סיפורים

יעל

 

יעל נחתה בנמל התעופה בן-גוריון ביום שישי אחה"צ.

היא הגיעה לטיסה לאחר כשלושים שעות ללא שינה. מיד לאחר ההמראה היא נרדמה והתעוררה כאשר המטוס נחת בישראל. זאת הייתה הפעם הראשונה בחייה שבה הצליחה להירדם בטיסה. העייפות הכריעה אותה.

כאשר יצאה מפתח בית הנתיבות היא החליטה לנסוע במונית הביתה.

בסתר ליבה קיוותה יעל שעידו יחכה לה בשדה התעופה. היא השאירה לו הודעה במשיבון הסלולארי לפני שיצאה לדרך.

עידו לא נכח באולם קבלת הפנים. יעל חשה מחנק בגרון, והחליטה לנסוע  לביתה מבלי להמתין . היא הייתה חייבת  לברר מה קרה לגבר שלה.

כאשר התקרבה אל דלת דירתם היא חשה כיצד ליבה פועם בחוזקה.

יעל חששה ממה שהיא עלולה למצוא בתוך הדירה.

היא פתחה חרש את הדלת . לאחר מכן הרימה את תיק הצד שנשאה עימה והניחה אותו בעדינות על הרצפה בטרקלין הכניסה. היא לא האמינה למשמע אוזניה.

יעל שמעה גניחות מכיוון חדר השינה. לא מדובר היה בנאקות , גם לא באנחות. מה שיעל שמעה היו גניחות של הנאה, גניחות שבוקעות מפיה של נערה צעירה.

יעל מיהרה לכיוון חדר השינה. " אני הולכת לתפוס את הבן-זונה על חם " חשבה לעצמה.

 

הטלוויזיה בחדר השינה הייתה ממוקמת מול הדלת. יעל הבחינה בטלוויזיה עוד לפני כניסתה לחדר. על המסך הופיע גבר שחום, כששתי נערות מלקקות את איבריו  וגונחות בהנאה מופרזת.

היא פנתה אל עבר המיטה שהייתה ממוקמת במרכז החדר ושם נתגלה לעיניה מחזה מביך. עידו ישב וצפה בטלוויזיה כשאיברו הזקור לפות בידו.

" מה את עושה כאן ?" צעק עידו בתדהמה, תוך שהוא מנסה לכסות את מבושיו באמצעות השמיכה שהייתה מוטלת על-ידו.

" למה אתה לא זמין ?"  שאגה יעל .  " כל העולם מחפש אותך, ואתה שוכב  כאן ומאונן."

עידו חש מושפל.  יעל הבינה שהגזימה, היא ניסתה להסביר את עצמה.

" ניסיתי להתקשר אל הסלולארי שלך, וניסיתי להתקשר הביתה. לא הצלחנו ליצור איתך קשר . ממש דאגתי. מלבד אותה שיחה מוזרה כשישנת בבית של ירון לא דיברת איתי." אמרה יעל כשהיא פורצת בבכי.

עידו בחן את יעל וניסה להסביר בטון שקט . " מכשיר הטלפון הסלולארי שלי נעלם , כנראה שנגנב, והתור לקניית טלפון חדש בחברת הטלפונים הסלולאריים היה כה ארוך שלא יכולתי להמתין."  עידו המשיך. "ובעניין הטלפון בבית. העוזרת הפילה את מכשיר הטלפקס ואני רציתי לבקש שאת תביאי אחד חדש מהדיוטי פרי. חבל שלא ידעתי שאת כבר מגיעה . לא ציפיתי לבואך עדיין. לו ידעתי שתגיעי לא הייתי מנסה לספק את עצמי באותה צורה שהצחיקה אותך קודם." 

יעל כעסה על עצמה. היא טפלה בבן-זוגה האשמות שווא. בשבוע האחרון ראתה יעל את עידו בדמיונה מתהולל עם נערות צעירות באורגיות עליזות. יעל הבינה שעידו לא התהולל.

יעל התקרבה אל עידו בתנועה חתולית . היא הניחה את ראשה על חזהו וליטפה את התלתלים שבדרך כלל ראתה כמטרד. הם התחילו להתנשק בלהט, כפי שכבר זמן רב לא התנשקו  . יעל נישקה את צווארו והמשיכה אל ביטנו היא המשיכה לנשק עד ש...
 
עד כאן להיום, מקווה שנהניתם, תודה מראש על כל הערה

 

תגובות