סיפורים

הבלוג של גלקסיונר - תרגילים לפיתוח חוש הריח

תרגילים לפיתוח חוש הריח

היום לא יצאנו מהמלון. המשרדים סגורים, מקומות הבילוי גם , כל התושבים באיזה כינוס חודשי, ברחובות עוצר. כל זה לא מעניין אותי, יש לי מספיק דאגות על הראש! מקווה שלא נתעכב יותר מדי במקום המדכא הזה. השהייה הכפויה בחדר הפכה לחוויה בלתי רגילה, כאשר שאלתי את אטואטה למהות היצירה שלה. זה שחוגים מסוימים בכוכב לכת שלה היו מעדיפים לראותה במצב צבירה אחר (מצב מפוזר של חומר לא חי, ליתר דיוק) כבר הבנתי. הסיבה – יצירותיה של אטואטה שנקלטו באפיהם של שוטרי הריחות כפורנוגרפיות. לשמע המילה אטואטה חייכה ואמרה שהיא בעצם לא ממש כותבת, אלא יותר משתמשת במגוון תווי ריח המגבירים הפרשת הורמוני מין אצל המשתתפים. הורמוני מין גורמים למרחרחים להפצה מוגברת של פרומונים, כך שהקהל הופך להיות חלק מהיצירה. "זה לא פורנוגרפיה, זה פרומונטיקה. כמו ארוטיקה אצלכם," היא התקרבה אלי והרימה את ידה. " תריח," אמרה. אני לא אוהב את ריח הזיעה, אך התקרבתי ורחרחתי. לא הרגשתי בדבר, אבל הגבשושית מתחת לגופייה המתוחה צדה את עיניי ולא יכולתי שלא להצמיד את פי אל מקור הנחמה הרך. אטואטה נאנחה, פניה האדימו קלות ואז דחתה אותי ברכות , ובקשה: " תעצום את עיניך ותריח שוב." ריח מתוק וענוג! איך לא הבחנתי בו קודם? "התשוקה שלך מפעילה את הפרשת הפרומונים ונטרול חוש הראיה מחדד את חוש הריח. " הסבירה לי אטואטה והלבישה על עיניי כיסוי רך. הרגשתי ריח נוסף, מריר מעט וזרימת דם מואצת באזור גאוותי. בעודי חוקר בידיי ולשוני את חמוקי גופה אטמה אטואטה את אוזניי. נשארתי עם שני חושים בלבד: חוש המישוש וחוש הריח. אטואטה קשרה את ידיי וקשת תענוגות שלא הכרתי העיפה אותי לפסגות שלא הכרתי. מדהימה הפרומנטיקה הזאת!!!!

אוףף, חם! רגע...

אה, היצירה של אטואטה. אז כך: היא מקלידה תווים על הצג, לכל תו (ויש כ- 40 כאלה) מתאימה מולקולת ריח מסוימת. השילוב של כמה מולקולות יכול לגרום לתגובה כימית ואז נוצרת מולקולה אחרת, בעלת צביון שונה לגמרי. כך שהצירופים האפשריים הם אינסופיים. מחשב שקולט את המידע משחרר, באמצעות מתקן המולבש על האף, מולקולות לפי התווים (סוג ועוצמה), כך שהאדם מריח סימפוניה של ריחות . במילים אחרות: אטואטה כותבת סימפוניות ריחות. הבעיה, שהיא מערבבת גם חומרים שאסור לערבב: ריחות שהוגדרו כפורנו (מי הגדיר אותם?).

"פרומניה – פחד מריחות עזים, מגרים, זו רק אחת הבעיות של השליטים שלנו, את השיגעונות האחרים שלהם לא תוכל בינתיים להבין," כך סיכמה אטואטה את סיבת הרדיפה אחריה.

לא המשכתי להתעמק בדבר, התפניתי לתרגילי פיתוח חוש הריח שאטואטה מצאה באחד האתרים ברשת. לילה טוב!

 

כל הזכויות שמורות לאסנין גיטה

תגובות