סיפורים

בהינף יד -10

חלק:10

עברו  ארבעה חודשיים מאז שנפגש עם דילן שנגע בו עם הנוכחות שלו ,

ומאז  שהצטרף כשותף פעיל תרומתו  של יונתן הורגשה בחברה ובהכנסותיה מה שתרם לביטחון כלכלי אצל השותפים ולשביעות רצונם,  ובהיותו עסוק בפגישות רבות וחוזים חדשים בנוסף  לנסיעות לחו"ל  עבור  רכישת נכסים  ללקוחות חדשים ,

השאיר את אותה מחשבה בצד

מזג האוויר שהתחמם במעט  קירב את יונתן ודניאלה אל יום החתונה לאחר שכבר שנרשמו במשרד הנישואין וקבעו תאריך שמקובל על שניהם, ולאחר שסגרו עם אולם לערוך בו את החתונה  כדת וכדין, מה  שנותר היה לבחור את שמלת הכלה ולהדפיס את  ההזמנות ,עד שבבוקר שגרתי ועמוס במשרד שינה את הכול  בעוד יונתן בפגישה מחוץ לעיר  והיא עסקה  בקריאת חוזים ואישורם, צלצל הטלפון

המזכירה  שהעבירה את השיחה צינה  שזוהי שיחת חוץ  בהרימה את השפופרת מהעבר שני נשמע  קולו  הנסער של דילן שסיפר לה בבכי שאימו ואביו עברו תאונה שנסעו לנופש  וחייהם   בסכנה, ולא נותרה לו הברירה אלא  להודיע  ליונתן  אך  לא יכל להשיגו  בטלפון הנייד.דניאלה ניסתה להרגיעו ואמרה לו שמייד  תיצור   קשר עם יונתן שיחזור אליו . המומה  הייתה  שסגרה את הטלפון , ואכן שחייגה יונתן  סיים את הפגישה והיא עדכנה  אותו על השיחה שקיבלה מדילן . שחזר  למשרד הסתגר בתוכו ומייד חייג לדילן שכל אותה העת שהה בבית חולים ליד אימו  ואביו המאמץ ש  שהיו   בטיפול נמרץ חייהם היו  בסכנה  יונתן  אמר לו שמיד הוא מזמין כרטיס טיסה לאיטליה על מנת להיות עמו ניכר על פניו  שנגעה בו השיחה עם דילן . דניאלה  הציעה להצטרף אליו לנסיעה  ואמר שהוא צריך לעבור את זה עם דילן לבד  מודה לה על אהבתה ותמיכתה בו, לאור העובדה שהם אמורים להתחתן בחודש הקרוב .

כעבור יומיים יונתן טס לאיטליה הימים האלה שנעדר לא היו קלים עבורה העסיקה את עצמה בעבודה , וידעה שגם  לא עבורו . בזמן ששהה ליד בנו שמעולם לא היה לו  איתו  כל קשר,  נמצא  בבית חולים ליד מיטתה של נטלי האישה  שהיה לו איתה מערכת יחסים בצעירותו, ועכשיו  נמצאת בסכנת חיים.

יונתן דובב  את דילן  דאג שיאכל וינוח ואמר לו שבזמן שהוא לא נמצא יישאר הוא בבית החולים אך דילן סירב ואמר שלא יעזוב את אימו ולו לרגע . הקשר היפה נגע  לליבו כי הזכיר לו את עצמו  עם אימו  שלו שדאג לה ואף שכבר  היום אינה  מזהה אותו עדין   ממשיך לבקרה בבית האבות שנמצאת ודואג לשלומה  יש לו לגבר הצעיר אופי וכבוד מה שמצא חן בעניו ביותר ועל כך בתוכו  היה גאה ביותר .

עבר שבוע מאז שהגיע לאיטליה ומצבה של נטלי לא השתפר ואפילו החמיר מה שהשפיע על דילן

 היה עליו  לשמור שלא ישבר ויכנס לדיכאון ומועקה יונתן  ודילן התקרבו מעט ונפתחו ודיברו על רגשותיהם ,ועדין שמרו על איפוק בשל המצב העדין שבו הם נמצאים .יונתן סיפר לו  על העסקים והחברה שבניהולו   ומאחר ודילן התעניין ושיתף פעולה ראה בו את המוטבציה שיש לו להצליח בתחום בשעה היעודה .במקביל עידכן את דניאלה  ואמר לה שבקרוב  יחזור.

השעה הייתה מאוחרת בערב שרופא היחידה  לטיפול הנמרץ יצא אליהם החוצה לחדר ההמתנה ואמר להם שמצבה של נטלי הדרדר והם עושים הכול  כדי ליצב אותה אך איבדה היא  הרבה דם וכל המערכות בגוף קרסו מכונת ההנשמה מחזיקה אותה בחיים  כי אינה  נושמת בכוחות עצמה. דילן התפרץ  בבכי ויונתן קם לחבקו ומעיניו זלגו דמעות. לעומת זה אמר עוד הרופא שמצבו של אביו יציב אך עדין נשקפת לו סכנה והוא צריך להישאר בהשגחה ביחידה .

 לא יונתן ולא דילן יכלו להירדם  ולנוח  על הספה בחדר ההמתנה, דילן לא הפסיק לבכות והלך הלוך ושוב בחדר , יונתן מצא לנכון לחבקו  עד שהבכי הכניע אותו   ונרדם על הספה ,יונתן כיסה אותו במעיל שהוריד מעליו, וכישב והביט בו הרגיש שמרגע לרגע הוא מתחיל  להיקשר אליו .

לפנות בוקר בשעה  שש לערך בא הרופא להודיע להם שנטיל נפטרה, דיילן התפרץ בבכי ורץ לכיוון היציאה של המחלקה,  יונתן  נשאר המום , היה לו  רגש לנטלו איימו של דיילן .אולי אם היה נשאר עמה  הייתה עכשיו בחיים חשב לעצמו הם היו  במקום אחר והתאונה הנוראית לא הייתה  קורתי ,ושטף דמעות פרצו מעניו בעודו הולך לחפש את דיילן .יונתן מצא את דיילן בחצר בת החולים יושב בוהה מול המזרקה

והדגיגים שבתוכה  חיבק אותו והוביל אותו פנימה , על מנת שיוכל להיפרד מאמו ובכדי לדאוג לסידורים הקשורים להלוויה .מאחר ויונתן ידע שאין לה קרובי משפחה, שאל את דיילן אם רוצה שהיא תיקבר בארץ ואמר לו שידאג לכל הסידורים ,

דילן הניד בראשו לחיוב ,ושאל את הרופא מה  סיכויו של אביו לחיות הרופא אמר לו שאין הרבה סיכויים אבל הוא בהשגחה .

בשעת הצהרים המאוחרות עידכן יונתן את דניאלה בכול הפרטים שקרו והורה על הסידורים הראשונים להלוויה, לאחר מכן נסע עם דילן  אליו הביתה לארוז מזוודה בכדי לבוא לארץ לערוך את ההלוויה.

הטיסה לארץ הייתה לא פשוטה שהם יודעים שארונה של נטלי מונח בבטן המטוס ,

דניאלה חיכתה להם בשדה התעופה חיבקה את דילן ואמרה לו כמה היא מצטערת

והיא כאן בשבילו לעזור לו בכול מה שתוכל .

 ההלוויה עברה בשקט מאחר ולא הייתה לה משפחה באו רק כמה חברים קרובים של יונתן  וחבריו של דילן שהכירו את אמו שהתארחו בביתו באיטליה .

כל התפילות נערכו כנדרש ואת השבעה ישב דילן בבית הכנסת בעיר שקרוב לדירתו של יונתן וכל מה שהיה צריך יונתן דאג ,דילן הודה על המחווה שהוא עושה למענו ,

ואמר לו שכאשר יחליט מה לעשות  יעזור לו גם לגבי הלימודים שרצה ללמוד .

כמובן שבמקביל בזמן השבעה דילן היה בקשר עם בית חולים על מנת  לשאול לשלום אביו שעדין לא ידע שאשתו נפטרה, מצבו השתפר במעט והוא אמור היה לעבור לשיקום על מנת שיוכל להתהלך שוב כי נפצע באורך קשה ברגליו בנוסף  לפגיעה באברים הפנימיים שגרמו לתסבוכת ולסכנה על חיו .

לאחר שבוע של השבעה חזר דילן חזרה לאיטליה לבקר את אביו והיה אמור שוב לחזור לגילוי המצבה כנדרש .

לאחר שנסע חזרה  דילן ויונתן כבר דיברו בטלפון  לפחות פעם ביומיים
@איריס בכר \כל הזכויות שמורות 
28/1/12
שבוע טוב בשורות טובות 

                  

תגובות