סיפורים

האושר בהינף יד -חלק 9


 חלק:9 

אכן היה זה יום ראשון שדה התעופה היה הומה אדם בזמן שיונתן החזיק בידו שלט עם השם דילן בגדול.

 מסביב  היו נוסעים נרגשים  שחיבקו ונישקו  בני משפחה שחזרו או שאמורים היו לטוס .

 שראה למולו צעד גבר גבוה  יפה תואר צעיר  עם שיער שחור מלא,  לבוש  בחולצה לבנה מכופתרת  עם עניבה תכלת. בידו אחז  מזוודה על גלגלים ובשניה החזיק ז'קט מעור שחור.הוא ניגש ובהיסוס מנומס הושיט ידו  לדיילן  ולאישה שעמדה לצדו כשיונתן מציג  אותה כדניאלה  ארוסתו . לקח את המזוודה  מידו והציע שילכו למסעדה ויוכלו לשוחח בניהם.דיילן לא התנגד  כשישבו ושתו כוס בירה  החל לספר שבמשך שנות ילדותו לא  חסרה לו דמות אב מאחר והגבר שאמו התחתנה אימץ אותו בחום ואהבה כבנו.והיווה עבורו דמות חינוכית ותומכת .מאחר והגיע לגיל שמונה עשר ביקש מאמו לנסוע לפגוש  את אביו הביולוגי על מנת שיוכל לסגור מעגל  עבורו הוא אדם זר לחלוטין  מלבד  שהוא אביו על גבי הנייר.יונתן לא ציפה למעבר לכן ויכל להבין את טענותיו של הבחור שיושב למולו, רק הסביר לו  שבאותה עת לא רצה מחויבות של משפחה ונתן לאמו נטלי את התמיכה הכלכלית  לכל הזמן שהייתה דרושה לה.  עוד  אמר  שבכוונתו ללמוד עריכת דין וניהול  בעסקים. יונתן נתן לו  את כרטיס הביקור שלו  וציין שהוא בתחום עם ניסיון רב והציע את עזרתו .

במתח החד שנשבר במעט  חש מעין פספוס,והבטיח לעצמו  שעם ילדיו שייוולדו לא יחמיץ אף רגע מחייהם.

ביציאה מהמסעדה לחצו ידים כשני אנשי עסקים

דילן  אמור היה לטוס חזרה לאיטליה בסוף השבוע. לא לפני שרצה  לבקר את חבריו  שגרים כאן בארץ שהכיר אותם שטילו ברומא והמשיך בקשריו עמם דרך הטלפון או התכתבות במחשב .

כל הנסיעה בחזרה לדירתו ראשו התעסק בפגישה שעתה חווה שגם עבורו  מהווה סגירת מעגל  בעודו עומד לפתוח בחיים חדשים עם האישה שהוא אוהב שתהיה אם ילדיו .


@איריס בכר \כל הזכויות שמורות .

25/1/12

רוצים עוד בקרוב

שבת שלום ****

 

 

 

תגובות