סיפורים

האושר בהינף יד -11

חלק-11

ניכר על יונתן שהנסיעה ומותה של נטלי השפיעה עליו אך מאחר ולא רצה לפגוע בדניאלה ארוסתו שתמכה בו באהבה ומעבר למצופה שמר על איפוק ונתן לה את מלוא תשומת הלב . 
במקביל שמר על קשר טלפוני ,ודרך המחשב עם דילן שנפתח אליו ושיתף אותו בכל מה שעובר עליו.באחת השיחות התייעץ עם יונתן ואמר לו שהוא רוצה שאביו המאמץ יבוא לארץ לקבל טיפול וכן יש לו לאביו אחות שגרה בהרצליה, שבאה לבקר אותו כמה פעמים באיטליה והייתה נוכחת שנישא לאימו .
יונתן אמר לו שזה רעיון טוב ואם מצבו הבריאותי של אביו מאפשר לו לבוא ,יעזור לו להכניס אותו לבית חולים שיקומי הכי טוב שיש בארץ, על מנת שיבריא .דילן הודה לו בהתרגשות ואמר שבתוך שבועיים הם יגיעו לארץ .
ואכן הפגישה בין אביו של דילן ויונתן הייתה מוזרה אבל מנומסת ,אביו שהציג את עצמו בשם אילן הודה לו על כל מה שעשה למען דילן ולא הראה שום נטירת טינה .
לאחר כשבוע שהגיע לארץ הוכנס אילן למחלקה הטובה ביותר בתל השומר שם הוא אמור לקבל את הטיפול הטוב ביותר למקרים כמו שלו .גם את אחותו של אביו מהרצליה ידע על כל מה שקרה והיא באה שלוש פעמיים בשבוע לבקר אותו .
דילן עדין היה שבור ממות אימו ושהה בדירתו של יונתן ,עד שימצא לו מקום מגורים אחר בהתחלה התנגד בתוקף אך מאחר ודניאלה הסבירה שאת רוב הערבים הם נמצאים בדירתה נאות להסכים .
בוקר יום גילוי המצבה היה יום קשה עבור דילן יונתן ואביו אילן שכבר ידע על מותה של אישתו והצטרף למעמד שהוא מובל בכיסא גלגלים על ידי סניטר מבית החולים .
לאחר התפילות שנערכו במקום המצבה והנחת זרי פרחים, ביקש דילן להיות לבדו עם אימו ודיבר אליה בבכי על כמה הוא מתגעגע אליה היא חסרה ותחסר לו בחיו סיפר לה על עזרתו של יונתן שהיה כזר לו ולמרות הכול הוא מתחיל לחבבו וגילה בו את הצד אנושי והחם .
לכשחזרו לעיר יונתן חיבק את דילן ואמר שהוא כאן בשבילו תמיד ולא יפגע ביחסיו עם אילן אביו המאמץ 
אילן חזר לשיקום ,יונתן נסע למשרד, ודילן חשב איך להמשיך בחיו שיש לו שני אבות 
אב ביולוגי שרק הכיר ואב שאימץ אותו מגיל קטן, ואיך יחלוק בין שניהם ,אבל את הפתרון השאיר לזמן אחר מאחר ורצה רק לישון, שחזר לדירה בקומה השביעית במגדלי העיר נרדם 
כתינוק על המיטה שבחדר 

@איריס בכר  כל הזכויות שמורות 

30/1/12

המשך בדרך.....

תגובות