סיפורים

דפדוף באלבום

                                 

                                            

1. היא בת 78, הוא בן 84.

 

" תבלע כבר ! אתה חושב שאבלה כאן כל הלילה? אם לא תגמור חת-שתיים, אני הולכת ולא תקבל כלום עד מחר. מה אתה מוציא מהפה, לכל הרוחות איתך! מה ?? לכלכת את החיתול? רק החלפתי לך, אם אתה חושב שאני שוב אחליף לך, אתה טועה. חזיר זקן מסריח, לא יכולת להגיד לי שיש לך קקי? לך לישון, לא יכולה כבר לראות אותך! תפסיק ליבב! תפסיק מיד או שאתן לך סיבה טובה לבכות! ... מה פשעתי ריבונו של עולם, מה פשעתי שאני נענשת ככה! "

 

 

2. היא בת 58, הוא בן 64.

 

"לאן את חושבת שאת הולכת? את נשארת בבית, לא הולכת לשום מקום! אמרתי שלא הולכים, אז לא הולכים, וזה כולל גם אותך.  דברתי ברור? לא איכפת לי מהיומולדת  של גיא! לא רוצה לראות אותם, הבן זונה הזה, החתן שלך, לא יודע מה זה לעשות כבוד. לא מעניין אותי שזה הנכד שלנו, הוא לומד מהאבא שלו, לא יודע להתנהג, חצוף אחד, לא יודע לדבר עם מבוגרים, מאיפה שיידע עם הורים כאלה? וגם הבת שלך לא טובה יותר, לא ידעת לחנך אותה, להכניס לה קצת דרך ארץ! היא שותקת? זו בדיוק הבעיה, היא מצדיקה את החרא הזה, את בעלה , לא אומרת לו לסתום את הפה ולא להתווכח עם אבא שלה. אני לא דורך שם יותר וגם את לא הולכת. לא מעניין אותי מה תעשי עם המתנה, מצידי את יכולה לתחוב אותה... מה אמרת? את מעיזה להתווכח איתי! את שוב רוצה להוציא אותי מהכלים? אחר-כך תרוצי לספר לכולם שאני אלים! תיכנסי מיד לחדר ותפשטי את הסמרטוטים המגוחכים האלה ולכי להכין לי ארוחת ערב. מה לא רוצה? אני אראה לך מיד "לא רוצה" שתזכרי אותי הרבה, הרבה זמן!"

 

3. היא בת 38, הוא בן 44.

 

"תראה, אני חושבת שזה רק לטובה. שנינו לא מאושרים, אתה אומר לי כל הזמן שאני לא טובה בשבילך, אז למה להמשיך ככה? לא תיתן לי שום דבר? אני לא רוצה כלום ממך. אני כבר אסתדר.  רק תיתן לי גט. איך אסתדר? משפחתי תעזור ואני אעבוד, הייתי פעם ספרית טובה, כשהכרתי אותך רציתי לפתוח מספרה עם אחותי,יכולתי להיות בעלת עסק כמוה אך לא נתת לי לעבוד. מה לא? לא תיתן לי גט? הרי כל יום שני וחמישי אתה מאיים שתזרוק אותי, כבר שנים ככה ,אתה לא רוצה אותי,  אז למה שתחזיק אותי בכח? תוכל למצוא לך אישה כלבבך, אולי תיקח את אסתי הזאתי שאתה מסתובב איתה, כולם יודעים מזה, גם הילדים. מה בושה ? אה, לא מתגרשים אצלכם במשפחה? ולהסתובב עם אישה אחרת בגלוי, לעיני הילדים וכל העולם, זה לא בושה? מה אתה צועק? ככה אתה רוצה וזהו? זה מה שיש לך להגיד? מה, אני שבויה שלך? מה אתה רוצה ממני, לא יכולה יותר לחיות בטרור... אי, עזוב אותי! אתה לא מתבייש, הבן שלך בחדר השני. די, תוריד את היד, אל תיגע בי, אני לא אסבול זאת יותר, אני מתביישת בשבילך בפני הילדים, יוסי אמר שאם תיגע בי עוד פעם , הוא יראה לך מה זה להרביץ. תזרוק אותו מהבית יחד איתי? זה בדיוק מה שאני רוצה, תזרוק, תזרוק ! איייי..."

 

 

4.  היא בת 18 , הוא בן 24.

 

"אני צריך בדיוק פרח כזה לשים בדש מעילי. איזה פרח? פרח כמוך, יפה שלי. עוד לא שמעת את זה עד עכשיו? תודי שאני מקורי, יש לי סטייל. בואי, בואי נצא קצת החוצה לדבר. אז מה אם את לא לבד? הילדים האלה ? איתם את מסתובבת ? הם לא בשביל אישה כמוך. אז מה אם הם בגילך? לך מגיע גבר ולא ילד. אני הגבר בשבילך. גם יפֶה וגם אופֶה! חה,חה, אני צוחק, אני לא אופֶה, אני נהג סמיטריילר, מרוויח מצוין. כדאי לך להכיר אותי. בואי קצת החוצה בובה, מה את פוחדת, אני לא אטרוף אותך. אני בחור רציני, אם אני מוצא את האישה שאני מחפש, אני אעשה ממנה מלכה, היא לא תצטרך לעבוד יום אחד בחייה. אולי את בת המזל שתזכה בי, מי יודע? "

 

©

תגובות