סיפורים

האסטרושהיד הראשון (או כיבוש חללת'ין)

איסמעיל עמד כולו נרעש ונפחד מגודל המעמד, כל עצם מעצמותיו הפלסטיניות רעדה, (כולל זו שנשברה על ידי קלגס ציוני באינתפאדה הראשונה כשזרק אבן על אוטובוס ציוני שעשה את דרכו לכפר דרום הלא היא מאדינת שיח' יאסין).

טכס מרגש נערך לפני ששוגר הטיל. עימו על הבמה עמדו שלושה אנשים רעולי פנים לבושים חליפות מוזרות, המעמד צולם במצלמת וידאו שנידב הכתב האיטלקי קטיקי טמבוליני וכה אמר איסמעיל:

"רבותיי וגבירותיי בני העם הפלסטיני על האדמה העשוקה והשדודה בגדה המערבית ובפלסטין המערבית, בני העם העשוק תחת הנוגש האכזר הציוני, אנו גאים לשגר בזאת את קסאם סימן שלוש אל החלל של הקהילה הבינלאומית לכוכב אל אקסא, שם מוכנות ומזומנות שבעים בתולות החלל לאסטרושהידים האלו שלפניי. והיום אני אומר לשלטונות הדיכוי הציוניים שמכחידים את אדמתנו השדודה והעשוקה ורוצחים את עמנו: "לא מספיק לקחתם פלסטין. עוד תיקחו חללת'ין? הלא חללת'ין והגלקסיה הם שלנו מקדמת דנא כי הנביא מוחמד עלה עם סוסו מ"אל באראקה" וחלף על פני הירח והמאדים ומארס בדרכו אל אללה ועוד אומר כי הירח הוא סמלנו המקודש וכי למה נכחד מעמנו הפלסטיני את החלל אשר מגיע לו בדין ובצדק?

והנה יש לווין ציוני מרחף בחלל ונכסח לה את הראש על ידי הקסאם סימן שלוש!"

מחיאות כפיים נשמעו ועימם קריאות "ברוח בדם נפדך יא חללת'ין! יחד עם "אללה הוא אכבר"

 

והנה ניתן הסימן ושלושת האסטרושהידים נכנסו לטיל כשהם חובשים קסדת חלל+ בלוני חמצן (באדיבות המשט האחרון שהגיע לרצועת עזה) היו אלו הקפטן מוחמד איבן בולה, יאסין אבו נאסר ואחמד ג'שהאן.

קול טירטור נשמע והטיל עלה השמיימה בקול נפץ מאדמת בית חאנון החנונה והברוכה שטיפות הגשם הירוו את אדמתה העשוקה תחת הכיבוש ושוב נשמעו קריאות אללה הוא אכבר קצובות.

אימסעיל ירד מן הבמה וראה את המהנדס שבנה את הטיל: "הפעם לא סמכנו על הקבלן אחמד, כל פעם יש אירוע, יש סגר ויש עוצר והוא לא יכול להגיע, לעומת זאת הפועלים הסינים עשו עבודה טובה מאוד. רק שלא יגרשו אותם מהארץ..."

"ואללה על העיני על הראסי יא חביבי איסמעיל. בוא נלך לאכול חומוס ומאלוחיה ובערב נראה חדשות ונתבשר שהטיל שלנו פגע בלווין הציוני וכולי תקווה שהציונים יאכלו אותה קצוץ..."

"איך נוכל לראות טלוויזיה אם הטיל פגע בלווין שמעביר לנו שידורי טלוויזיה?" שאל המהנדס.

"אנא עארף? (אני יודע?) נשמע ברדיו...!"

 

הטיל עף בשמיים, האסטרושהידים רותקו למקומם עקב הלחץ האדיר של מהירות בת 500 קילומטר לשעה. אבל לא הצליחו להתרומם מעל אלף רגל.

אי שם בין בית חנון לשדרות פרצה שריפת קוצים עזה, אחת הגדולות בעונתה, השמיים התמלאו עשן שחור. לאחר כמה דקות הביט מוחמד איבן בולה בשמיים השחורים ואמר "בחסדי אללה יתברך שמו אנחנו עברנו את תחום האטמוספירה לתחום הסטרוטוספרה..."

"רואים כבר את כוכב אל אקסא? רואים כבר את הלווין הציוני?" שאל יאסין אבו נאסר...

"אם לא יהיה עוצר על החלל ולא יעכבו אותנו במחסום נראה את הבתולות..." אמר מוחמד

"איזה שפה מדברים בכוכב אל אקסא?"

"פלסטינית של תקופת ההיג'רה, בעוונותינו שכחנו את השפה בגלל הכיבוש והנכבה, אבל יבוא היום בו ננחיל לילדינו את השפה הזו כשנחזור עם שבעים בתולות שיעשו הסבת מקצוע ויהפכו מורות וגננות.""איך זה באמת שאנחנו מדברים ערבית ושכחנו את הפלסטינית?" שאל אחמד.

מוחמד חכך בדעתו רגעים ארוכים, לבסוף הניף את אצבעו: " הכיבוש, הכיבוש הוא שמנע מאיתנו ללמוד את הפלסטינית, שהכחיד את תרבותנו. בנכבה של 48 גנבו חיילי האויב הציוני את הארכיון של האומה הפלסטינית שעמד בשכונת קטמון באל קודס ובו היו ספרי לימוד של השפה יחד עם ההיסטוריה שלנו! אבל אנחנו נחזיר אותה, נחזיר עטרה ליושנה!"

 

הטיל עבר עשרות קילומטרים ונחת בחוף מצפון לתל אביב בו שהו מתרחצות בלבוש מינימלי... מזלו של הטיל שהוא נחת על גחונו כך שהנחיתה הייתה רכה יחסית. רק אחמד ג'שהאן חטף נקע ברגלו.

הם יצאו מן הטיל, מודים לאללה של האומה הפלסטינית על הצלתם, אם היו יהודים היו אומרים ברכת הגומל, אבל הם לא, כי ברגע זה עמדו משתוממים על חוף הים:

"בחיי לא ידעתי שלכוכב הזה יש חוף ים כחול" צחק מוחמד,"תראו, אפשר לנשום פה אוויר צח!" הוסיף

"תראו כמה בתולות עם בגדי ים!" נדהם אחמד ג'שהאן בעיניים קרועות לרווחה בעודו מדדה על רגלו ומוריד את פניו הרעולות. ואכן כמה בנות עצרו משחק שהיה נראה כמו כדורעף.

כמה מהן התקרבו אל האסטרושהידים בסקרנות מעורבת בפליאה, הן פטפטו בג'יבריש שהיה נראה לאסטרושהידים ככזה.

"אינתא פלסטינייא?" שאל מוחמד איבן בולה את אחת הבנות, בעלת קעקוע נחש על בטנה.

"מה יש לך? קשקשן," צווחה "כמעט עשית תאונה ונהרגת ואתה שואל אותנו מילים בערבית?"

"איפה אנחנו?" שאל בעברית (שלמד כשעבד כפועל אצל קבלן שיפוצים בבאר שבע תמורת שכר רעב ובסוף לא קיבל אותו כי שוטר פלסטיני לקח את זה כבקשיש)

"אתם בחוף הרצליה" אמרה הבחורה וציחקקה.

פניו של מוחמד שינו את מבען, הוא התרחק וסימן לחבריו להתקרב אליו. אי משם נשמעה יללת סירנה מתקרבת.

"עשינו טעות, שלטונות הכיבוש הציונים הקימו חומה גם בכניסה לחלל!"

 

 

 

תגובות