סיפורים

חמאת גוף

 
הוא שוכב במיטה המבולגנת קצת, ידיו פרוסות תחת ראשו. הוא משקיף עליה. היא בדיוק סיימה מקלחת ארוכה במיוחד. כשפתחה את הדלת המקלחת, אדים מהולים בריחות מתוקים השתלטו על האוויר. הגשם שהשתולל בחוץ עשה לו נעים, והוא משך את הפוך עוד קצת, על מנת להרגיש מוגן.
 
מגבת לבנה צמודה על גופה, שיערה אסוף בתוך מגבת נוספת קטנה. היא התקדמה לעבר המדף שלה. היא הפכה אותו להיות המדף שלה, בתוך החדר הגברי הזה. עם גבה אליו, הוא יכול לבחון אותה. תמיד אהב להשקיף על תנועותיה העדינות והמתמשכות. בעיקר אהב לראות אותה מטפחת את עצמה.
 
והיא, עוד מפגישתם הראשונה, מודעת למנהג זה שלו. כששתתה את השוקו החם שהזמין לה בבית הקפה, יכלה להרגיש את עיניו מלטפות את פניה, בוחנות איך שפתיה המלאות לוגמות באיטיות את השוקולד החם, ואת הלשון מלקקת את מה שנשאר מסביב. את קוראסון השוקולד שקנה לה, אכלה באיטיות, מתענגת על טעם המתוק. והוא- מתענג ממנה.
 
עם גבה אליו, הוא ממשיך לבחון אותה. מרימה קופסא עגולה לבנה עם חמאת גוף בתוכה. בעזרת אצבעותיה הענוגות מרימה חתיכה קטנה מתוך הקופסא ומורחת על זרועותיה ועל צווארה. באותה עדינות שמלווה את כל תנועותיה, לוקחת קרם ווניל ומתחילה למרוח אותו על רגליה. המגבת נופלת באלגנטיות לעבר הריצפה, והיא כאילו לא שמה לב להיותה ערומה. כמו משיכות מכחול, כך מושכת את הקרם מהקרסול עד הברך, ומשם ממשיכה למעלה. עורה זקוק לטיפוח היומי. דיאורדורנט ובושם בריח צרפתי, וכל החדר חוגג מניחוחות אלו. לאחר מכן עוברת לפנים, משפריצה כמה טיפות שקופות מבקבוק קטן, ומורחת אותן בתנועות סיבוביות על הלחיים ומשם על כל הפנים, בשקט.
 
הוא נהנה מכל רגע. ריח הפרחים חודר עמוק אל גופו עם כל נשימה, ועיניו מוקסמות מהעדינות שלה. גופה חלק, ריחני ודורש מגע. הוא ממתין בסבלנות, משנה תנוחה. נשכב על הצד, כשידו האחת תחת ראשו וידו השני לצד גופו. היא מסתובבת אליו, מחייכת את החיוך המתוק הזה שלה. שיערה רטוב קצת והיא מרססת עליו ספריי טבעי עשוי פירות.
 
הוא מסמן לה לבוא אליו, והיא משיבה לו מבט עמוק עם עיניה בצורת השקד. המבטים שלה מהפנטים אותו כל פעם מחדש. היא מתקדמת בשקט לעבר המיטה בתנועות חתוליות במקצת. גופה המושלם נודף ריחות משגעים. היא נשכבת לידו, על גבה, והוא על הצד, מלטף אותה. מעביר אצבע עדינה על לחיה הרכה, יורד לצוואר ומתקרב לנשקו. נשיקות קטנות בטעם ווניל. ממשיך להתענג ומלטף את כל גופה, עוצם עיניו ומתמסר להנאה האינסופית הזו. עורה ספג את כל הריחות הטובים.
 
היא מביטה עליו עם עיניה הגדולות, השואלות. הוא נהנה כל כך לגעת בה ורק מדי פעם שולח לה מבט אוהב. היא שותקת. מחייכת לעצמה בלב, עוצמת עיניים.
 
כשהיא נרדמת בשקט, בעדינות האופינית לה, הוא מביט בה. פני מלאך, ריחנית ומתוקה. אילו רק יכלה לדבר.

תגובות