הודעות והגיגים

חשוב ביותר!!!

 

חברים יקרים...יריד ירקונה מתקיים בשבת הזו הבאה לטובה

אפשר לשלב בילוי משפחתי נהדר ותרומה נפלאה

והכול למען ילדים חולים

אז מתראים?

יריד ירקונה 2009

ניתן לנצח את הסרטן!

מידי שנה, באביב, נערך בירקונה מפעל מדהים של גיוס תרומות לעמותת "חיים" הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. עמותת "חיים" הוקמה בשנת 1984 ע"י הורים לילדים חולי סרטן. מאז 1998 פועלת העמותה כעמותה ארצית במרכזים הרפואיים ברחבי הארץ במתן תמיכה שוטפת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם במגוון רחב של תחומי רווחה, סיעוד ופנאי (לפירוט נוסף).

יריד עמותת חיים מאורגן על ידי קבוצת חברים זו השנה השמינית. גופים שונים נענו בשמחה גם השנה ותורמים לנו, ביניהם – פלאפל כדורי בכבודו ובעצמו שמעתיק את מקום מושבו לירקונה לערב אחד וממלא את האוויר בריח המדהים של פלאפל חם, גיא כהן מחברת טרמפולינה שתורם מתקנים ומפעילים, גלידה אייסברג מתל אביב מגיעה עם דוכן, נשות ירקונה וגני עם אופות עוגות ופשטידות, חקלאים תורמים פרחים וירקות, משתלות תורמות צמחים ופרחים, ד"ר פישר, מטריקס, סנו, צ'רכי, ועוד רבים וטובים תרמו לנו ציוד, מתנות ואביזרים למכירה ביריד וכמובן חברי המושבים עצמם שתורמים ביד רחבה אביזרים וספרים לדוכני היד השניה.

 השנה יערך היריד בשבת, 25.4.2009 בין השעות 14:30 ל-21:00.

ומה עושים ביריד?

ביריד מתקנים והפעלות לילדים ולבני נוער, דוכני מכירה של בגדים, פרחים, צמחים, ירקות ופירות, דוכני יד שניה, תכשיטים וחפצי אמנות, מתחם טיפולים אלטרנטיביים, הצגות ילדים, הגרלות וכמובן גם מקום לשבת ולהירגע עם כוס קפה ועוגה משובחת. כל ההכנסות היריד הנן קודש לרווחתם של ילדים חולי סרטן בישראל.
 

 

הקישור לאתר:

http://www.yarkona.com/wp/

כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו

אני שם מקווה שגם אתם...

 

תגובות