הודעות והגיגים

מצחיק מצחיק..

 כתב חזי מאור מקליקות
 
למספר שניות חוויתי את טעמו המתוק של גן עדן...

.
.
זה היה בוקר רגיל באשראם בו שהיתי בהודו. המדריך שלנו ללי שאנקאר תירגל עם הקבוצה כמידי בוקר את תרגילי היוגה בחום של 35 מעלות ולחות גבוהה מאוד.

מצד ימין שלי בשורה ניצב בריאן , בחור אוסטרלי כבן 50 . בחור עב בשר שהתנשא לגובה של כ – 185 סנטימטר , מזיע כולו, ראשו היה מכוסה בראסטות אותן הוא חפף בפעם האחרונה לפני חודשים רבים.

מצד שמאל שלי ניצבה שאריפה , בחורה אפרו אמריקאית. בחורה גדולה מאוד שגובהה התנשא לשני מטר לפחות, עם זוג שדיים ענקיים, הגדולים ביותר שראיתי בחיי. שאריפה בניגוד לבריאן הריחה מצוין. היא כילתה בכל בוקר כבקבוק של שאנל 5 אותו התיזה על גופה הענק בנדיבות רבה.

לשאריפה היתה חיבה מיוחדת אלי ולכן היא השתדלה באופן קבוע להיות בת זוגי לתרגילי המסאז' הטנטרי אותם תירגלנו באשראם. ואני מצידי השתדלתי להתחמק ממנה עקב כוחם העצום של כפות ידיה, כנראה זכר לימיה כמרימת משקולות או מתאבקת אולימפית.

ללי שאנקאר סיים את תרגילי היוגה, הביט בקבוצה ואמר :

- " ועכשיו זה הזמן להראות לחבריכם כמה אתם אוהבים אותם, אני מבקש שתחבקו חזק ובאהבה רבה את החבר שלצידכם "

הסתכלתי ימינה...בריאן...גבר מזיע ...רסטות ... חוסר אסטטיקה... איכס !

הסתכלתי שמאלה – שריפה ... אשה ... שאנל 5 ... חזה ענק ... מחשוף נדיב במיוחד ... יופי !

הסתובבתי שמאלה אל שאריפה עם זרועותי המושטות וראיתי ששאריפה פונה גם היא לעברי, עם חיוך ענק ושתי זרועות מושטות קדימה. ואז חשתי את החיבוק שלה. היא סגרה על ראשי עם שתי זרועותיה, ראשי נעלם כולו בין שני שדיה הענקיים אל תוך המחשוף הנדיב שלה כשרק ריח השאנל מציף את נחירי.

למספר שניות חוויתי את טעמו המתוק של גן עדן. אבל רק לשניות מספר, עודי מתענג בגן העדן, ואז אני שומע את המדריך אומר :

- " אני מבקש שתחבקו הכי חזק שאפשר וכך תישארו במשך שתי דקות "

שאריפה הממושמעת והצמאה למגע אנושי חם, הידקה את שתי זרועותיה חזק יותר, שני שדיה הענקים עטפו עכשיו את ראשי, מכל עבר כשתי כריות אוויר של משאית וולוו.

ורק אז הבנתי שאני בבעיה. אני לא מסוגל לנשום. ניסיתי להשתחרר מלפיתתה של שאריפה כדי להכניס מעט אוויר לריאותי, אבל ללא הועיל. השדיים שלה עטפו את ראשי מכל עבר. ניסיתי להוציא מגרוני קול כלשהו, ושוב ללא הועיל. שאריפה פירשה את יבבותי כקולות של עונג היוצאים מפי, וזה רק גרם לה להדק את אחיזתה עוד יותר, כדי להביע את כל האהבה שיש בליבה הענק כלפי.

ניסיתי שוב לנשום, אך אף טיפת אויר לא היגיעה לריאותי, רק ריחו של השאנל. הרפיתי מהחיבוק שלי והתחלתי לנופף בידי לצדדים, אולי שאריפה תבין את מצוקתי, אך שאריפה היתה שקועה כולה בחיבוק האוהב. היא כל כך התענגה על החיבוק עד שהיא בשלב מסוים אף הרימה אותי ללא משים באוויר. התחלתי לפרפר עם שתי רגלי המורמות מעל הקרקע בניסיון לעורר את תשומת ליבה של שאריפה שאני נחנק ... אך שאריפה עדיין שקועה כל כולה בחיבוק האוהב.

אני מנסה לחשב בראשי כמה זמן כבר עבר ... נדמה לי שעברה לפחות שעה. אני ממשיך להתחנן אל שאריפה בלי שקולי מצליח לפרוץ את דרכו החוצה אל אזניה מבעד למעטפת הענק שמקיפה את ראשי:

- " די ... מספיק, תרפי כבר, אני מבטיח שהלילה אני אבקר אותך בחדרך ... אני מבטיח לעשות כל מה שתבקשי ... עבד לגחמותייך אהיה " .

אך שאריפה לא שומעת דבר. היא עדיין מתענגת כל כולה על החיבוק איתי.

הרגשתי שעוד שניה אני מאבד את הכרתי. זהו, הבנתי שסופי קרב ...וכשאני מטושטש כולי מחוסר האויר חשבתי:

מעניין איך יסבירו למשפחתי בישראל את מה שאירע לי... האם יכתבו על המציבה שלי - מת מחנק בין זוג שדיים ענק ?

ואז הבנתי שאני מדבר עם עצמי. אף אחד לא שומע אותי.

- " זהו, אני כבר מת, זוהי כנראה נישמתי שעדיין חיה וחושבת. גופי לבטח מת " .

ולפתע, כשנישמתי כבר מטפסת מעלה אל עבר האור הגדול, אני שומע במעומעם וכמתוך חלום את המדריך אומר:

- " זהו ... מספיק "

שאריפה שיחררה אותי סופסוף מלפיתת המוות במעין אכזבה מסוימת וחוסר רצון על שהחיבוק הסתיים, היא חייכה אלי חיוך מתוק ואוהב וחזרה למקומה לצידי.

מסוחרר כולי מחוסר האויר בריאותי, התנודדתי מצד לצד כעומד ליפול, ורק אז חשתי את זרם האויר שפורץ אל תוך ריאותי ומחייה את נפשי מחדש.

המדריך הסתכל על הקבוצה ואמר באכזבה כלשהי :

- " אני מרגיש שהחיבוק לא היה ממש מכל הלב אז בואו נעשה זאת פעם נוספת ואני מבקש לעשות זאת הפעם מכל הלב ועם כל האהבה שיש בכם, ועכשיו לשלוש דקות"

הסתכלתי שמאלה – שריפה ... אשה ... שאנל 5 ... חזה ענק ... שלוש דקות ... מוות בטוח !!!

הסתכלתי ימינה ... בריאן ...גבר מזיע ...רסטות ... חוסר אסטטיקה ... המשך החיים !!!

ואז הבחנתי בשאריפה שמסתובבת לעברי עם חיוך ענק ושתי זרועות מושטות. ובטרם היא הספיקה להגיע אלי, אני פניתי ימינה וזינקתי היישר אל זרועותיו של בריאן ההמום מגילוי האהבה הפתאומית שלי כלפיו, ואני אחזתי בו בכל כוחי כאדם שנאחז בחבל התלוי על צוק בגובה רב לבל יפול.

אוחחחח ... מה נעים היה ריחם של החיים

ומאז בכל פעם שאני מריח את ניחוחו של השאנל 5 בסביבתי אני חש את ריחו הקרוב של המוות.


 
 
 
רציתי לגרום לכם לצחוק כמוני..!
 
תהנו!

תגובות