יצירות אחרונות
מלאכים מעל ביתי (8 תגובות)
יצחק אור /שירים -23/06/2026 10:09
הפרח האחרון בגינה🌹🌹🌹 (6 תגובות)
שמואל כהן /סיפורים -23/06/2026 09:47
מלב הציפור המתוקה בוקעים (4 תגובות)
דני זכריה /שירים -23/06/2026 06:00
עוגיית הזמן-אסנת אלון גוילי (2 תגובות)
אסנת אלון /שירים -23/06/2026 02:04
שינה טובה (2 תגובות)
צביקה א הורוביץ /שירים -22/06/2026 21:05
מִפְרַשׂ הַהַשְׁרָאָה (3 תגובות)
אביה /שירים -22/06/2026 18:59
לו היייתי ציפור--מוקדש באהבה לעליזה אהובה (15 תגובות)
מרים /שירים -22/06/2026 18:33
שירים
"אבא"אבא... הייתי רוצה שתסביר לי שוב למה החלטת להרים ידיים הייתי רוצה שתגיד לי עוד פעם למה השארת אותי כאן לבד למה חשבת שלא אהבנו למה האמנת שזלזלנו ולמה פגעת בנו כל כך חזק ועכשיו...לראות עולם נחרב גם בחלוף שנתיים מאותו הרגע אני עדיין מנסה למצוא את השלווה בגעגוע שקורע לי את הלב לגזרים עוד כמה שעות נותרו עד חצות ומחר יום חדש שרק אתה זכרת אין מי ישכים בבוקר לברכני בחיבוק ונשיקה אין מי שימחה את הדמעות מעיניי ואין מי שימחק את הסבל מלבי עוד שומעת את צעדיך במסדרון בלילה ואת קול נחירותיך מחדר השינה אבל זה רק הכאב שמשחק איתי משחקים שמתעתע בי בכוונה...וזה צורם בלב כי שנינו יודעים שאתה לא שם אבא שאתה עכשיו רק זכרון...עוד מצבה בבית העלמין ושלאט הם שוכחים לבוא לבקר אבל אני זוכרת רק לא באה כי לא רוצה להשלים לא רוצה לדעת שברגע מסויים אתה תעלם לגמרי ואז אתעורר לתוך מציאות בלעדיך לא רוצה לדעת שפתאום כבר לא יהיה שום דבר שפתאום אין לי במה להאחז יותר מחר יום חדש אבא...היום המיוחד שלי... אז למה אתה לא כאן כדי לחבק אותי עוד פעם? למה אתה לא כאן כדי לאמר שהכל יהיה בסדר? למה אתה פשוט לא כאן..................? 09/09/2007 18:24 תגובותהתחברותתגובתך נשמרה |