שירים

לא שיר הפעם,אלא מכתבלמשפחת שליט

למשפחת שליט ולגלעד ,ברוכים השבים.

 הנה עוד יומיים אתה כבר בבית, וליבינו מחסיר פעימה.לא היה יום במשך חמש וחצי השנים האחרונות שלא חשבתי עליך,גלעד. ירדן בני התגייס ממש איתך,אתה לשריון והוא למודיעין.והנה הוא כבר הספיק להשתחרר, לטייל מעט בחו"ל, לסיים תואר ראשון ובקרוב להתחיל תואר שני במזרחנות.כל פעם שיצא למסיבה,או לפאב עם חברים ,בכל פעם שקצר עוד הצלחה בלימודיו, תהיתי לעצמי שאת כל אלה גלעד החמיץ.רק השבוע הבטתי בבני בן ה-25 עטור זקן וחשבתי כמה התבגר לאחרונה,וחשבתי עליכם ההורים,אביבה ונועם, שאינכם יודעים מה מראהו של גלעד, כיצד השתנה..כשבשלתי את ארוחות השבת חשבתי תמיד, מה גלעד אוכל שם במקום שביו?,האם בכלל הוא יודע ששבת היום?וכל פעם כשחיבקתי את בניי נחמץ ליבי על אותו חיבוק אמהי שגלעד לא זכה לו כבר זמן כה רב...

 גורלינו נכרך בגורלכם,משפחת שליט היקרה. אחייני,יואב בלקס-בונה היה המ"פ של גלעד בעת חטיפתו.וכך משפחתינו עקבה בחרדה וייחלה לשובו של גלעד בלי הרף.יואב היה מלא רגשות אשם מאז הארוע של החטיפה.הוא עזב את השרות הצבאי,מצא עבודה חדשה  הספיק להתחתן להתגרש מצא אהבה חדשה והתחתן .תמיד דברנו על כך במשפחה,כשגלעד יחזור גם יואבי שלנו יחזור לעצמו.ורק לפני חודש כשואב נישא לבחירת ליבו,גל ,הרב ברך אותם ואמר שאולי בזכות הקשר המיוחד הזה,קשר של אהבה יתקבלו תפילותינו וגלעד ישוב לביתו במהרה, וכל הקהל הזיל דמעה נרגשת ולחש תפילת"אמן"בליבו.

 והנה כשהתבשרנו על שובך,גלעד, לא היה גבול אושרינו.אני היום מצדיעה לכם משפחת שליט,על כך שלרגע לא אבדתם תקווה ואמונה לשובו של הבן, שלחמתם כאריות בדרככם השקטה והאצילה למען שחרורו של גלעד.אני כאם יודעת שזהו הדבר הנכון לעשותו ושאין שלווה ביום ומנוחה נכונה  בלילה עד שהבן לא חבוק בזרועותיכם.

 גלעד,אתה שב היום לחיק משפחתך האהובה,אמנם אחר,אמנם למוד סבל וזכרונות לא קלים,שהלוואי ולא היית צריך לחוות.אך עתה מסע חדש מתחיל ונתיב נפלא בפתח.בטוחה שתדע בכוח נחישותך להתמודד עם הכל,יודעת שהתמיכה  והאהבה של הוריך ומשפחתך הנפלאה והמחבקת יתנו לך כוח וחוסן להמשך.מקווה שיתנו לך שקט עתה ,למרות השמחה הלאומית להיות בחיק המשפחה העוטפת. בטוחה שתדע להיות אופטימי ולהביט לעבר האופק בתקווה גדולה.מאחלת לך שאט אט  ובשקט שלך תמלא לך את כל החסר ותבנה לך חיים נהדרים ותגשים כל חלומותיך.

 מבלי שהכרנו חשה אליך אהבה גדולה ומאחלת לך את כל הטוב והיפה שהחיים צופנים לך.

 מחבקת אותך בחום
נירית

 [דודה של יואב המ"פ שלך ]

 

תגובות