סיפורים

חלק ב-תיקון שבועות או סקנדל בקרנבל

הגעתי והבטחתי אז הנה אספר:
הגענו אני והאוראלי בשעה הנקובה,טוב האמת כמה דקות מוקדם יותר ,התיישבנו על ספסל מוצל בגן שעשועים במרכזו של מושב עירוני מבוסס.
הכל מסביב היה פאסטורלי נורא ותמים כזה,הייתה שם משפחה חדשה ודתייה לייט כזו שפרשה שמיכה תחת עץ אלון עתיק והשתעשעה במשחקים שמשפחות דתיות לייט משתעשעות בגינה ציבורית.(בטח ערכו חידון תנך נושא פרסים:מי המאושר שילגום r/c קולה משפחתי השבת.)
חשבתי לרגע לו רק היו יודעים שאני והוא ממתנים להיא הם היו מתפחלצים.
היא הגיעה כעבור רגעים ספורים,טוב תמיד היא כזו מאחרת ומעצבנת נורא.
ניגזשנו לעבר רכבה ודירבנתי אותו שיציג את עצמו בפנייה לראשונה,גם בזיון תשוקתי צריך נימוס אלמנטרי.
היא עברה לרכבי,הוא ישב מאחור וכעבור דקה או שתיים שער עץ דקורטיבי נפתח לרווחה וה"קול מהמלאכים של צ'רלי(בעל המקום המוכר לי רק בקולו)הפנה אותנו לחדר שלוש וציין איזה סכום להשאיר בתיבה,אם התיבה הייתה גדולה יותר הייתי מדמין אותה כתיבת נוח או תיבת דואר אוויר של הגשמת פנטזיות להמונים.
דקה דקה חלפה ו"צ'רלי"המעצבן צילצל לטלפון הפנימי ולחש לי:"מצטער תבערו לחדר אחר,החדר שלכם אמור לעבור שיפוץ היום עקב פיצוץ בצנרת",ממש מקצועיות לשמה.
נטלנו את מעט המיטלטלים:חפיסןות קונדומים לובריקנט או חומר סיכוך ויין אדום ועוד מיני פינוקים וחזרנו לאחור גם עם האוטו וגם עם ההתרגשות הראשונית.
פסענו בשביל מוצל לחדר החלופי ושוב "צ'רלי"הנמעצבן מתקשר אליי לפון:אתה אמור להוסיף לי עוד חמישים שקלים,כיע אתם שלושה"חוצפן,זונה בן זונה סיננתי מבין שיניי,התאפקתי להבליג ממש היה לי קשה,חשבתי לומר לו:אנו כאן רק בענין כנס מקצועי של הסדרי החובות של מדינות מרכז אסיה,אבל כאמור הבלגתי והאוראלי שילשל לידיו חמישים שקלים(בטח המניוק קנה בהם עיתונים לשבת או פיצוחים שמתאימים לקופים כמוהו)
אז נכנסנו התמקמנו דקה ואני והיא התלטפנו בעמידה,הנפתי מעט את שולי שמלתה כך שהתחת שלה מופנה לעברו,האוראלי כנראה עדיין לא היה בעניין ואני השכבתי יותר נכון ריתקתי אותה למזרון וזיינתי אותה חזק קצבי ומהיר,האוראלי הביט בסיפוק מחוייך והם התחילו להתנשק לנגד עיניי הסקרניות,בלעו זה את זו,כמה שהנשיקה שלהם הייתה יותר חושנית ועמוקה,ככה "עשיתי"לה דווקא:זיינתי אותה חזק יותר.
יצאתי ממנה והבאתי לה זרם של זרע שכיסה את פלג גופה העליון והגיע עד לקצוות שערות ראשה(טוב בשביל זה יש פאנטן-פרסומת סמוייה שהבטחתי ),כאן נשארתי לצפות כיצד היא והוא מזדיינים בקצב איטי יותר אבל חושני להפליא.
היא ניסתה להרגיז אותי וקצת הצליחה האמת:כן הוא עושה לי טוב,הוא מזיין יפה וכו
לא חלפו להם רגעים ספורים ושוב הוא התעורר לי,זיינתי כהרגלי חזק במיוחד ולחשתי לעברו:"תראה איך גבר צריך לדפוק אישה"ניסיתי להחזיר לו ולה.
אז שוחחנו כמה רגעים על הא ודא ,ואז כמו תמיד בחי התחיל הפיתול,חי מלאים במדונות ובעליות וזה מה שקרה:
מרחתי על ישבנהky'כולל על הזין היפה שלי וחדרתי אליה בעדינות והיא להפתעתי:"אל תחשוש,זיין אותי חזק גם שם,הרגשה מוזרה האנאלי הזה עבורי,חוויה שלא עשיתי ברבה במיוחד,היא הדריכה אותי:"תכניס עמוק ותישארר בפנים אל תצא ותיכנס כמו בכוס,לפחות לא בהתחלה",זה נמשך 3 דקות של זיון תחת מהיר וקצבי ואז האוראלי לחש מילה שהוציאה אותי ממש מהריכוז העילאי שלי,היא ניסתה להחליף פוזה לדוגי,אבל כאן קצת יצאתי מהמשחק והוא קצת התרופף לי(הזין והחשק) האוראלי לא הכי הבין אבל הנחתתי עליו סטירה מצלצלת וכואבת,הוא העז להחזיר לי חזרה,או כאן הרבצתי בו תורה ומכות,קללות וכו עד שחששנו שצ'רלי יזמין לנו משטרה או לפחות יגרש אותנו לאלף עזעזל.
הוא יתלבש ראשון והיא אחריו
היינו רק במחצית הזמן השכור-מזכיר לי ספר טוב:"בעקבות הזמן האבוד",והיא התאפרה לה במקלחת עם שמלתה האדומה,נצמדתי איה מאחור והריח שלה גירה אותי נורא,האוראלי הביט בי מהחדר וסימן לי בתנועות יד נמרצות:תדפוק אותהו ולו עוד פעם אחת ואחרונה.
לא הייתי זקוק למסע שכנועים ארוך,היא אחזה בדפנות הכיור ואני חדרתי אלייה מאחור,גם האוראלי הצטרף לחגיגה ואונן מולה ולחש לה מילות זימה.
אז הוא הציע שנעבור למיטה ושם הזדיינתי איתה חזק במיוחד,בשבילה ובשבילו להרגיז אותם נורא
הוא אונן על פניה ואני גם הצטרפתי לפניה המדהימות והזרע נחת על לחייה ואפה.
שוחחנו עוד מספר דקות וסיכמנו את האירועים שחווינו
זה היה קצת כמו רכבת שדים בלונה פארק,מוזר מסעיר תשוקתי ואלים
יש לי תחושה חזקה שהיא קצת התרגזה שלא הגבתי שבקורטוב של קינאה.
נפרדנו בידידות לבבית,אני והוא חזרנו צפונה וכרגיל שוב פקק מעצבן במיוחד
לא ממש יודע איך לסכם את הקרנבל-כי אפילו אני קצת מבולבל


תגובות