סיפורים

האושר שבהינף יד -חלק-4

חלק:4

אור של יום חדש הפציע וצלצול טלפון שעמד לצד  המיטה נשמע

בוקר טוב בירך אותה  וידע אותה שמכונית ששכר תגיע למלון בשעה אחד עשרה בבוקר ויש לה את הזמן להתארגן ולאכול ארוחת בוקר בנחת .

והפעם לאחר מקלחת של בוקר טובה ביקשה להזמין את ארוחת בוקר לחדרה ותיאמה להיפגש אתו למטה בלובי בעשרה לאחד עשרה .

המכונית אכן הגיע ובחור גבוה בשנות יצא ממנה ונתן ליונתן את המפתחות לאחר שזה חתם על טופס אישור לקבלתה. נראה היה שבקי הוא בנסיעה ברחובות העיר

וכשיצאו לכביש המהיר שוב הודתה  על הסיור שערך עבורה בליל אמש .

לאחר כשעה וחצי של נסיעה הגיעו לשביל אבנים מאבן  בסוף השביל עמד בית גבוה  כטירה עתיקה שמסביבה גינה מטופחת ושושנים ורודות וצהובות קישטו את הכניסה .דלת מברזל גבוהה עמדה מולם בזמן שצלצלו בפעמון בעל הבית קיבל פניהם בברכת שלום, ולאחר סיור בין חדרי הבית ופטיו שהיה מוצף באור שמש שחדרה פנימה. 

נכנסו לחדר הסבה גדול על  לחתום על  חוזה לרכישת הנכס לצורך השכרה לחופשה לחצו ידים ונפרדו לשלום .

 לפי התוכנית היה עליהם להגיע לעוד שתי מקומות אבל עדין היה  להם זמן לערוך סיור בסביבה ואכן  שניגש  למכונית והוציא סלסלה מקש, אחז בידה והוליך אותה בשביל שמשני צדדיו עצים גבוהים  עד שהגיעו לגבעה יפה שממנה נשקף העמק הירוק במלוא הדרו.

 פרש שמיכה ועזר  לה  לשבת, מופתעת הייתה ולחייה הסמיקו שהוציא בקבוק יין אדום וכוסות ,מזג והגיש לה. הפנה מבטו אליה ואמר שמאותו יום שפגש בה במשרד ולחץ את ידה הרגיש שהיא האחת בשבילו, ולכן ביקש ממנה להצטרף לנסיעה על מנת להכיר אותה .אכן חשבה האם באמת  הוא מרגיש מה שהיא מרגישה? אבל  עדין לא שמרה  את רגשותיה ,ולחצה את ידו בחום .

יונתן סיפר לה שהיה במערכות יחסים רבות,  אך לא הרגיש שהגיע הרגע שהוא מוכן להינשא ולהקים משפחה, בנוסף רצה גם לייצב את מצבו הכלכלי .וכעת הוא מרגיש יציב. כמה רגש  וחום היו בדבריו שקמו לחזור למכונית חיבק אותה ונשק לה על שפתיה ,היא מצדה לא הסתייגה והחזירה לו חיבוק .

בחזרה למלון לקראת הערב  לאחר שביקרו בעוד שני בתים וחתמו עם בעלי הבית על חוזה.  הביט ברוך  על האישה שישבה לצדו וחשב** כמה יכול הוא להיות בר מזל אם יזכה באהבתה בזמן שהניחה ראשה על כרית המושב ונרדמה .


@איריס בכר\21/12/11

כמובן שהמשך יבוא....

חג אורים שמח

 

 

 

 

 

תגובות