סיפורים

הוא מגיע... הוא מגיע..

כתב : אקס תייר

 

הוא מגיע.. הוא מגיע...

קרני השמש מאירים את הביתים שברחוב "התמר". ילדים בחוץ משחקים בכדור, זוג צעירים, יושבים על הספסל ומתנשקים. הרוח מעיפה את העלים מעצים שבגן השעשועים. רועי צעיר בן 20 שערו בלונדיני ארוך ומסולסל ועיניו ירוקות, הוא לבוש בגדים לבנים. הוא הולך ברחוב ושורק להנאתו. צעירות עוברות לידו ומסתכלות עלו ומחייכות, הוא מחייך בחזרה. בזמן הליכתו ברחוב הפלאפון שלו מצלצל, הוא מוציא אותו מכיס ועונה לשיחה. " הלו.. ?" . רעש של גבר מתנשף נשמה מצד השני של הקן. רועי שוב שואל   "הלו.. הלו.. מי זה ? " . " רו... רועי.. רועי.. " עונה קול חלש ומקוטע, השיחה מתנתקת ורועי מסתכל אל צג הפלאפון לראות מי התקשר אלו ורואה שזה ניר חבר ילדות שלו. רועי מבוהל ומתקשר למספר של ניר ומקבל רק את המשיבון. רועי מפוחד ממחשבה שקרה משהו לחבר שלו, אז הוא רץ לבית של ניר שנימצא בסוף הרחוב. רועי מגיעה לבית, דופק בחוזקה על הדלת כמה פעמים וצועק את שמו של ניר, אבל שום קול לא נשמה. רועי נזכר שניר תמיד שם מפתח נוסף בתוך העציץ, שנימצא ליד הדלת. רועי מתקדם במאירות לעציץ ומחפש את המפתח באדמה של העציץ, אבל לא מוצא שום מפתח רק חול. רועי נלחץ עוד יותר שהוא לא מצאה את המפחת בעציץ אז הוא רץ לדלת ,דופק וצועק יותר חזק. ושוב שום קול לא נשמה. הוא מחליט לשבור את המנעול של הדלת עם מוט ברזל שנמצא בשביל לבית. הוא לוקח את המוט ברזל ושובר את המנעול, רועי נכנס במהירות לבית ורואה בכניסה שביל של דם שמוביל למדרגות שנמצאות באמצע החדר. רועי רץ במרירות למדרגות ופוחד ממחשבה שהחבר הכי טוב שלו כבר מת. הוא עולה במדרגות, כול מדרגה הפחד שלו עולה. רועי בוכה שהוא רואה את ניר שוכב על הרצפה ליד הטלפון  ששלולית של דם מחסה אותו. רועי מתקדם לטלפון ומתקשר למגן דוד אדום..

"..הלו.. מגן דוד אדום.. "

" כן אדוני. במה אני יכולה לעזור לך ? "

" החבר שלי ניר, שוכב על הרצפה ומדמם "

" איפה אתם נמצאים ? "

"  ברחוב התמר 32  "

" אמבולנס בדרך אלכם. תירגע ותגיד לי מה קרה לו ? "

" אני לא יודע מצאתי אותו ככה "

" מה שמך אדוני ? "

" רועי.. "

 " רועי, תגיד לי מאיפה יוצא הדם"
רועי מסתכל לכיוון של ניר ועונה " מאזור הבטן " 

" רועי.. אתה שם ? "

" כן.. "

" תרטיב מגבת ותחסה את המקום שיוצא מימנו דם"

" טוב " רועי זורק את השפופרת על הרצפה ורץ למקלחת, לוקח את המגבת התלויה, מרטיב אותה חוזר לניר ושם אותה באזור הבטן שלו. רועי מרים את השפופרת שנמצאת לידו ושואל " מה עכשיו ?"

" תלחץ על המקום שיוצא ממנו דם עד שהאמבולנס יגיעה ".  אחורי כמה דקות, רועי שומע את הסירנה של האמבולנס ורץ לכיוון החלון, צועק ומנופף עם הידיים " היי כאן .. כאן.."  החובשים רואים אותו ורצים לכיוון שלו, נכנסים לבית ועולים למלאה. החובשים מתקדמים לניר ומנסים להחיות אותו. אחורי כמה דקות של ניסיון של החיה, אחד החובשים מתקדם אל רועי ואומר לו את הדבר שרועי הכי לא רצה לשמוע " אני מצטער.. עשינו מה שיכולנו ולא הצלחנו להחיות אותו " . רועי בוכה וצועק " לא.. ניר.. אל תעזוב אותי ". החובש תופס את רועי בזמן שהוא מנסה להגיעה לניר שמחוסה בסדין לבן, הדם של ניר צובע את הסדין בצבע אדום. המשטרה מגיעה למקום ושני שוטרים יוצאים מהניידת ומתקדמים לכיוון הבית. השוטרים עולים, אחד השוטרים מתקדם לכיוון הגופה ושני מתקדם לרועי שיושב על הרצפה, ושואל אותו כמה שאלות. דמעות יורדות מעיינו של רועי.  

" שמי דן וזה ירון.. אתה זה שדוחת למגן דוד אדום על המקרה ? "

" כן.. " דן מוציא פנקס ועט מכיס ורושם כול מה שהוא שואל.

" מה לך ולמנוח ? " 

" אני החבר שלו רועי "

" רועי ספר לי מה קרה פה ? "

" באתי לפה, וראיתי את ניר שוכב על הרצפה מחוסה בדם "

" איך ידעת שהוא פצועה ? "

" הוא התקשר אלי לפלאפון "

" ומה הוא אמר ? "

" הוא לא אמר כלום השיחה התנתקה "

" אז איך ידעת שהוא בצרה ? "

" הוא דבר חלש ומקוטע "

" אמרת שהוא לא אמר כלום, עכשיו אתה אומר שהוא דיבר חלש ? "

" הוא.. הוא. רק אמר את השם של ואז השיחה התנתקה "

" טוב אחרי שקבלה את השיחה, מה עשית אז ? "

" ניסתי להתקשר אבל המשיבון ענה לי "

" איפה הייתה שקבלתה את השיחה ? "

" הייתי שלוש בתים מי פה "

" ומה עשית אחורי שהמשיבון ענה לך  ? "

" רצתי לבית שלו "

" המנעול של הדלת היה שבור שהגתה לפה ? "

" לא אני שברתי אותו עם המוט ברזל "

" אז הדלת הייתה סגורה שבה לפה ? "

" כן "

"  שברת את המנעול, נכנסת פנימה, עלייתה למלאה ולא ראית עם יש עוד משהו בבית ? "

" לא, ראיתי רק את השביל הדם שמוביל לפה "

" טוב.. רועי תן לי את מספר הפלאפון שלך ואנחנו נהייה בקשר איתך "

" 4575876- 054 " דן רושם בפנקס את המספר.

" לך עכשיו הביתה רועי ותנוח " . דן מרים את רועי מרצפה ומוביל אותו לדלת וחוזר למלאה. דן מתקדם לירון, מזיז את הסדן מגוף של ניר ומדבר עם ירון.

" מה יש לנו פה ? "

" פציעות בבטן מכשיר חד "

" מי מה.. סכין ? "

" לא. יותר כמו חרב "

" או לא. זה לא מי שאני חושב שזה, נכון  ? "

" כן. הרוצח הסדרתי שנקרה " גונב הנשמות "

 " עם הוא פה אז כול השכונה בסכנה "

" כן הוא יהרוג את כולם ". אחד החבשים מתקרב ושואל את דן.

" מה לעשות עם המנוח ? "

 " קחו אות לחדר המתים של הבית חולים שלכם. החובשים לוקחים את גופה באלונקה מוכסה בסדין לבן ויוציאם לכיוון האמבולנס , מכניסים אותו ונוסעים. דן וירון יוצאים החוצה ומדברים

" דן. מה נעשה עם החבר של הילד הזה ? "

" תתקשר לתחנה ותבקש מהם 3 נידות שישמור פה על האזור 24 שעות "

" כן אדוני " ירון מוציא את מכשיר הקשר ומדבר איתם .

" כאן השוטר ירון, אני צריך 3 נידות לרחוב התמר לשמירה של 24 שעות "

" כן אדוני הנידות בדרך אלך ".

" רות סוף " ירון מסתכל על דן במבט דואג ואומר לו

" מה עכשיו ? "

" נלך לחדר המתים, לראות עם הם מצאו עוד פציעות שלא ראינו " דן וירון נכנסים לניידת ונוסעים לבית חולים.

 

הניידת חונה ליד הכניסה של בית החולים ודן וירון נכנסים לבפנים. הם מתקדמים למודיען שנימצא ליד הכניסה ודן מדבר עם הבחורה שנמצאת שם. אנשים ורופאים מסתובבים לידם. 

" מה אני יכולה לעזור לכם שוטרים ? "

" איפה נמצא חדר המתים שלכם ?  "

" תמשיכו ישר עד לפנייה הראשונה ואז תפנו ימינה עד סוף המסדרון שם יש מעלית, תכנסו ותלחצו על הכפתור שכתוב עלו חדר מתים  "

" תודה " דן וירון הולכים למעלית, נכנסים ויורדים לחדר המתים.

 

דלתות המעלית נפתחות וריח מסריח של בשר רקוב נמצא בכול החדר, דן וירון סותמים את האף עם הידיים שלהם. גבר בחלוק לבן מתקדם לכיוון שלהם ושואל אותם.

" שמי דני במה אני יכול לעזור לכם  ? "

" אנחנו מחפשים צעיר בשם נייר שבא לו מזמן לכאן "

" צעיר... כן בואו איתי רבותי "

שלושתם הולכים ומגיעים לחדר שיש בוא מלא גופות ערומים על השולחנות. דני הולך בין השולחן ועוצר ליד הגופה של ניר, דן וירון מתקדמים לשולחן.

" אינה.. ניר צעיר בגיל ה20 לחייו, הגיעה לפני 10 דקות, מת עם מפציעות באזור הבטן, מתוצאה של חפץ חד וארוך "

" יש עוד סימנים ופציעות חוץ מפגיעות שבטן ? "

" כן. אתם רואים את החתך שמתחיל מבטן ועולה לכיוון החזה  ? "

דן וירון מסתכלים ובחילה נוצרת להם בבטן " כן.. ? "

" משהו פתח לו את החזה ואוציא לו את הלב "

דן חושב לעצמו " הלב.. למה הוא הוציא את הלב. אף פעם הוא לא מוציא את הלב".  ירון מסתכל על דן בזמן שהוא חושב ואומר  " על מה אתה חושב דן ? "

" כלום.. דני.. יש עוד משהו ?  "

"כן רק עוד משהו אחד. חרוט לו על הגב טקסט מוזר "

" חרוט עם מה ? "

" אני לא יודע, סוג מחט שמצירים קעקועים "

" תראה לי מה כתוב " דני הופך את הגופה של ניר והטקסט נגלה לדן וירון, דן מוציא את הפנקס ועט ורושם את הטקסט " הוא מגיע.. הוא מגיע... עוד מעט הוא מגיע... ". " מי אתה חושב שמגיע" שואל ירון את דן. " אני לא יודע.. הבן אדם הזה משוגע יותר מי שחשבנו. כידי שנחזור לשם לפני יהרוג עוד משהו " שניהם הולכים לכיוון המעלית, נכנסים לתוך ועולים למלאה.

 

לילה שחור עם יורד על הרחוב, הניידת חונה ליד הבית של ניר, דן וירון יוצאים ומסתכלים סביב ורואים, אימה מול העניים שלהם. 20 גופות זרוקות על הרצפה, חתוכים באזור הבטן והחזה, ירון מתקדם לאחד הנידות שנמצא בצד השני של הכביש ,ורואה את השוטרים שוכבים מחוסרי חיים שדם יוצא מאזור הבטן.

 

דלת של אחד הבתים נפתחת וגבר לבוש שחורים, חרב בנרתיק שבחגורה שלו, ומסכה של גולגולת על הפנים שלו יוצא מבית וביד אחד שק גדול שמטפטף מי דם וביד השנייה ראשו של רועי. דן וירון מוציאם את האקדחים מנרתיק ומכוונים אותו על הגבר. דן מסתכל בפחד על הגבר במסכה ושואל אותו. " מה עשית  ? "

"אל תטריחו את עצמכם במחשבה על מה שעשיתי. רק תרעדו מהמחשבה על מה שאני העשה". הגבר זורק את הראש של רועי על הרצפה, דן וירון רואים באימה את הראש שלו מתגלגל לכיוון שלהם.  הגבר פותח את השק ו20 לבבות נופלים על הרצפה " 20 לבבות טהורות והוא יגיעה " הגבר אומר וצוחק. " מי מגיע" שואל דן. הגבר עונה בחיוך מרושע " הוא.. "  "מי הוא ? " שואל ירון. "אתם תראו" עונה הגבר ומוציא את החרב מנרתיק ודוקר את עצמו בבטן ואז מפיל אותה על הרצפה. דן וירון מבוהלים מי מה שהם רואים, אור אדום נוצר מחור שבבטן של הגבר ,הלבבות שנמצאות על הרצפה מתרוממים ונכנסות לחור שבבטן והגבר משתנה ל...

 

( המשך יבוא  )

תגובות