שירים

הרהורים המשך

קובץ:Mammouth.png
 
 

                            תראו ממה הינו צריכים  להגן עליכן

 

 

                                הרהורים ..המשך ..2.

 

 

אויי איזה לילה , קמתי שבוז אחרי שאיזה ממותה רדפה אחרי ( כן קראתם טוב ממותה לא שרמוטה ) בוקר טוב  אחי הבוגדים והבוגדות..מה  לא   ? אז...למה כול  העולם ואשתו מדברים וכותבים על זה ?

לא על זה רציתי לדבר  , בטוח שלא ! אבל..כדי שלא תהינה  אי אילו אי הבנות בננו.......( זה לא נדיר !!! ) הקטע הוא  להסביר כדי שתבינו בנות....אנו שונים מכן....  כאילו ..בולבול...שערות  והן תמיד צומחות במקומות א רצויים ( בגיל מסוים ) ,  קרחת , כרס ,  מילואים  ועוד ...ועוד... והפעם.. שני דברים  נוספים . ..פרגון..אהבה... אתן מתנהגות אינו בדיוק כמו החברות שלכן

נפגשות.. " היי מאמי  רזית לא ?  " איזו שמלה משגעת נורא מרזה לך " " יה אלאלה  איך החזיה יושבת מדהים  איך שזה מרים לך את החזה " " הפסים שעשית...למות !!! " ....רוצות עוד...ורק אחר כך..אתן מחליפות

" אינפורמציה "  חיונית למילוי החסר...

תארו לעצמכן  בנות..שאני  אגיד לחבר שלי " יה איזה יופי יושבים עליך המכנסיים ממש מדגיש לך את החבילה " או...איזה יופי צבעת את השער "

נראה לכן שיהיו לי חברים  ?  אולי .....הומואים  .  אנו רק   יכולים להביע דעה על רכב מסוים שנקנה ,  שדרוג  ומכסימום ואל מכסימום להגיד לו... מברוק  יה מניאק  שיחקת אותה . וזו ברכה מכול הלב ... מה אתן רוצות

שנגיד לכן ?  אנו לא יודעים לפרגן..אין לנו את זה במילון... לא קיים  אם אתה רוצה חברים !  ואגב חברים..למה הערות ביניים למה ?  " תראה איזה חברים  יש לך , צורה לך  אף אחד לא בן אדם  אחד קמצן השני סתם זבל "

למה  ?  אז..יש לי חבר קמצן ואחד זבל מה זה משנה לך  הם חברים שלך ? למה אני אומר לך משהו על החברות שלך  ? גם אני יכול  אחת כונפה , אחת חייה על חשבון אחרים  , אחת  מדברת בלי סוף שגם ההורים שלה אחרי הגירושין זרקו אותה מהבית .  אני יכול...אבל לא עושה ! למה  ?

לא מעניין ..הן החברות שלך ..לא שלי !

כמה פעמים תישאלו  " אתה אוהב אותי  " במיליון צורות  " אתה לא אוהב אותי "  " אם אתה אוהב אותי אז... " זה עובר  מ...שאלה  לקביעת עובדה ...ל....איום !   למה ?  כאילו יש סיכוי שנענה  ?

תראי יה פוסטמה .. למה את חושבת שאני איתך ? כי אין הצגות יומיות  ?  למה אני דואג לך  ?  כי אין לי כלב ?  למה אני קונה לך ? כי אין לי על מי לבזבז ?   כמה  לילות ללא שנה עברתי רק להביט עליך . איך את ישנה מכסה אותך בלילה שלא יהיה לך קר ( למרות שכול הזמן את גונבת את ה חיף  ) כמה לילות חורף סבלתי את הרגליים הקרות שלך ? " ממוש אפשר להתחמם ?  ( כאילו ..מה אין גרביים  אין מים חמים  לפני זה  )

כמה פעמים ויתרתי לך ומחלתי על כבודי, סלחתי ואמרתי  " מעלש "

ראית פעם  אישה שעושה זאת לבן זוגה ? אם זאת לא אהבה  מה זה ?

ראי יקירה בשורה תחתונה ...את בחרת אותי ולא אני אותך ..מה לעשות זאת עובדת חיים  ואם את לא יודעת כדאי שתדעי כי בלי רמז שלך ... לא הייתי ניגש , לא הייתי מתחיל  כי אני מפחד מ...לא !

בחרת אותי  ,התחתנו  קבענו שותפות ויש  " חבילה " חדשה....

אין החלפות...אני לא  " קסטרו "  תלמדי לחיות אם הבחירה שלך  אין החלפות וגם לא מכירות סוף עונה ........

 

 

 

 

 

תגובות