סיפורים

דרך ההתחזקות

 
מחשבות רבות עושות ריצת מרתון בתוך ראשי המסתחרר לאיטו, לישון אי אפשר, ובטח שלא לעשות משהו מועיל אחר- כמו לסדר את הארון לפי צבעים. במקום זה, החלטתי להודות לך, בורא עולם.
 
אני לא חושבת שיש מספיק מילים בעולם, על מנת לתאר כמה אני אוהבת אותך.
בפשטות רבה, כמו שהרבנית לימדה אותי. אני פשוט אוהבת אותך.
לא מנסה להתפלצף בשאלות קיומיות. למזלי הרב, אני מרגישה אותך, יודעת שאתה משגיח עלי ואוהב אותי. ועל כך אני מודה לך בכל רגע ורגע פנוי.
 
התקרבות והתחזקות בתקופתנו היא לא משימה קלה. אך דווקא בגלל זה- אני כל כך נהנית. בגילי הצעיר נוטים לאבד את הראש ולזרום עם הזרם, אך אני מנסה ומשתדלת בכל כוחי להאבק בדברים שעלולים להרחיק אותי ממך ומדרך החיים שאני מקווה לסגל לעצמי.
 
הבכי שלי על האהבה, לא ייעלם בקרוב. השלמתי עם העובדה הזו, כך הרבה יותר פשוט לי להתמודד. במקום לייסר את עצמי בכל פעם שאני מתגעגעת לאהוב היקר שלי, אני פשוט מתעלת את התפרצות הרגש לחשבון נפש, כזה שיכול להתרחש אך ורק במצבי רוח סוערים שכאלו.
 
אני כל כך מודה לך על כל מה שהענקת לי בחיי, אני אוהבת לפרט זאת בתפילות שלי. למה להסתכל על הדברים שאין, כשאפשר להודות, להלל ולשבח את הדברים שכן זיכית אותי בהם בעולם הזה. דברים שנראה היו לי כלא הוגנים, מתבררים כדברים הנכונים עבורי בטווח הארוך. גם האהבה הזו, שלקחה ממני את כל הרגשות שהיו בי, זו אהבה מבורכת. אהבה אמיתית שלימדה אותי מה זה לאהוב. אהבה שנותנת לי טעם להמשיך לחיות, כי אני יודעת שקיים בחור כזה בעולם, וכשיגיע זמני, יגיע הבחור היותר מתאים.
 
מתחזקת בזמן ובדרכי שלי, כשאתה שוזר רמזים ונסיונות מרתקים בחיי. במקום ליפול ליאוש גדול, משתדלת להביט לעבר האופק, רק שם נמצאת התשובה. להמשיך הלאה והלאה, יום רודף יום, במטרה להתחזק ולמצוא דרכים לבטא את אמונתי ואהבתי הרבה אליך.
 
אני מנסה למצוא מילים יפות על מנת לתאר את מחשבותיי, אך אינני מצליחה. זו לא אהבה ארצית, בסדר גודל כזה שכולם מכירים. זו אהבה שיכולה להיות לי רק כלפיך, בורא עולם, אהבה ללא תנאים, אהבה אל היחיד שאוהב אותי כמו שאני ומוחל לי על כל החטאים.
 
במקום לשפוך ים של דמעות על השטיח הסגול החדש שלי, החלטתי להכין לך כמה יצירות ולתלות בחדר. כך אוכל להיזכר כמה טוב להעסיק את עצמי בדברים שגורמים לי נחת רוח, ומשלבים בתוכם קדושה. אני אוהבת אותך, בורא עולם. מקווה להמשיך להתחזק ככל יכולתי, ובינתיים, אל נא תכעס עלי על טעויות שאני עושה בדרך.
 
זוהי הרי דרך ההתחזקות.
 
 
 

תגובות