הודעות והגיגים

אני לא ימני אך עדותו של העיתונאי (עדות ממקור ראשון) כואבת ומפחידה אותי

 
בן דרור ימיני - עיתונאי מוערך כותב
ערוץ 23 , הועתק מהאינטרנט
 
 

העיתונאי בן דרור ימיני התייחס בטורו השבועי בעיתון "מעריב" למחאת יוקר המחייה והשתלטות השמאל הקיצוני ותוכניותיו להמשך המחאה.

בן דרור ימיני מספר על פגישה שהתקיימה בהשתתפות פעילים ונציגי גופי שמאל כדי לתכנן את הצעדים הבאים. היו שם המחזאי יהושע סובול, איש מרצ מוסי רז, סרבנים ואנרכיסטים. היו שם גם אלדד יניב מ"השמאל הלאומי" ויריב אופנהיימר מ"שלום עכשיו".

"הבעיה איננה בעצם העובדה שיש מי שרוצה לחבר בין צדק חברתי לבין שלום. זה לגיטימי. הבעיה היא שסיכום האסיפה מגלה שיש ניסיון לחבר בין מחאת האוהלים לקמפיין אנטי-ישראלי, שכל כולו הזדהות טוטלית עם הפלסטינים", כותב ימיני.

במסמך המסכם של אותה פגישה כתבו הפעילים כי בכוונתם להצטרף בחודש ספטמבר לפעילות הפלסטינים ברחבי יהודה ושומרון.

בנייר הסיכום של אותה פגישה נכתב "להצטרף למחאות הלא אלימות המתוכננות של הפלסטינים, לארגן צעדות מקבילות ישראליות אל הגבול, לקבל את פניהן בפרחים, לחגוג איתם. להביא גם את הצד השני, הפלסטיני, בצורה זו או אחרת למאבק יחד איתנו".

"לא עוד מאבק של משותף, ימין ושמאל, למען חברה צודקת, אלא מאבק הזדהות עם הפלסטינים", מציין ימיני ומצטט סעיף נוסף מאותו הסכם, "במידה ומתחיל בלגן בעקבות ההכרזה אסור לנו להשתתף בו. עלינו להשבית את המדינה ולהקים אוהלים כניסה לקריה בתל-אביב".

"רצינו צדק חברתי. קיבלנו טירוף שמאלני", מציין בטורו.
 

תגובות