סיפורים

שגרה

הוא פקח את העיניים, הביט בתקרה, התרומם בבהלה, שפשף את עיניו וקם מהמיטה. ניגש אל חדר האמבטיה, נעמד מול המראה והביט בהשתאות חולמנית על מצחו שהיה נקי מכל סימן. הוא לא הניח לעובדה הפעוטה הזאת לקלקל לו את היום. הוא שטף את הפנים בנמרצות, צחצח שיניים ביסודיות, ופנה אל המטבח לקראת כוס הקפה היומית. שתה אותה תוך כדי עישון סיגריה ושיעול נמרץ, נכנס אל המקלחת, התקלח, התלבש ויצא אל העבודה.

יום רגיל לחלוטין עבר עליו בעבודה כיועץ השקעות בסניף בנק אפור. עבודה יום יומית, עם מספרים שכל כך לא אהב .בחמש ושתי דקות תייק את המסמך האחרון לאותו היום, ביציאה הוא עוד הספיק לנהל שיחת חולין קצרה עם השומר ונסע .
הוא הגיע לביתו והחנה את מכוניתו המאובקת באותו מקום חניה קבוע שניכס לעצמו דרך השגרה, חצה את החצר במהירות וניגש אל דלת הכניסה לבית, בדרך הוא דרך על ערוגת פרחים שבעבר טיפח. הוא פתח את הדלת, נכנס אל הבית והניח את התיק שהכביד עליו  על שולחן עץ דהוי ומיותם,נאנח כהוקל לו, שם לב שאחת התמונות שקישטו את קירות ביתו הצהובים עקומה. הוא ניגש וישר אותה, תוך כדי הבחין בשפתון זרוק על הרצפה בפינת הסלון, צעד כמה צעדים, התכופף, הרים את השפתון והביט בו במבט ילדותי,הוא פנה אל חדר השינה והניח אותו על השידה ליד המיטה. לשפתון אירח חברה רק שעון שמחוגיו נעמדו על השעה שבע ורבע.   

תגובות