סיפורים

מהבלוג של גלקסיונר - תגובות

מהתגובות לבלוג

שובב בריבוע: איך אפשר להתאהב בבחורה עם אף כל כך גדול? יש לה, לפחות, ציצים גדולים?

אני: האף הגדול שלה היה, בעצם, הסיבה להיכרותנו: אני צלם במקצועי, תמיד מחפש זווית אחרת, מעניינת. אין לך מושג, שובב, איזה תמונות מדהימות, משחקי אור וצל יוצר האף של אטואטה. נכון, הוא גדול, אבל צורתו מושלמת. בעתיד אפרסם התמונות בבלוג.

המלאכית: כאבי הראש שלך די מדאיגים. לא כדאי שתבדוק שוב?

אני: תודה על הדאגה, מלאכית יקרה!

*** בטח נורא משעמם לך לשבת ולחכות לאישורים. כנס לאתר שלי , פרסמתי סיפורים חדשים: " עוקבים אחריי", "אני יודע שחיי בסכנה". אלה סיפורי מתח משובחים, תהנה מהם!

אני: תודה רבה.

קונצית-פונצית: מתה על הבלוג שלך, מוסיפה למועדפים!

*******

לכל החברים השואלים אותי איך אני, אומן הצילום , התאהבתי בבחורה עם אף ענק יש לי תשובה אחת: היא יפיפייה! כן, כן, היא הבחורה היפה ביותר שראיתי אי פעם! ואני אומר את זה באופן הכי אובייקטיבי שאפשר, משום שראיתי אותה לראשונה דרך האובייקטיב. היא ישבה ליד השולחן שהפיץ אור עמום כלפי מעלה כך, שניצוצות רקדו בשובבות בתוך עיני השקד הגדולות שלה, וצל האף התמזג עם קו הגבה הימנית. פניה שטופי האור היו כה רכים שכל שרציתי זה להעביר את אצבעותיי על שפתיה החמות, הפשוקות כמעה במבע תמים – מפתה. אבל כל שהעזתי לעשות באותו רגע זה לצלם אותה ולהעלם במהירות מהמקום.

בפעם השנייה פגשתי בה במסעדה, היא עמדה אחרי וכשהתלבטתי לגבי גושי המזון האפרפר רכנה לעברי להציע את עזרתה. בפעם ההיא צבט את ליבי קולה המתנגן, השליו. אני מרגיש בטחון ורוגע, שלא לומר, רפיון מסוים, עת היא מדברת.

והשיער! רך ומלטף, ארוך ומבריק באלפי ניצוצות , זוהר הנחושת, מעולם לא ראיתי צבע כזה בטבע, לא כל שכן על ראשה של אישה. בת אדם מושלמת היא : רגליים ארוכות, חזה גדול, מותניים צרים, אגן רחב. חלום!!!!

אז האף הוא לא רלוונטי ליופייה ובטח ובטח לא לאופייה.

אני אוהב אותה ואהבתי אליה רק גדלה מיום ליום.
 
כל הזכויות שמורות לגיטה

תגובות