סיפורים

האושר שבהינף יד -חלק-3

 

 

 חלק:3

בבוקר יום הנסיעה כבר  הייתה מוכנה עם המזוודה ותיק יד קטן תואם.

  שבא לקחת אותה מביתה עם מונית בשביל לנסוע לשדה  התעופה .

 הטיסה לא הייתה  ארוכה  והשיחה קלחה בנעימים, ובין לבין הראה לה  תמונות של הנכסים שאותם הוא מעונין לרכוש  וסיפר בצורה רהוטה ועם  ידע היסטורי  נרחב על העיר פראג . גבר מרשים בענייה ואיש שיחה מעניין  בעודה תוהה למה הוא   לא נשוי ובעל משפחה, הרבה נשים היו רוצות בעל כמוהו,  אולי  יש לו איזה סוד אפל בעברו.

 בשעות אחרי הצהרים המוקדמות  לאחר רישום בקבלה במלון שהיה מפואר ביותר, תקרה גבוה שממנה השתלשלו מנורות עתיקות שהאירו באור עמום ולובי גדול שבו  היו כורסאות  קטיפה בצבע  אדום ומנורה שדלקה על כל שולחן

  לאחר שליווה אותה לחדרה  שבקומה החמישית קבעו שיפגשו בלובי לארוחת ערב .

 חדרה  היה מרווח  ומן החלון  הגדול נשקף נוף מדהים ביופיו של פריחה ירוקה  מן  העמק הנשקף ממרום הקומה החמישית

מוקסמת  ומרוגשת נכנסה למקלחת ולשבריר שניה כמעט ושכחה את מטרת בואה אבל זרם  המים החמים  שטפו את הלך מחשבותיה .

עטופה בחלוק מגבת לבן שהה באמבטיה לנוחיות האורחים יצאה אל החדר להתלבש, ויאמר לזכותה שהייתה אנינת טעם בזמן  שלבשה את שמלתה הכחולה פיזרה ותלתליה הארוכים בגוון  גלשו על כתפיה , ואכן הייתה אישה יפה  והיה מושלם אם הייתה בפראג, בנסיבות אחרות .

  יונתן היה מרשים ואדיב כהרגלו  בהושיטו לה את ידו נישק  בעדינות אבירית את כף ידה,והוביל אותה לעבר  חדר האוכל. לאחר הארוחה לקח אותה  בנסיעה בכרכרה עם ארבעה סוסים לבנים שעמדה לרשות התיירים כנסיכה ברחבי העירמזג האוויר היה נעים ,וכשישבה בצמוד אליו  לא יכלה שלא לחוש את ריח הבושם מגופו  .לפני חצות נפרדו בלילה טוב, בחיוך הודתה לו על הערב הנפלא ונכנסה למעלית .

למחרת היה עליהם להתחיל  לסקור את יעד הנכסים לרכישה ולממש את מטרת הנסיעה .

עוד באותו לילה לא יכלה להירדם ודופק ליבה הואץ כל פעם שחשבה על המהלכים שקרו  לה עד עתה האם זה יכול להיות והיא מתאהבת בגבר שכמעט ואינה מכירה?  האם יהיה  עליה להסתיר את רגשותיה  מפניו?

ויונתן שהקרין חוזק וחוסן ואדיבות  מה הוא  חש כלפיה? הרי הכיר אותה  לצורך פגישה עסקית לחלוטין, האם גם הוא  עובר איזו שהא טלטלה רגשית כמותה או בשבילו זה רגע  חולף מותשת נרדמה  לבסוף.

 

@איריס בכר\19/12/11

המשך...יבוא

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות