סיפורים

מלנכוליה ערירית

עוד לילה כהה חולף לו, כבר בכוס הוויסקי השניה שלי, השיגעון גבר עלי כבר והנחתי שרק בין כל השיגעון הזה אוכל להתרכז בכתיבה, " ג'יימסון שתיים עשרה בלי קרח" שנוררתי לברמן בקושי, נזכרתי בימים ההם של דרום אמריקה, איזה טירוף, בחורות בלי סוף, סמים מכל הצמחים מכל הצבעים.
"טוב לך?" התיישבה ליידי בחורה קטנת קומה עם שיער שחור ארוך, עור כהה, ופנים כל כך יפות שאת השליטה על שרירי הפנים איבדתי לרגע, "נו?, טוב לך?" שאלה אותי בשנית, "סביר לי"
"איזון חולני בין שליטה מוחלטת לחוסר שליטה מסוכן", "לא יכלת לנסח את חיי בצורה יותר ברורה" , בינתיים הדלקתי עוד סיגריה ובלעתי חצי מהוויסקי וחשבתי לעצמי שחבל על הוויסקי אבל יצאתי מזה מהר,
"נו, לא תזמין לי משהו לשתות?" , וואי נכון... הייתי כל כך מהופנט מהזרה הזאת שאפילו להתחיל איתה שחכתי, "תביא מרטיני יבש בכוס גבוה לבחורה" , וואלק, בחורה על רמה זאתי, נזמין לה גם משהו על רמה.
"פשש, קלעת בול" , "משתדל תמיד לקלוע בול", טמבל, מה אתה מפלרטט איתה כאילו אחת מהפרחות שלך?.
"חשבתי שאתה קצת יותר מזה " היא צחקה "אני..., נפלט לי, מצטער"
"אני טליה" , " אור, נעים לי" הצעתי לה סיגריה , לקחה ונתנה לי להדליק לה כמובן ועבר לי בראש לתת איזו הערה מטומטמת על להדליק דברים.
בואנה היא פשוט מהממת, היא דברה על עצמה קצת ועוד כמה הערות סרקסטיות אבל לא הצלחתי להקשיב מרוב שהפנים שלה יפות, פשוט התקרבתי אליה והתחלנו להתנשק, על הבר!, אני עד עכשיו בהלם שאנחנו מתנשקים, עם לא היה לי כל כך הרבה אלכוהול בדם סביר להניח שזה לא היה קורה.
"אני מצטער, פשוט לא יכולתי להתאפק, קפה אפשר להציע לך?"
"כל כך בקלות אני יכנס איתך למיטה נראה לך?"
"הייתי שמח, אבל גם לדבר איתך יהיה נהדר", הכנתי לנו קפה וגילגלתי ג'ויינט , דיברנו, היא בדיוק סיימה צבא , מתה על אומנות ובעיקר משחקת עם החיים,
" It Make Us Both " אמרתי לה, כבר היה מאוחר והצעתי לה לישון פה
"ואל תדאגי, רק לישון" , "נשמע טוב".
היא נשכבה על המיטה שלי ואני באתי להישכב על הספה.
"תגיד, אתה תמיד כזה ג'נטלמן?"
"משתדל"
"בוא תישן איתי, אני לא יכולה לישון לבד" , ואז באמת התחלתי לחשוב מחשבות טובות, איזה עדינה היא , חשבתי על איך אני יפשיט ממנה את החולצה בעדינות, ובאמת כך היה, התנשקנו ברוך והורדתי ממנה את החולצה ובעדינות התחלתי לנשק את שדיה ואת עורה הזך, היא דחפה אותי על המיטה ופתחה לי את המכנסיים ולאט לאט עיסתה לי את האיבר, הייתה לי זיקפה באותו היום, כמו שהרבה זמן לא הייתה, אפילו הייתי קצת נבוך מזה, שמתי מהר פורטיס- הד ברקע וחדרתי אליה בעדינות, שכבנו בערך פעמיים באותו הלילה ונרדמנו ביחד, היא הייתה מחוייכת והיה לה סומק על הלחיים, מין תמימות כזאת, חשבתי לעצמי שכבר אין דברים כאלה בעולם, פשוט מדהים, נראה לי שחצי לילה לא נרדמתי ופשוט הסתכלתי עליה ישנה בזרועותי כמו גור חתולים מפונק, שתיתי קצת ברנדי שהחבאתי מתחת למיטה ונרדמתי מחובק איתה, "מאיפה זה נחת עלי? קטע כזה כנראה שבחיים לא קרה לי".
 
התעוררתי לניחוחות הקפה, סידרתי את הראש המסובב שלי וראיתי אותה עם תחתונים מכינה קפה, "בוקר טוב", "אכן בוקר טוב" , "ישנת טוב?", "כמו סלע" אמרתי לה, שתינו קפה ביחד ועישנו סיגריה, היא אמרה שהיה לה מדהים ואמרתי שגם לי, היא אמרה שהיא רוצה שנמשיך לדבר והסכמתי בפה מלא,
"אתה כזה אדיש ונבוך, אבל משהו בי רוצה להכיר אותך"
"נו?, חבל להגיד למשהו הזה לא " וזרקתי לה חיוך קטן,
שכבנו עוד הפעם והיא נתנה לי את המספר שלה ואמרה לי להתקשר ואז הלכה לעבודה, נשארתי על המיטה בתחתונים מעשן סיגריה ומנסה לעכל את מה שהלך כאן אבל ללא הצלחה, הלכתי לעבודה, ירדנו לפאב כולם אחרי העבודה והיא, עדיין בראש שלי.
היה טוב, היה נהדר.
אור.

תגובות