סיפורים

אַכְּסְיוֹמַת הביצוע © סיפורים בהזמנה אישית

 

"הנשימות המהירות שלהם והאנחות של שניהם היוו מעין תזמורת וליווי מוסיקלי  למעשה ההתעלסות שלהם,הם נעו בהרמוניה מופלאה, גוף בתוך גוף... לרגעים לאט יותר כמו בריקוד  טנגו... ואז הוא הגביר את המהירות והקצב כמו בואלס אוסטרי"

 היא לא האמינה שהסיטואציה הזו חיה ונושמת, הייתה צריכה לצבוט את עצמה ואף אותו כדי להיות בטוחה שהשקט הזה כבר שבע.המפגש הזה ביניהם היה חד פעמי ומלא זיכרונות מהולים בכאב. מהר מאד הבינה  שהוא חייב  היה לממש את הפנטזיה שלו כאילו אחזו דיבוק; לשונו הַמְּגֻחֶכֶת שלוחת הרסן מטופשת ונלעגת.

"אותו מרק עשרים שנה, הגיע הזמן לאכול בשר"... היא צחקה לשמע התבטאותו זאת כשלפתע ירד לה האסימון. הוא רואה אותי כזונה שלו, איזה מוח מעוות.

האם יכול עץ עקום להתיישר, האם יכול בוגד להיות צדיק, יש לה דרכים לפענח את החידה הזו, אינו מתעניין בשום דבר חוץ מאותו זיג זג המהווה אסטרטגיה לכיבוש בין תחתוניו, היא תלך איתו על משוואה ליניארית שבה הנעלם הוא בחזקה ראשונה, משוואה כזו עלולה לבלבל אותו.

הפנטזיה הזו הופרה, גם היא בדרך שלה מימשה משהו בטנגו הזה,  כמו בצעדים איטיים ומחליקים ובמקצב חזק ובלתי סדיר, אך לא רצתה שההגה הרצוץ הזה יהיה משועבד לה כאדון הישרדות, כחשש הנורא שאין בידיו כלום, ולכן הסכימה עם הנתון הזה - הוא חייב לכבוש, לצוד כדי לרצות את בת זוגו, והיא לא, היא לא בת זוגו  ואותה לא יוכל ללכוד לעצמו כעוד ציפור ולהפכה לזמיר בגנו.היא הבינה זה מכבר את דרגת הבהירות  של האבולוציה  שחייבת להיות אינטראקציה בין שני המינים, כבר עשרים שנה היא בחוד החנית של משולש נצחי. הטבע דאג  שגברים ונשים ירצו לחלוק חיים לתקופה מסוימת, מתוך תשוקה עזה זה לזו אולי לרגע ההזדווגות , את ילדיהם אכן גידלו יחדיו, זוהי למעשה מטרתה של אותה התאהבות משונה שחיברה אותה עם אלי, לפי תפיסת טבעה, היא יכולה להסתדר בעצמה, אלי לא ידע, לעולם לא התבוסס בבוץ של אותה שאלה  אודות  הורמוני ההתאהבות שפועלים כשלוש שנים, ואז הם נחלשים ומתפוגגים.

 

היה לו סיפור אהבה וסיפור מיני, והפנטזיה הזו החדירה את לשונה על אף תחושת היתמות שלו, הוא היה חייב כנראה את הקודקוד הזה ששיטה בו את האומללות, בדידות, חוסר האונים, חוסר יכולת לתפקד, חוסר יכולת לפתור בעיות, חוסר ידיעה כיצד להסתדר בעולם... היא תבעה ממנו התנצלות שלעולם לא יהיה מוכן להביע  כחרטה וצער ובקשת סליחה על דברים שנאמרו או נעשו; דברי החרטה והסליחה עצמם.

התפיסה שלו שהינו "השומר מפר הברית" הניעה את שפתיה בגיחוך סתמי, תדירות הבקשות ששיגר אליה בטלפון, יכלו בכל סיטואציה אחרת לראות בה הטרדה מינית של אדם  שיש לו מה להפסיד, כמו "לראות את רומא ולמות".

מעשה ההתעלסות שלהם שהיווה  מעין תזמורת וליווי מוסיקלי , היה למעשה חסר רגישות או יכולת הקשבה, מעצם היותו גבר המפנה את מבטו אל נשים אחרות מתוך פחדו הנורא לאבד את המשולש הנצחי הנובע משעבודו  למיניותו או טרוד בעצמו מבלי לראות אותה או את אשתו מחצי מטר, מתוך עמדה של מקבלות חסדים המשלמות בשירות והלא נאמר כבר  וְהוּא, יִמְשָׁל-בָּךְ...

בה אף אחד לא ימשול, גם אם מסרה לו את גופה ולו פעם אחת, רק פעם אחת לבדוק את רהב לשונו וקודקוד שחצנותו באשר לביצועיו. עד  הטנגו שיתפה איתו פעולה, כשהחל מגביר את המהירות והקצב כמו בואלס אוסטרי, לא חשה אלא כלואה  וחווית  התשוקה האדירה כבר אינה זורמת בעורקיה היא ביקשה לעוף אל החופש שלה.
*אכסיומה - הנחת יסוד שאינה ניתנת להוכחה, המהווה בסיס להוכחת אמיתותם של משפטים מתמטיים או לוגיים אחרים.

 

תגובות