סיפורים

מכתב לך

הי ..
הרבה זמן לא דיברנו,וסתם חשבתי לעצמי מה אפשר להגיד לך,לשאול אותך,לספר לך,לענין אותך כדי שתהיה בנינו איזו סוג של אינטרקציה ,גם אינטרקציה מזוייפת מקובל עלי ,כל עוד קיימת אינטרקציה כלשהיא איתך.
 
אני עדיין לא מצליחה למחוק את הודעות ה-אס אם אס ששלחת לי ,אני מוצאת עצמי קוראת אותן שוב ושוב ושוב,משננת אותן חווה את הכאב,השמחה,ההתרגשות,התשוקה בכל אחת מהן כל פעם מחדש..תקרא לזה התעללות נפשית או בשפה שלך "למה את עושה את זה לעצמך"אבל לא משנה איך תקרא לזה זה שם,עדיין שם,הגעגוע הזה לך,הכאב.
 
חוץ מהודעות האס אם אס יש עדיין את המחשבות שהן הכי גרועות כי אותן בניגוד להודעות איס אם אס אי אפשר כל כך למחוק, וניסיתי,באמת שניסיתי שעות הייתי יושבת ועובדת על המוח שלי ,כל פעם שהייתה עולה מחשבה לראשי שקשורה בך הייתי מעלימה אותה,מדחיקה אותה ובאמת ניתן לומר שזה עזר לפרק זמן מסויים. הרגשתי כמו בסרט הזה "שמש ניצחית בראש צלול"  זה סרט על מישהוא שרוצה לשכח את אהובתו ,אז הוא הולך לאיזה מן מקום כזה פסיכוטי ששם מוחקים לו את הזכרונות שהיו לו איתה והוא באמת מצליח לשכח אותה ,אבל הוא נהיה אטום ,חסר רגשות,חסר הבנה ,מבולבל עד שהוא משתגע.זה בדיוק מה שקרה לי כשניסיתי לשכח אותך אתה נכנסת למחשבות אחרות מחשבות שלא היית בהן כמו חלומות ילדות ואפילו סיוטים מפחידים נכנסת לי לתת מודע למודע ,ללא מודע לאיפה שרק יכלת להכנס נכנסת בעקיפין ,וזה היה עוד יותר גרוע ,אז החלטתי לחזור ולזכור אותך.
 
 
ואני עדיין זוכרת את כל מה שעברנו ביחד,משום מה לא מצליחה לשכח,כל נשיקה ,כל מגע,כל צחוק אפילו כל מילה שאמרת לי אני זוכרת,ואל תדאג יש לי עוד מספיק חומר להרבה הרבה זמן..להרבה הרבה זיוני מוח שאני הולכת לעשות לעצמי בגללך.זה בעיקר מה שמדאיג אותי יותר מהכל.
 
עכשיו אתה בטח חושב שאני מטורפת,וכאילו שלא ידעת שאני כן.
 
אל תחמיא לעצמך יותר מידי,יום אחד אני אשכח אותך,יש אנשים שאומרים שהזמן משכיח הכל ואני באופן אישי לא כל כך מסכימה עם הטענה הזו ,הזמן לא משכיח ,הזמן גורם לדיו לדהות,גורם לפצע להגליד הוא לא מרפא את הצלקת,הוא לא מעלים את הכתב ולכן גם אם יעברו עוד מליון שנה אני לא אשכח אותך  פשוט לא אשכח.הדרך היחידה שאוכל לשכח היא אם אמצא מישהוא אחר שימלא את החלל שאתה הותרת בי,בדיוק כמו שאתה מלאת חלל של מישהוא אחר,בדיוק כך.
וכן זה נורא עצוב,אבל גם כל כך נכון שאהבה היא חור שחור ללא מוצא ,היא כמו אנרגיה אין לה סוף ואין לה התחלה והיא תמיד תמשך בך תגמר בך ותתחיל באחרים שיבואו לפניך ואחריך .
 
 
אבל הכי עצוב,אני חושבת,הייתה המחשבה הבאמת כנה,הבאמת אמיתית  ,שאתה זה "גבר חלומותי"כפי שאומרים ,באמת חשבתי שאתה...
 
 
אוהבת.
 
.. 
אוהבת.

תגובות