סיפורים

האושר בהינף יד -תוספת קטנה ל6 +7-8

ו

      תוספת לחלק 6

אכן בעודה שוכבת  ערה מחובקת בזרועותיו יכלה לשמוע את שאריות הבכי בנשימותיו .בימים שעברו אחרי  הייתה טרודה בהכנות אחרונות  לערב המסיבה שאמורה הייתה  להיערך בסוף השבוע .

חלק :7.

מלאת התרגשות  לקראת הערב התעוררה לבוקר שטוף שמש ובעודה  לוגמת את הקפה  צלצל פעמון  הדלת, למולה עמד למולה בחור  צעיר בסרבל כחול עם הלגו דואר אקספרס  ונתן לה מעטפה חומה גדולה  שתחתום  על הספח המצורף.

שמה של  השולחת  לא היה מוכר לה  ,אבל כן  ראתה בחותמת  שהגיעה מחו"ל. חששות  החלו לכרסם בראשה שפתחה את המעטפה ראתה מסמך  ומספר  דפים  ומסמך מצורף. מעוטרים  בשושנה  וורודה  כתב היד היה נשי  יפה ומעוגל

היא החלה לקרא...

             שלום לך

יודעת אני  עליך ועל יונתן ורוצה  לידע אותך  על פרט  מעברו לפני שתמשיכי את חייך עמו .את יונתן הכרתי שהייתי בת 22 בזמן  שעבדתי כדיילת בחברת נסיעות  גדולה.

באחת הטיסות לרומא  כנוסע קבוע  לפני שנחתנו ברומא  הזמין אותי לבקר בתערוכה ציור ופיסול  שאחיו הצעיר  ערך, מאחר ואוהבת אני אומנות הסכמתי ומאותו יום  היינו  לחברים קרובים עד   לרומן אהבה שנמשך בערך כשנה .

לא דיברנו  על נישואים על אף שתקופה קצרה גרנו ביחד הוא  היה בתחילת דרכו בעסקים ועבד בחברת נכסים גדולה, ולא רצה שום מחויבות  מעבר, ואכן היינו מאושרים. לאחר כחצי שנה ביחד באחד הטיסות   לא הרגשתי טוב  וכשערכתי בדיקות הוברר לי שאני בהריון,  ידעתי שילד כרגע  לא מתאים  ולא הופתעתי מתגובתו  של יונתן  החלטתי לא לוותר על  ההריון יונתן מצדו לא קיבל את החלטתי ופירקנו את הקשר ועל אף זאת עמד בהבטחתו  להמשיך  לתמוך בי  כלכלית לו   בחודשי  ההריון  ואכן בכול חודש נכנס  סכום מכובד  לחשבוני ובכל בקשה נוספת  פניתי אל  עורך דינו. קיבלתי  באופן קשה את הפרידה  כי  אהבתי אותו  וכל דאגתי הייתה נתונה לבני שייוולד.

נשארתי לגור ברומא וגידלתי את בני לבדי  עם עזרתה של מטפלת צמודה   בזמן שעבדתי  כדיילת קרקע  ולא החסרתי ממנו מאום  חוץ מהמידע  על זהותו אביו .

לפני  שבוע מלאו לו שמונה עשר והחלטתי שזה הזמן  שידע  על אביו הביולוגי .

למרות כל זה  ביקש ממני  לנסוע לפגוש בו  על אף שהוא יודע  שאביו  לא היה אייתו רגע אחד  בחיו.במעטפה היה  מסמך  המוכיח את אבהותו עם חתימתו של יונתן

אני מניחה שתדעי מה לעשות עם המידע

נטלי

 

המומה  מקריאת  הכתוב בתוכה חשה מעט הזדהות עם אותה אישה זרה.

איך תעבור את הערב? והאם עליה לדבר עם יונתן עכשיו או לדחות את השיחה לאחר האירוע.  למה לא סיפר על הבן  שנולד לו ולא  רצה להכיר ואם ובכלל עכשיו ירצה  . האם יש לזה  סימן או משמעות שדווקא היום הגיע אותו מכתב בערב האירוסים, מחקה את המחשבה מראשה, והמשיכה להתכונן  ליציאה הסוותה בחיוך את סערת הרגשות שעוברת עליה בעת  שחיבקה את אמה וחברתה שכבר חיכו לה במכון היופי י  בעיר בו קיבלו טיפול  יופי מלא

 את שיערה לבקשתה אספו בתסרוקת גבוהה שתלתלים נופלים חלקם על הפנים וחלקם מהצדדים גם אמה וחברתה הטובה  חגית סידרו את שיערן ולקראת צהרים שהן כבר מסודרות  מצאו זמן לשבת לאכול ביחד  ארוחה קלה בקפה בקניון .

יונתן היה אמור לאסוף אותה בשעה שבע מדירתה .

חלק :8

 בעודה מתלבשת נזכרה בריגוש בערב המופלא  בפראג שרק הכירו .

בשמלה השנהב  נראתה   יפיפייה יותר מתמיד  עיינה  משוחות בצללית בגוון  זהב   ואייליניר  את ענייה הכחולות  

כשלקחה את ארנקה שתאם לשמלה שמה בתוכו את המכתב שיכול לשנות את חייה.

היה זה ערב יפה  מרבד של כוכבים כיסה את השמים

יונתן נתן  לה זר סחלבים מעוטר ברשת פתח  בפנייה את דלת המכונית  נישק אותה  והחמיא לה במבט חושני על הופעתה ואכן  גם הוא  נראה נפלא בחליפה שבחרה עבורו.

תשואות  כפיים קיבלו אותם  לכשנכסו לאולם  שהוכרז על בואם

היא נפנפה בידה  לאורחים זיקוקין בכל מיני צבעים דלקו לכבודם , רב המלצרים הוביל אותם לשולחן הכבוד שבו גם ישבו הוריה ואחיה המוסיקה הייתה סוחפת  ונעימה ורחבת הריקודים החלה להתמלאות   לאחר שיונתן  לקח אותה  לרחבה

היא אהבה שאחז בה והוביל את  הריקוד..

במשך הערב באו לברך אותם מכריה וחבריו של יונתן  שאת רובם כבר הכירה .

  בהגשת המנה העיקרית , עלה יונתן  עמה לבמה  הכריז  על אהבתו לאישה שעומדת לידו וענד לה את טבעת האירוסים וציין  שבקיץ הקרוב הם  יינשאו והרים כוס לחיי אשתו לעתיד בליווי כפים  ובעוד המכתב מונח בארנקה. 


סקרנים המשך ...

@איריס בכר \כלהזכויות שמורות

       ****הצעות לשינוי תיקון תתקבלנה בברכה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות