סיפורים

אקס סיפור המיוחד

כתב : אקס תייר

הקדמה

לפני שאני מתחל לספר לכם את הסיפור, אני רוצה לספר לכם כמה דברים אל " אקס ", (הדמות לא אני) כידי שתבינו פחות או יותר את הסיפור.  אקס הוא חלק מארגון ממשלתי שניקרא " מחלקה 11 ". מחלקה 11 עוסקת בחיפוש ומאמן של אנשים עם כוחות מיוחדים. לאקס יש כוחות על חושים, את הכוחות אתם תגלו בסיפור. בכול פעם שאקס משתמש בכוחות שלו, העיניים שלו משתנות לכחול זוהר. דן הוא הבוס של אקס, אקס נאמן רק לו. כול מה שדן אומר, אקס עושה.. אקס הוא החייל המושלם של דן, לא שואל שאלות ולא מתלונן. התפקיד של אקס הוא מרגל מיוחד... טוב אחורי שפחות או יותר הבנתם מי זה אקס, אז בוא נתחיל בסיפור...

 

אקס

 

( מחלקה 11. משרד של דן  )

 

רעש של דפיקות נשמעות על הדלת . " כן.. מי זה ? " שואל דן שיושב מאחורי שולחן שנמצא בסוף החדר. " זה אקס אדוני " עונה קול מעבר לדלת. " אתה יכול להכנס אקס " . הדלת נפתחת ובחור צעיר ששערו ועיניו חומות ,לבוש במדים שחורים וסמל של אקס כחול בצד ימין של החולצה, הוא נכנס, סוגר את הדלת ועומד לידה. דן ששערו שחור ועיניין חומות, שלבוש בחליפה שחורה עומד ומסמן עם היד לאקס להתקדם לכיון השולחן. אקס מצדיע לדן ,מתקדם לכיוון השולחן ועומד לידו. " שב אקס "  אומר לו דן, "כן אדוני" אקס עונה לו ומתישב. דן מוציא ממגירה תיקייה אדומה שכתוב על הכריחה  " סודי ביותר " ונותן אותה לאקס. אקס פותח את התקייה ורואה תמונות של גבר קירח, בן 40 לחייו לבוש חליפה חומה ,עינייו ירוקות ובידו הימינית הוא מחזיק תיק שחור. דן מסתכל אל אקס ומספר לו " שומו.. מייקל סקוט.. והוא סוחר נשקים אמריקי, שמוכר לחמאס נשקים ופצצות.. בתיק השחור נמצאים מסמכים סודיים על המדינה שלנו... המשימה שלך היא למצוא את מייקל ולאבי אותו לכאן... לקחת את התיק... ולחסל כול מי שעזור לו... הכול מובן ? ". " כן אדוני" עונה לו אקס ומצדיע, דן מצדיע בחזרה. העיניים של אקס משתנות לכחול זוהר, אקס שם שתי אצבעות של היד שלו על המצח. אקס מחפש את המוח של מייקל באמצעות המוח שלו. אחור כמה שניות אקס אומר " מצאתי אותך " העיניים של אקס נשארות כחולות. איפה הוא ?" שואל דן. "הוא בבינין בנתניה. הביניין נמצא תחת שמירה חזקה. 33 שומרים עם רובי M-16 .. יש שלוש קומות לביניין בכול קומה יש 10 שומרים. ובקומת הקרקע יש שלושת השומרים הנותרים .. מייקל נימצא בקומה השלישית, בחדר שנימצא בסוף המסדרון ". עבודה טובה אקס. לך תפוס אותו " אומר לו דן. אקס עוצם את העניים ורואה את הבניין דרך עיין רוחנית, אור כחול נוצר מסביבו של אקס ואז הוא נעלם.

 

( מחוץ לבניין של מייקל. לילה )

 

אור כחול נוצר ואקס מופיעה. העניים של אקס עדיין נשארות כחולות.  אקס מסתכל אל הבניין ומתקדם לכיוון הדלתות, ואז מרים את היד לכיוון הדלתות ,הדלתות נעקרות מצירים ועפים לכיוון סוף החדר.

 

( קומת קרקע ) 

 

השומרים מסתכלים אל הדלתות שעפות לסוף החדר במבטים מבוהלים. אקס נכנס לבניין, השומרים מסובבים את הראש לכיוון שלו ומכוונים את הרובים שלהם. "מי אתה לעזאזל ? " שואל אחד השומרים שפחד בענייו. אקס מושיט את הידיים שלו לצדדים וחלונות שבחדר נשברים. השומרים נבהלים ומתחילים לירות לכיוון שלו, הכדורים עפים לכיוון של אקס. אקס מרים את היד לכיוון הכדורים וכדורים נעצרים, אקס מסובב את האצבע והכדורים משנים כיוון ועפים לכיוון של השומרים, הכדורים עפים ופוגעים בשומרים, השומרים נופלים לרצפה ושלולית של דם נוצרת מסביבם. אקס מתקדם לכיוון המדרגות שנמצאות בסוף החדר ועולה קומה.

 

 

( קומה ראשונה )

 

השומרים שמעו את היריות, מתקדמים לכיוון המדרגות ואז הם רואים את אקס, עולה במדרגות ומתקדם לכיוון שלהם. ( העיניים של אקס עדין בצבע כחול זוהר ) השומרים מכוונים את הרובים לכיוון שלו, אקס מרים את היד לכיוון התקרה והרובים שלהם מתרוממים באוויר, השומרים מסתכלים בזמן שהרובים מתרוממים לתקרה. אקס סוגר את היד לצורת אגרף והנשקים מתעקמים. השומרים נבהלים, הולכים כמה צעדים אחורה ומסתכלים אל אקס בפחד. אקס מוריד את היד והנשקים נופלים על הרצפה. השומרים מסתובבים ומתחילם לרוץ לכיוון המדרגות שמובילות לקומה השנייה. אקס מרים את היד לכיוון השומרים ואז השומרים נעצרים, הם מנסים ללכת אבל הם לא מצליחים. אקס סוגר את היד לצורת אגרף ורעש של עצמות נשברות נשמעות, ואז השומרים נופלים על הרצפה. אקס מתקדם לכיוון המדרגות ועולה לקומה הבא. 

 

( קומה שנייה )

 

אקס עולה במדרגות ורואה שאין אף אחד בקומה, אקס שם שני אצבעות של היד שלו על המצח, אקס מחפש את השומרים עם המוח שלו ומגלה שכולם נמצאים בקומה השלשית. אקס מוריד את היד, מתקדם לכיוון המדרגות ועולה לקומה השלישית.

 

( קומה שלישית )

 

השומרים מוכנים, כולם עומדים ומכוונים את הרובים לכיוון המדרגות, הם שומעים פיתום צעדים שבאים מהמדרגות ואז הם מתחילים לירות כדורים לכיוון המדרגות עד שנגמר להם המחסנית. אחד השומרים מתקדם לכיוון המדרגות, מסתכל ורואה רק חורים על הקיר שהכדורים יצרו. פיתום אור כחול נוצר מאחרי השומרים ואקס מופיע, השומרים מסתובבים בבהלה לכיוון שלו ורואים שהוא יוצר כדור אנרגיה כחול בשתי הידיים, אקס זורק את הכדור לכיוון השומרים, הכדור עף ומתפוצץ על השומרים, השומרים עפים לכול הכיוונים ונופלים על הרצפה. אקס מסתובב ומתקדם לחדר שנמצא בסוף המסדרון.

 

( המשרד של מייקל ) 

 

אור כחול נוצר מסביב לדלת, דלת נעקרת מצירים ועפה לכיוון סוף החדר, אקס נכנס מסתכל ורואה את מייקל מתחת לשולחן מחזיק את התיק בידיים ורועד מפחד . אקס מכוון את היד לכיוון השולחן ואז מזיז אותה הצידה, השולחן עף לכיוון הקיר ונשבר. מייקל במבט קפו מסתכל על אקס, אקס מתקדם לכיוון שלו ומחזיק אותו, אור כחול נוצר מסביבם ושניים נעלמים.

 

( מחלקה 11. משרד של דן  )

 

אור כחול נוצר, אקס ומייקל מופיעים. העניים של אקס חוזרות לרגילות. דן קם מכיסא ואומר " אקס.. כבר חזרת .. " , דן מתקדם לכיוונו של מייקל, לוקח את התיק מידיים שלו ואומר לו " הרבה זמן חיפשתי מי מוכר לחמאס את הנשקים. אחורי שגליתי שזה אתה,  שלחתי מיד את הסוכן המיוחד שלי, כידי לתפוס אותך". מייקל מסובב את הראש לכיוון של אקס ושואל בפחד " מה אתה לעזאזל ? ". דן מחייך ועונה לו  " הנשק המיוחד של ישראל... אקס תראה למר סקוט את החדר החדש שלו. "  אקס תופס אותו בכתף  ולוקח אותו לכוון הדלת.. "אקס.. רק עוד משהו אחד... " נשמע קולו של דן מאחור. אקס ומסתובב  לכיוון של דן. דן מחייך ואומר לו "עבודה טובה. אקס" . "תודה אדוני" עונה לו אקס ....

 

סוף

אקס הוא הקול החופשי היחד שנשאר. 

 

 

00000000000000000000000000000000000

 

0

00000000000

00000000

000000

0000000000

0

 

000000000000000000000000000000000000

 

תגובות