סיפורים

הזמנה לארמון - המכתב האחרון

                                           

אדית אחותי היקרה,

 

 

  אני בטוחה שאת דואגת לי זה מכבר, עבר זמן רב מאז כתבתי לאחרונה. אין לי תירוצים מלבד העובדה שהייתי נבוכה לכתוב לך בגלוי על התקופה שעברה עלי, אך גם להסתיר ממך דברים אינני מסוגלת, מעולם לא נהגתי כך. אבל כבר הייתי חייבת לכתוב לך, דברים רבים התרחשו ואני עומדת בפני הכרעה גורלית לגבי עתידי.

   בסופו של דבר פתחתי את דלתי בפני גיימס. ליבי יצא אליו מרגע שראיתיו, כמו גם ליבו אלי, ולא הייתי מסוגלת לעמוד בפני עיניו המתחננות. הוא סחף אותי לשיכרון חושים שלא תיארתי לי את קיומו, לימד אותי את רזי האהבה באותה סבלנות שבה לימד אותי את חוקי המשחקים ששיחקנו. המערבולת הרגשית ששטפה אותי בימים אלה לא ניתנת לתיאור במילים.

  ואז נוכחתי שאורח הנשים לא פקד אותי כסדרו. חיכיתי ימים מספר  בתקווה שזה רק איחור, אם כי אצלי הדבר היה תמיד מדויק למדי. הייתי נסערת מאד בימים אלה וניסיתי להתרחק מגיימס וגם מקתרין שדרשו הסברים לשינוי בהתנהגותי. התחמקתי ככל יכולתי וקיוויתי שהמחזור יופיע בסופו של דבר, אך זה לא קרה. אתמול נשברתי וגיליתי לקתרין, היא בת סודי ומודעת על האהבה ביני לבין אחיה. חיבקה אותי בחום, אמרה לי למהר לספר לגיימס, הוא אוהב אותך ואין שום סיבה שבעולם שלא תתחתנו, את הרי בת טיודור בדיוק כמונו, את תגורי בארמון ואנחנו נהיה אחיות וחברות לנצח נצחים... כך אמרה לי ושתינו התחבקנו בכינו מאושר. ובלילה כשגיימס דפק על דלתי פתחתי לו ולא התחמקתי ממנו כמו בימים האחרונים, מסתבר שחשב שמצב רוחי ההפכפך נגרם עקב המחזור שפקד אותי. בהרבה חשש בישרתי לו שהוא עומד להפוך לאב. הוא שתק לרגע וליבי נחמץ, אך התעשת מיד וחיבק אותי, "את תהיה המלכה שלי", לחש ברוך ונישק את ידי ואז את פי. רציתי לשאול אותו מה בנוגע לשתי הנסיכות המיועדות לו, אך הוא לא נתן לי שהות, היה להוט למדי לחגוג את הבשורה.  אז חגגנו.

  נפרד ממני לפנות בוקר והבטיח לדבר עוד היום עם המלך. "אל תדאגי אהובתי," אמר, "את בת משפחה ובדמך זורם דם טיודור, ואבא אוהב אותי וירצה באושרי וכבר מזמן הודעתי לו שאין לי שום עניין לא בנסיכה הסקוטית ולא בזו הספרדייה. תראי שיהיה בסדר",  אמר, נשק לי שוב והלך.

 

  אז הנה אדית, זה המצב. אני מקווה שאת לא מאוכזבת ממני יותר מדי. כעת אני במתח עצום לשמוע מה המלך יפסוק. אם הכל יהיה כשורה, תתכונני לתפור שמלה מיוחדת לחתונה שלי בארמון שחייבת להיערך בהקדם, לפני שהבטן תתחיל לבלוט לי.

  מיד לאחר שגיימס יודיע לי את דבר המלך אכתוב לך ואשלח את המכתב הזה. אני מנסה להיות אופטימית, לא רוצה לחשוב שחורות, רק מחשבות חיוביות....

 

 

 

 

 

 

לכבוד

מרת אדית  מורנינגסטאר

מחוז  ניו- הבן

 

 

 

גברת נכבדה,

 

 

בצער רב אנו מביאים לידיעתך את דבר מותה הטרגי של אחותך, העלמה גיין, עקב נפילה מגבו של סוס דוהר. האסון אירע לאחר שהסוס נבהל מנחש ארסי ופתח בדהירה פראית, השליך את הרוכבת מגבו וכתוצאה מהנפילה מפרקתה נשברה.

 

אנחנו מצרים ומזועזעים עמוקות מהטרגדיה שהתרחשה בעת ביקורה של העלמה בארמון.

 

גברתי, את מתבקשת להודיענו דרך השליח שהביא את המכתב אם ברצונך שנשלח את הגופה לקבורה לכתובת זו, או שאת מעוניינת לחילופין שהלוויה תיערך כאן, בחלקת הקבורה המשפחתית. במקרה כזה, הנך מוזמנת יחד עם משפחתך להתלוות לרכב לנסיעה חזרה לארמון המפטון קורט.

 

אנחנו ממתינים להחלטתך ומביעים בפניך את השתתפותנו הכנה בצערך.

 

 

                                                                                              ארטור  היילי

 

                                                                                              מזכיר ראשי

 

                                                                                              המפטון קורט
 
 
 

 

                                                         

 

תגובות