנט את כל הפרטים לגבי מקום לימודים מתאים עבורו,

ולאחר שמצא שיתף את  אביו אילן  ואת יונתן בהחלטתו ללמוד בקיץ הקרוב  במכללה לעסקים ולעריכת דין  שניהם תמכו בהחלטתו, וכמה שמצב נפשו ורוחו אפשרו  המשיך בפעילות חברתית  ויצא לבלות  עם חבריו ויצר עימם  קשר עמוק  חברים שילמדו אתו באותה מכללה ורצו לעודדו.

ואכן הרוחות  בין  הצדדים בשל הטרגדיה שקרתה חיברה בניהם ,יונתן חש פספוס שויתר להיות אבא של דילן  מיום שנולד אבל זכה להכירו כעת. ודניאלה תמכה בו באהבה ,אילן שאיבד את האישה שאהב התנחם  שזכה בבן שאימץ וכל כך אהב.

 וראה  ביונתן  ידיד  בלי לערב את העבר המשותף  עם נטלי,ולא שמר לו על כך טינה , מצאו הרבה נושאים משותפים.לדבר שיונתן ביקר אותו בשיקום ,הציע לו עבודה אצלו בחברה בבוא הזמן .

בתחילת יוני דילן החל  ללמוד והקדיש את מירב  זמנו  למבחני הקבלה במכללה שבהם עמד בהצלחה,  והשיג ציונים גבוהים ובשל כך זכה לקבל  מליגת לימודים   גבוהה שתעזור לו לשלם את שכר הלימוד, מה שמילא  בגאווה את אילן ויונתן  כאחד ששיתף אותם  בבשורה המשמחת .

במקביל חיפש דירה  אחרת  לגור בשותפות  עם חברו הטוב ללימודים דוד  מאחר, ורצה להיות עצמאי למצוא עבודה, בנוסף ללימודים ולשלם את שכר הדירה . יונתן נזכר שהיה בגילו על מה שהיה עליו לוותר כדי שאחיו ילמדו , ושרק זמן מה אחרי השלים את לימודיו בהצלחה ולא ויתר להגיע  להישגים מכובדים ואכן מצא כמה  קווי אופי משותפים בניהם ועל כך היה גאה .

ללאחר שעבר את כל המבחנים לקבלה למכללה , ומצא את מקומו שם פעמיו לחפש עבודה שתתאים לכישוריו ולמערכת השעות שלא תיפגע בלימודיו הלימודים אמורים היו להתחיל בנובמבר  ורצה לעבוד ולמצוא גם את הזמן לטייל בארץ שעדין לא הכיר את אתריה מאחר ולא נולד בישראל .למזלו היו לו חברים טובים  שבכל שבת ויום חול שהתאפשר  לקחו לראות מקומות  וללמוד יותר יל ישראל  דילן  נפעם מכל המקומות היפים שבהם טייל מים המלח , וירושלים שהתאהב בה ביופייה  וההתרגשות שמילאתה אותו בזמן  שהתפלל בכותל ,ועד אילת הדרומית והים שאהב בה  וכל הפעילויות ששהה בה מספר ימים והבטיח לעצמו  לחזור לבקר בה שוב  בחופשה הראשונה מהלימודים  .בכול אותם טיולים מצב רוחו השתפר והיה מאוזן ויאמר, לזכות חבריו שדאגו לו באהבה לאור השנה הלא פשוטה שעוברת עליו .


@איריס בכר \כל הזכויות שמורות .

1/2/12


המשך יבוא בקרוב ...



 

 

 

 

 

 

תגובות