סיפורים

האושר בהינף יד -6

חלק: 6

הכול היה  מושלם מלבד פרט  שהיה  חסר כשניסתה לשאול את יונתן לא פעם  על הוריו ומשפחתו  בתקופת היכרותם  חשה שנגעה  בנקודה כואבת עד מאוד 

 על אף הביטחון והחוסן שהקרין והחליטה להרפות  מעט מאחר ואהבה אותו מאוד  וקיוותה שיונתן יפתח לפניה.

כשבועיים  לפני ערב  מסיבת האירוסים קבעה עם  חברתה הטובה מילדות  לקנות את השמלה שראתה  באחת החנויות  של עיצוב שמלות ערב בקניון בעיר .

שמלה ארוכה בעלת כתפיות דקות ארוכה בצבע שנהב עם שסע לאורכה מעוטרת בפנינים קטנות שהחמיאה לגזרתה כן  קבעה כבר תור למספרה לעיצוב שיער לה ולאמה.  יונתן  מצדו  ביקש שתתלווה אליו על מנת שתעזור לו לבחור חליפה ואכן בטוב טעם התאימה עבורו  חולצה לבנה  בעלת צווארון סיני מכנס וז'קט בצבע אפור שחור.

מאחר ועד  לאותו זמן  כל אחד מהם עדין  החזיק בדירתו, מלבד  הערבים שבילו ביחד

 שנסעו בחזרה מהקניון  שמה לב שהדרך התארכה במעט ולאחר כעשרים דקות  המכונית עצרה יונתן  קשר את עיניה בסרט ועזר לה לצאת, ריח של פריחה לאחר הגשם עלה באפה ורוח קלילה נשבה שחיבק  אותה  היא

שמעה סיבוב המפתח הדליק  את האור הסיר את הכיסוי מענייה נגלה לפנייה חדר הסבה  שקירותיו  צבועים  באפור כסוף ופינת ישיבה לבנה ועלייה מפוזרות כריות בצבע בורדו שולחן זכוכית מלבני עם רגלים מברזל  שעליו מונח  כד גבוה עם שושנים אדומות  ובצד המרוחק  אח עבור חימום של עצים לימי החורף.

בצד הימיני נמצא מטבח מרווח עם ארונות לבנים  מאובזר בכל מכשירי החשמל  עם דלפק רחב   ושש כיסאות גבוהים מסביב  שני חלונות משקפים אל גינת הבית  .

משמאל גרם מדרגות עם מעקה מתכת שמוליך לקומה השנייה שבה נמצאים חדרי השינה וחדרי אמבטיה צמודים  בעלתה במדרגות נכנסה לחדר גדול  שבה הייתה מיטה זוגית מעץ מלא  עם שידה קטנה מכל צד ופינת איפור עם מראה גדולה .

חלון גדול השקיף אל החצר  האחורית , בצמוד  הי ה חדר אמבטיה  וחדר ארונות .

 חדר נוסף ריק  שהיה בהמשך המבואה  אמור היה להיות חדר ילדים.

כאן  יגורו  ויקימו משפחה אמר לאחר שיינשאו חיבק ונישק אותה מוקסמת החלה להסתובב בכל הבית והמראה אכן מצא חן בענייה  .

 ואז ביקשה ממנו בעדינות  שישבו לשתות קפה  שיפתח לפנייה ויספר  לה על משפחתו  **אי אפשר להאמין כמה רגש היה הגבר שהחל לספר..     ..

גדלתי לתוך משפחה שבה  אבי עבד קשה על מנת לפרנס אותנו  והמצב הכלכלי  והחוסר לילדיו גרם לו לדיכאונות ולהתמכרות לשתייה המרה, שהביאה  למותו.

מה שהשפיע קשות עלי ועל שני אחי הצעירים ממני, אימי הייתה אישה  חולנית ולא יכלה לעבוד ולפרנס אותנו  .ובהיותי הבוגר  הפסקתי את לימודיי וחיפשתי עבודה כדי לדאוג למשפחתי שנותרה תחת חסותי  דאגתי שאחיי ימשיכו בלימודים ולא יחסרו דבר. למזלי מצאתי עבודה בחברת נכסים גדולה בתור שליח ובשל  כושר ההתמדה שלי והתחבבותי על בעלי החברה קודמתי בתפקידי ,ויכולתי  להשלים את לימודי בקורסי ערב  וגם לכלכל את משפחתו בכבוד.אחיי סיימו את הלימודים בהצטיינות  וחיפשו את יעדם .

אחד נסע להודו  לחפש עצמו והצטרף לכת ומאז לא שמע ממנו.האח  הצעיר מבניהם מוכשר בתחום האומנות בציור ופיסול  נחל הצלחה וחי באיטליה אותו  נסעתי לבקר כמה פעמים  בזמן שערך תערוכות ליצירותיו.

את אמי העברתי  לבית אבות  ברמה גבוהה עם השגחה רפואית צמודה. ופעם בשבוע בא אני לבקרה על אף שכבר אינה מזהה אותי.

אחיו לעומתו לא באו לבקרה עד כה, רק  דרשו  ממנו את הקצבה שתיכנס לחשבונם בכול חודש  לאחר שמכר את הבית של אמם מה  שהעכיר את היחסים בניהם .

לכל מה שהגעתי  השגתי בכוחותיי בלי עזרה ובעבודה קשה וימשיך  ויעשה הכול  שלה ולילדיו בעתיד לבוא לא יחסר מאום .

 מחבקת  ומנשקת לפניו הדומעות  אמרה ליונתן שבמידה  ויחדש את קשריו עם אחיו  תסייע ותתמוך בו . ערב מרגש ומתיש עבר עליהם  וכל מה שרצו היה ללכת לנוח
ולהמשיך לתכנן  את חייהם ביחד
המשך בקרוב..
שבוע טוב .

תגובות