שירים

האושר בהינף יד -חלק 6

לאלה שקראו  עד עתה וחיכו לעוד חלק אז הנה ישבתי חשבתי וכתבתי

חלק: 6

הכול היה כמעט  מושלם מלבד  חלק  אחד שהיה  חסר כשניסתה לשאול את יונתן לא פעם  על הוריו ומשפחתו במשך  תקופת היכרותם, תמיד התכנס בתוך עצמו

ועם כל הביטחון והחוסן שהקרין כלפי חוץ, חשה שנגעה  בנקודה כואבת עד מאוד . ולכן החליטה להרפות  מעט מאחר ואהבה אותו מאוד  וקיוותה שיונתן יפתח לפניה.

 כשבועיים  לפני ערב  מסיבת האירוסים קבעה עם  חברתה הטובה מילדות  לקנות את השמלה שראתה  באחת החנויות  של עיצוב שמלות ערב בקניון בעיר .

שמלה ארוכה בעלת כתפיות דקות ארוכה בצבע שנהב עם שסע לאורכה מעוטרת בפנינים קטנות שהחמיאה לגזרתה כן  קבעה כבר תור למספרה לעיצוב שיער לה ולאמה.  יונתן  מצדו  ביקש שתתלווה אליו על מנת שתעזור לו לבחור חליפה ואכן בטוב טעם התאימה עבורו  חולצה לבנה  בעלת צווארון סיני מכנס וז'קט בצבע אפור שחור ועוד באותו ערב שנסעו בחזרה מהקניון לאחר כעשרים דקות נסיעה המכונית נעצרה, הוא קשר את עיניה בסרט ועזר לה לצאת מהמכונית.

 ריח של פריחה לאחר הגשם עלה באפה ורוח קלילה נשבה שחיבק  אותה ,

עד ששמעה את סיבוב המפתח  הדליק את האור והסיר את הכיסוי מענייה המראה שנגלה לפנייה היה יפה להפליא ,חדר הסבה יפה צבוע באפור כסוף ופינת ישיבה לבנה עם כריות בצבע בורדו שולחן זכוכית שעליו כד גבוה עם שושנים אדומות   בצד הימיני נמצא מטבח גדול עם ארונות לבנים  מאובזר בכל מכשירי החשמל והציוד שצריך . בצד ימין גרם מדרגות עם מעקה  מתכת שמוליך לקומה השנייה ששם נמצאים חדרי השינה. כאן  יגורו  לאחר שיינשאו ויקימו משפחה  אמר לה בחיוך ונישק אותה .

מאחר ועד  לאותו ערב  כל אחד עדין  החזיק בדירתו, מלבד  הערבים שבילו ביחד .

 מוקסמת החלה להסתובב בכל הבית והמראה אכן מצא חן בענייה היא ניגשה ליונתן וחיבקה אותו  הובילה אותו לספה  שישב וביקשה ממנו בעדינות שעכשיו עם כל אהבתו  שיפתח לפנייה ויספר על משפחתו ,הוא הנהן בראשו  ודמעות החלו לזלוג מעיניו אי אפשר להאמין כמה רגיש היה הגבר שניצב למולה שהחל לספר..


@איריס בכר[כל הזכויות שמורות

המשך בוא ....

שבת שלום ***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות