סיפורים

אהבה כזו יש רק פעם בחיים !

אהבה אמיתית טהורה ומציאותית לא מתחרשת רק בסרטים ובאגדות אהבה כזאת יכולה גם לקרות לכל אחד ואחד בחיים המציאותיים.

אני אספר לכם סיפור על אהבה כזו שאתם רגילים לראות או לשמוע  רק  בסרטים ובאגדות ואולי לחלק מכם היתה כבר אהבה כזו ואולי לחלק מכם קופידון עם חיציו עוד לא פגע ולא הרעיף עליכם את אבקת הקסם שנקראת א-ה-ב-ה.
אהבה זו מילה בעלת ארבע אותיות אבל עם משמעות כל כך גדולה,הסיפור שאני הולכת לספר לכם זו על אהבה שאי אפשר כל כך לתאר אותה במילים אבל אני אנסה,ואני בטוחה בדבר אחד קטן שאהבה כזאת לא קרתה עדיין לאף אחד מכם.

היא היתה בחורה צעירה במראה אבל די מבוגרת לגילה בשנות ה20 פלוס לחיה והוא היה גדול ממנה בעשור.
היא חלמה עליו בלילות כשמבטם נפגש לראשונה בכיכר הסלבס למינהם ששם כולם מתאספים מזמרים ומשחקים את משחק החיים.
כשמבטה קלט את מבטו היא לא הפסיקה לחשוב עליו ולא לרגע,עברו כבר חמש שנים מאז, והוא? כבר הספיק לקטוף את כל פרותיו. כבר עמד לבדו על במה מול רבבות אנשים, וחייך להמון מריע. כבר חצה יבשות להפיץ את שירו וצחוקו. אהוב על הבריות, מוערך על האומנים. בן 33 למלכות.
והיא מה היא? היא כל היום משוטטת ברחובות כמו בחורה עזובה אולי קצת מחפשת צומת לב אבל לא חושפת את גופה ולא מוכרת את עצמה. היא גם אוהבת מוזיקה ואוהבת אומנות באשר היא היא חוטאת בכתיבת שירים ולפעמים לא תמיד יוצא לה לכתוב ממש יפה ונוגע במטאפורות גבוהות ובמילים ספרותיות,אבל כל מה שהיא כותבת מגיע עמוק עמוק מתוך מצולות ליבה הפגוע והאוהב.
הכתיבה היא נחמתה היחידה ותקוותה למחר טוב יותר.

היא מאמינה ותמיד האמינה באהבה ממבט ראשון או בכלל באהבה אמיתית וטהורה היא מאמינה בטוב לב של האנשים היא מעט תמימה אבל יחד עם זאת חשדנית ויודעת לעמוד על שלה.
והוא אותו היא מכירה רק ממבט ראשון וממקורות אחרים לא ממש אישיים ולא ממש ממנו כי הוא דואג להסתיר ממנה דברים,אבל היא מבינה יותר טוב מכולם מה על ליבו והיא כאילו קוראת את מחשבותיו והוא את משחבותיה וכותב עליהם את יצירותיו היפות ושר אותן בכל מיני ארצות כולל ארצנו היפה.

הוא הספיק לצאת עם בחורות יפות יותר ממנה ואולי עם אופי יותר טוב משלה אבל למרות כל היופי שמסביבו וגם בגלל היותו פופולרי ואהוד בחברה הוא עדיין לא מצא את אהבת ליבו.והיא מה היא? היא יצאה להרבה פגישות עיוורות בחיה שקרוביה סדרו לה מפני שהיא בחורה של בית לא נוהגת לצאת לבלות וזה גם מקובל אצלה בעדה להכיר בחורים דרך מן שידוכים כאלה ממש כמו שזה מקובל במגזר הדתי,
אבל היא עקשנית ועומדת על שלה היא לא רוצה להיתחתן בכוח וללא אהבה לכן היא עדיין מחכה לו והיא בטוחה שהוא צריך להיות איתה,אבל הוא עדיין לא מכיר אותה מספיק טוב כדי להבין מי היא באמת,הוא רק חושב עליה ומכך מטבטאות כל יצירותיו והיא רואה זאת ושומעת וליבה פשוט נקרע לגזרים,היא רואה גם איזה בחור רגיש עדין צנוע וטוב לב הוא,אוהב את הבריות מכבד אותם,בחור יצירתי מוזיקלי ורומנטי,יותר טוב מזה בחורה לא יכולה לאחל לעצמה.

היא הלכה להרבה הופעות שלו ולא זאת לא אהבה ילדותית זה משהו מעבר,זה לא איזה חלום הזויי של ילדה מפונקת זה משהו יפה יותר ונעלה יותר מזה.

אז היא לא הצליחה לקנות כרטיס בשורה הראשונה כי לא היתה בהיקון כמו בפעם האחרונה כשקנתה שני כרטיסים להופעתו האולי האחרונה שתלך בחיה.היא ישבה מולו וראתה אותו מנגן על הקלידים בהיתלהבות רבה, ליבה פעם בחוזקה ודממה שררה מסביבם,זה כאילו הזמן נעצר מלכת והיא היתה איתו בדייט חלומותיה רק היא והוא וכולם שמחו בשמחתם ורקדו סביבם והריעו להם על הפגישה המיוחלת שסוף סוף קרתה בינהם.

התחלפה לה המנגינה וקולותיהם של הזמרים בלהקתו היתחלפו להם המילים וגם הקצב ומקצב עדין רומנטי ושקט התחיל הקצב במנגינה לעלות והיתנגנה לה מנגינה עם מילים קסומות שלא מובנות לה בשפה של אנשים חמים מארץ חמה,המנגינה הזו היתה כזו עליזה ומחממת את הלב וכל דאגותיה נשכחו ממנה היא רק היתענגה מהמנגינות היפות וחלמה על עוד פגישה איתו כששוב מבטם יפגשו כשהוא ינגן רק לה וישיר על הבמה והיא תשב בתוך הקהל הנפעם הנרגש והאוהב והם יחליפו מבטים כמו שהם תמיד עושים מדברים רק ברמזים ואף אחד לא מעיז לומר מילה מפני ששניהם אולי קצת ביישנים והיא בחורה גאותנית מעולם לא תתחיל עם בחור.אולי האהבה הזו עדיין לא היתגשמה ואולי האהבה הזו קיימת עדיין רק  בדמיונה ואהבה אמיתית כזו יכולה לקרות רק פעם בחיים ואולי להישאר עד סוף הימים.
אולי היא עדיין מחכה ואולי זה עוד יקרה לה ואולי כל זה היה רק חלום,

אבל העיקר שהיא מאמינה שאהבה כזו יכולה לקרות גם לה..

תגובות