סיפורים

פרק 4: המלאך מתערב, מנסה למנוע את אהבתי

ערב אחר כך כבר לקחת אותי אל תוך ביתך.
- "המהירות מהשטן", אמר לי המלאך, נושף בעורפי.
השכבת אותי לידך, בסלון. אהבתי כל רגע. התענגתי עד ייאוש מכל ליטוף שלנו.
המלאך שלי לא אהב אף לא רגע קט. ויכה בי בעורפי בזעם.
ראיתם פעם מלאך ? לא. גם אני לא. אבל הרגשתי את נוכחותו בעוצמה ענקית בתוכי. המלאך עמד בשער ביתה של מיכל וחרב אש ענקית בפיו. נכון, לא ראיתי מלאך, ולא ראיתי את חרב האש המונחת בפיו. נכון. אבל את זה הבאתי בשביל הדימוי, כדי שתבינו את רגשותי הגועשים בשל אותו רגע מסעיר.
כבר אז אני מתאהב במיכל אהבת נפש, אני רוצה לקיים עימה מצוות אהבה. גופי רוטט אליה, יש התאמה. אני מתקרב אליה יותר ויותר. סוף סוף אני מנשק בשפתיה והיא בשפתי. אני לא יכול לחיות רגע בלי מיכל... בלי מיכל אני אמות כנראה. אני יודע.
המלאך עומד בינינו בעקשנותו ומונע ממני להתמזג עם אהובת חיי הניצחית:
- "צא מייד מהבית הזה ! מייד !" הוא מצווה עלי בעוצמות שלא הכרתי אצלו בשנים האחרונות.
אהה, לא אמרתי לכם, אני מכיר את המלאך הזה כבר שנים רבות. הוא מלווה אותי לכל מקום. הוא תמיד בתוכי ורק אוסיף כבדרך אגב (במאמר מוסגר), בדרך כלל בדיעבד הוא תמיד צודק, במאת האחוזים (1000%). רק לעיתים נדירות אני סוגר את אוזני מפניו. הפעם הנדירה הגיעה זה עתה. אני אוטם את אוזני ולא מצליח, קולו חודר פנימה, לתוכי.
ואז אני אוטם את עיני מפניו. הפעם אני לא מקבל את מצוותיו ופקודותיו. הפעם החלטתי להתנגד לו כמו ילד מאוהב שהוריו מתנגדים לסיפור התאהבותו והוא נאבק בהם, מורד בהם.
אני מורד במלאך שלי בגלל אהבתי המטורפת למיכל, עם מיכל. התאהבותי ביפי עיניה של מיכל, התאהבותי בתנועות גופה מושכת אותי למרוד במלאך שלי. כמו ילד המנסה לבחון את גבולות המותר והאסור. מיכלי היא המקרה הזה שבו אני בודק את הגבולות ומורד במלאך שלי.
הרגע שבו אני מאוהב עד לשד עצמותי, הגיע, מאוהב מעל ומעבר למותר, מעל ומעבר ליכולותי להחזיק מעמד. עוד רגע ואתפוצץ מרוב אהבתי למיכלי. אני חש אליה חיבה כה עזה, רגשות של משיכה כה ענקית, וחשק להיות איתה לתמיד. ממש "כולי בוער באש האהבה"... והמלאך לא מסכים.
- "זה לא בשבילך. מיכל לא בשבילך", הוא טוען.
המלאך דורש ממני לקום מהספה בסלון ולעזוב מייד. המלאך דוחף אותי לצאת מהבית הזה. האם הפעם אצליח למרוד במלאך ? האם אצליח לקיים את אהבתי במעמקיה של מיכל, להתמזג כמו שתי טיפות של דמעות ? לקיים בתוכנו אהבה ניצחית, בלי הפרעה ? האם נצליח להתאחד, להתמזג למרות הפרעת המלאך ? 

תגובות