סיפורים

חלום

 
בחלום שלי צצת ככה פתאום, כאילו דבר לא השתנה. נראית מחוייך מתמיד, עם הבעת פנים חתומה. אמא שלך הזמינה אותי לסופשבוע אצלכם ועזרתי לה לבשל, לנקות ולערוך את השולחן. היא חיבקה אותי ואמרה שאני צריכה להתחתן איתך וכמה שיותר מהר. אתה המשכת לחייך קצת, קורץ לי וקורא לי לרגע לחדר. בחדר, הצמדת אותי לדלת ונישקת אותי. גם קצת בצוואר, ליטופים בשיער, ומבטים חודרים שמביעים הכל. סיננתי שאני חייבת לחזור לעזור, אבל אתה נעלת את הדלת ואמרת שהעולם יסתדר שעה בלעדי. נזרקתי למיטה שלך ואתה עלי, מנשק אותי בלי סוף ולוחש כמה מושלם העור שלי. בחלום, ממש יכולתי להרגיש אותך מעלי, צמוד הכי הכי שרק אפשר. הרגשתי את הנשימות המהירות שלך, את פעימות לבך ואת הנשיקות הנעימות שלך. מבטך לא עוזב אותי לרגע.
 
אחר כך יצאנו לאכול גלידה. הזמנת לי גלידת תות עם קצפת ונהנית לראות איך אני מתענגת על כל לק. ואני כבר ידעתי שכשנחזור הביתה, אתה תתנפל עלי בנשיקות ותגיד שמותר לך, כי התאפקת כל הערב. ולמרות שזה היה רק חלום, הרגשתי את הטעם של הגלידה נמס לי בפה, חשתי במבטייך, בוחנים אותי.
 
כשחזרנו, אכן התנפלת עלי. כמו שמעולם לא קרה. וכשכמעט נרדמנו, לחשתי לך שאני מפחדת להרדם, כי אני בתוך חלום כרגע. ואתה ליטפת את הבטן שלי ואמרת שזה בסדר, שאתה תהיה פה גם כשאתעורר, ושאני יכולה להניח את ראשי על החזה שלך ולהרדם.
 
התעוררתי לבד.

תגובות