סיפורים

בהינף יד-5

חלק :5

ביום יומיים אחרי שחזרה למשרד בישיבה שנערכה שיתפה את השותפים על כל מהלך הנסיעה על הנכסים והאזורים שראתה, ולא פירטה מעבר וקיבלה את כל המחמאות על החוזים המוצלחים .

שולחנה היה עמוס  בחוזים לבדיקה וימים ארוכים הייתה עסוקה בפגישות עסקיות וישיבות  לא קל היה להם להסתיר את  רגשותיה שבחלק מהפגישות יונתן נכח .

 גם לבני משפחתה הקרובה להוריה ואחיה שהיה נשוי עם שני ילדים עדין לא סיפרה, לא רצתה שיתפסו לתקוות שווא  כפי שציפו מקשריה הקודמים ורצתה להציגו בפניהם רק לאחר שתהיה בטוחה במהות הקשר.

באחד הערבים בזמן  שסעדו במסעדה הקבועה  מחוץ לעיר, הוציא מכיס הז'קט קופסה שחורה עטפה בסרט אדום והגיש לה, לענייה נגלתה טבעת  יהלום בוהקת ויפה להפליא, הוא ענד לה על האצבע ושאל אם תהות להינשא לו ונישק אותה, דמעות מאושר זלגו מעיניה שחיבקה אותו, ויחד  החליטו  שזה הזמן  לספר על אהבתם ותכננו גם  לערוך מסיבה אירוסים.נרגשת עלתה באותו ערב  לביתה ולא הסירה מבטה מהטבעת, ולפני ששכבה לישון הניחה אותה בקופסה  שעמדה על השידה .

גמרה אומר בליבה שרק לאחר שייוודע במשרד היא תוכל לענוד את הטבעת בלי לעורר שאלות מיותרות .ואכן לאחר  שבוע הייתה אמורה להיערך ישיבה  חשובה

שיונתן היה אמור להיות נוכח .

דאגה כרגיל  שיהיו על השולחן בקבוקי  שתייה וכיבוד קל  רק שהפעם הוסיפה בקבוק יין לבן .

לאחר שדנו באריכות והסכימו פה אחד להצעתו  להיות שותף עסקי ומשקיע  פעיל בחברה חתמו  אייתו על הסכם שותפות .

קם יונתן  אחז בידה של האישה שלציידו  הביט בה בחום וסיפר  לנוכחים  שהם התאהבו  בזמן שנסעו ביחד  לפראג ומתכוונים לערוך בקרוב  מסיבת אירוסים .

מבטים מופתעים הופנו אליהם מהידיעה,  יושב הראש פתח את בקבוק היין ומזג לכוסות הנוכחים ונשא ברכות ואיחולים לזוג לרגל  האירוסים , ולשותף שהתווסף אליהם אכן זה היה רגע מרגש ביותר, והזמן הנכון עבורה להראות לחברותיה  למשרד את טבעת האירוסים שענדה על האצבע .

השבועות הבאים היו  מסיבים בנוסף לעבודה השוטפת במשרד מצאה גם

 את הזמן לצאת לראות  ולתאם  עם אולם אירועים עבור מסיבת האירוסין .

יונתן מצידו נתן לה את חופש הבחירה והתלווה אליה ,כדי לסגור את החשבון.

 רק שכמעט והכול היה מאורגן  התקשרה להזמין את הוריה אחיה ואשתו לארוחת ערב  במסעדה הקבועה שנהגו לאכול  על מנת שיכירו את יונתן . ואכן הערב עבר בנעימים בשיחה קולחת וזורמת  במגוון נושאים, וכשנפרדו חיבקו  הוריה את החתן המיועד ואת בתם  ונתנו את ברכתם.

גלים של אושר הציפו אותה, הנה עומדת להגשים  את יעודה עם הגבר שמשרה עליה ביטחון כאישה עצמאית ותומך בעבודתה  ובכישוריה שאיתו תוכל  להקים משפחה .

המשך בדרך...

@איריס בכר\26/12/11

 

 

 

 

6

תגובות