סיפורים

האושר שבהינף יד -חלק- 2


חלק :2

מופתעת מההצעה וסקרנית כאחד לאחר התייעצות  עם שותפיה החליטו שמאחר והיא כרגע פנויה מעיסוקים דחופים, נכון יהיה להצטרף ליונתן כדי לקדם את, החברה וגם לקחת פסק זמן קצר להינפש במעט מה שלא עשתה הרבה זמן .

  למחרת בשעות הצהרים המוקדמות התקשר יונתן והזמין אותה לארוחת ערב במסעדה יוקרתית בעיר על מנת לידע אותה על יעד הנסיעה ומטרותיה  .

ומשום מה קולו  מהעבר השני  ריגש אותה כגולם שכבר רוצה לצאת ולהפוך  לפרפר צבעוני וחופשי .

 מה זה קורה לה הרי איננה מכירה אותו והנסיעה היא עסקית לחלוטין,.

כשנפגשו במסעדה שלשם הגיעה במונית לבשה את שמלת הכתפיות בצבע ירוק בקבוק  ועליה של תואם וארנק ערב,לרגליה נעלה נעלי עקב שחורות שהוסיפו הוד להופעתה. יונתן הושיט לה את ידו ובחליפה האפורה שלבש נראה נאה ומושך ביותר .

כפי הנראה היה שהוא לקוח מכובד וקבוע באותה מסעדה כי בזמן שישבו כבר לשולחן  שהוזמן מראש ,המלצר הראשי בירך את יונתן  ואותה בערב טוב  בזמן  שהגיש  בתוך כד עם קוביות קרח בקבוק  יין אדום ומזג לכוסות הגבוהות שעמדו על השולחן בנוסף למנורת אהיל בצבע אדום שני.

מוסיקת הרקע  שהתנגנה מהגבר הצעיר בחליפת הטוקסידו שניגן על הפסנתר שעמד  על הבמה הוסיפה לאווירה .

האוכל שהוגש אליהם היה טעים להפליא ברווז צלוי ברוטב פטריות ,בנוסף לכבד שהוגש על מצע של תפוחי אדמה צלויים , ולקינוח הוגש  קרם בורלה עשיר בטוב טעם עם קצפת ושוקולד מטעמים שלא טעמה בימים רגילים או בכלל מאחר ושמרה על גזרתה אבל הערב הזה הרשתה לעצמה ליהנות יותר מהרגיל .

בזמן שאכלו  ידע אותה על המקומות שיסעו אליהם בעיר פראג שאמורה להיות עיר נפלאה שעוד לא ביקרה בה, ואמר לה שיבקרו גם באתרים היפים שבעיר .

היא החלה להרגיש יותר נינוחה שקם והושיט לה יד להזמין אותה לרקוד ברחבה חיכה אליו והושיטה את ידה. באחיזתו הרכה הרגישה בטוחה וגם נוכחה לדעת שהוא רקדן מצוין שיודע להוביל את בת הזוג מבטיהם נפגשו  לרגע בזמן שרקדו והגולם שבתוכה כמעט והתבקע ..שהחמיא לה על הופעתה 

 מה  קורה לה? הרי איננה מכירה אותו והנסיעה היא עסקית לחלוטין.

 

 המשך יבוא ..

@איריס בכר\18/12/11

 

תגובות