סיפורים

הסמים וההודאה- חלק ה' ואחרון

ליאורה ונופר נכנסו לביתה.
המקלחת נמצאת במסדרון דלת שניה מימין, תאמיני לי הייתי כבר צריכה לעבור דירה איך שבעלי נפטר אבל נשארתי פה כמו מטומטמת, כל הזמן אני עוזרת להם, מבשלת להם מכינה להם, עושה להם ארוחות שישי לפעמים, כמו אמא שניה אני בשבילו ומה אני מקבלת שני סטירות לחי, למה זה מגיע לי אני שואלת את עצמי?
נופר הגיבה לה מהמקלחת, תראי את אשה מאוד טובה, אני מכירה אותך בדיוק כמו שאני מכירה את ציפי, אני תמיד ידעתי שיש לו צד נשי לדורון, כל הזמן חשדתי שהוא הומו, חששותי תמו עד שאני גיליתי שהוא התנשק עם אסי.
אבל הייתה לו חברה נכון?
נופר סיימה להתקלח.
בלי שנופר הספיקה לדבר ליאורה אמרה, תפתחי את הארון יש שם חלוק ורוד תקחי אותו, אחר כך אני אביא לך בגדים.
נופר יצאה מהמקלחת עם החלוק הורוד נגבה את הרגליים שלה בשטיח הירוק שהיה מונח בכניסה של המקלחת, לקחה מגב והכניסה את המים לתוך הבור ניקוז.
נכון הייתה לו חברה כמה חודשים, עד אתמול גיליתי שהיא בגדה בו עם אחד עבריין מהשכונה, הוא "כיביכול" נפגע מכל הקטע המסריח הזה והלך להתנחם אצל החבר שלו אסי הגיי, הוא בעצם שיחק שהוא לא הומו והוא שיחק די טוב.
אבל מה שאני לא הבנתי איך הוא הגיע למצב שהוא משתמש בסמים?
הוא משתמש בסמים? השתאתה ליאורה.
נופר ישבה על הכיסא בפינת אוכל ובינתיים ליאורה הכינה לה נס קפה ושמה לה עוגיות.
 כן, אני מאוד נלחצתי מהבן אדם, הוא פתח לי את הדלת העיניים שלו היו מאוד אדומות, הגופיה שלו הייתה קרועה, הפנים שלו היו חבולות והקול שלו היה מאוד צרוד, הוא בקושי יכל לדבר.
אני באותה שניה צרחתי מרוב פחד.
הוא תפס אותי ונישק אותי כמו חולה רוח.
אני כמובן התנגדתי, אבל זה לא הזיז לו, לפתע הגיח מאחורי אסי הגיי, הוא אמר לו משהו שלא כל כך הבנתי מה הוא אמר, דורון הפסיק לנשק אותי והיה מאוד מופתע ושמח לראות אותו הוא, הוא בא אליו וליטף אותו הוא חייך חיוך של משוגע.
אני באותה שניה לא הבנתי מה קורה סביבי שטפתי את הפנים שלי והלכתי לבדוק מה קורה בחדר שינה שלו, לא כל כך עניין אותי מה קורה עם אסי הגיי, התקדמתי לחדר שינה ואני רואה לנגד עיניי כדורים ומזרקים זורקים אצלו בחדר ובצידו הימני של החדר היה הזרוק הפאלפון שלו שבור לגמרי.
העיניים האדומות הסגירו אותו. הוסיפה ליאורה.
כן, אני מסתכלת על השידה שלו היא מלאה כתמים של דם בעיקר המגרה הראשונה, אני פותחת את המגרה כדי לחפש עוד דברים אני רואה סכין כחולה מגואלת בדם, אמרתי לעצמי הבן אדם הזה פסיכופט זה לא יתכן שבן אדם שאני מכירה אותו שנים ניהיה ככה, מעניין כמה זמן הוא משתמש בסמים?
סמים יכולים לגרום למחלת נפש לצאת החוצה ולהתפרץ, להגיד לך כמה זמן הוא נוטל את הסמים האלה אני לא יודעת להגיד לך אבל כנראה שהרבה זמן, תשמעי הוא גם רזה המון, טוב אני לא הפריע לך תמשיכי את הסיפור.
אז ככה אני סוגרת את המגרה שלו, והולכת לסלון לכיוון של הטלפון להתקשר למשטרה ולהסגיר אותו, עוד לפני שאני בכלל נגעתי בטלפון הוא השטיח אותי על הריצפה שבר את הטלפון של הבית, רץ למגרה שלו והוציא את הסכין, הבן אדם רצה לרצוח אותי.
אסי הגיי עצר תפס אותו ומשך אותו לכיוונו.
דורון מרוב כעס ועצבים הפיל את אסי על הריצפה ובעט בו בכל הכוח.
אני ברחתי לקצה השני של הסלון עם הטלפון ביד, לא ידעתי מה לעשות עם עצמי וצרחתי לעזרה, אסי קם ונתן לו אגרוף בפנים והתקדם לכיווני.
דורון התעשת על עצמו מהר מאוד תפס את הסכין ואיים לזרוק אותה עליו.
ואז אני הגעתי כי שמעתי את הצרחות וגם רציתי להגיד לדורון סליחה וחמש דקות אחרי זה אבישי וציפי הגיעו.
בדיוק. נופר אמרה ולגמה מהקפה.
וליאורה מוסיפה, הייתי מוכת תדהמה, לא ידעתי איך לאכול את המחזה המזעזע הזה ניחשתי שזה קשור בזהות המינית שלו, חשבתי שאני נמצאת בתוך איזשהו סרט, אבל מהר מאוד התאפסתי.

דורון החל לבכות על אבישי, אבישי חיבק אותו חזק כמו שהוא מחבק את הבת שלו.
אחרי מקלחת, דורון ישב במטבח עם אמא שלו ואבישי.
דורוני שלי ספר לאמא שלך מה קרה? אמרה ציפי שהיא מחזיקה בחוזקה את היד של אבישי וכמעט בוכה.
דורון שתק ולא הוציא הגה במשך דקות ארוכות.
מי אתה? שאל דורון את אבישי
אני הבחור החדש שאמא שלך הכירה בג'יי דייט, נעים מאוד אני אבישי, אני גר בגבעתיים בשכונת בורוכוב, יש לי בת אבל היא יותר גדולה ממך היא בת 22. אבל יותר נכון שאני אשאל אותך את השאלה הזאת.
אין לך זכות בכלל להתערב אתה לא אבא שלי ואני לא רוצה להגיד לך מי אני.
שמע, התעלם אבישי ממה שדורון אמר לו, להיות הומו זה לא בושה, הרבה אנשים הם כאלה.
כאלה מה, כאלה חולים?
דורון, תבין אתה לא חולה, אתה פשוט אוהב גברים, אין בזה פסול, אדרבה, יש אפילו חברי כנסת שהם הומואים.
אני עדיין לא החלטתי מה אני ומי אני.
אבל מה שיותר מטריד אותי זה מה זאת הייתה הסצנה הנוראית הזאת שהייתה בסלון?
אני משתמש בסמים, המצב התחיל להדרדר מתי שאני הכרתי את אסי הגיי ולא יכלתי לשאת בתחושה שאני מאכזב את אמא שלי, אז ברחתי למציאות שהיא קצת אחרת. אני מודה יכול להיות שאני הומו אבל אני צריך ללכת לטיפול נגד הסמים.
כל הכבוד על ההחלטה. אמא שלו התקשרה מיד לאל סם.

כעבור שנה.
הצלקות כבר החלימו נופר אמרה שדורון התפשט מולה.
אז עכשיו אתה יודע מי אתה?
אחרי הטיפולים שאני עברתי ואחרי הדאגה שאני קיבלתי ממך בלי חששות מצידך על מה שאני עשיתי לך לפני שנה, אני כבר יודע מי אני.
ואני אוהב אותך, תודה על כל העזרה שנתת לי במשך כל הזמן הזה, דורון אמר את זה והם התנשקו. 


תגובות