סיפורים

אילו

 
אילו יכולתי לומר לך, מ', כמה באמת אהבתי אותך. הלב שלי השתוקק אליך, התפוצץ מרוב אהבה. רק אהבה ידעתי איתך, מכל השאר התעלמתי. כל הבכי, ההתרגשות, העצב, השמחה, כל אלו נכנסו תחת קטגורית האהבה. רק לחשוב עליך וכבר ליבי היה יוצא אליך, מחבק את כל גופך הגבוה, שוקע בתוך עיניך המיוחדות, אותן אהבתי כל כך. אתה היחיד שבאמת אהבתי בכל כולי, בלי טיפה של הגיון או מצפון, רק אהבה. השיר "האהבה הישנה" מזכיר לי את תקופתנו. בעיקר את הבכי שאחרי.
 
אילו יכולתי לומר לך, נ', כמה שנים חשבתי עליך. אפילו כשעוד לא הבנתי משיכה מה היא, הרגשתי קרבה אליך. לשחק בשיערך הפרוע בהפסקות, לעשות "נעים" לאורך היד, מסאג'ים קטנים כאלה. תמיד הסתכלתי עליך ואפילו לא ידעתי למה. רק אז, כששפתיך נפגשו בשלי, הבנתי את פשר המשיכה. מסוג הדברים שפשוט צריך לעשות, לסמן עליהם וי ולהמשיך הלאה.
 
אילו יכולתי לומר לך, א', כמה משכת אותי. שיחות הטלפון שלך הגיעו אלי בזמנים הכי לא צפויים שיש. באמצע סדנת רוחניות בעין גדי, קיבלתי ממך שיחה ממספר חסוי. לשבת על הר, להשקיף על כל הנוף הצהוב והקסום ולשמוע אותך רגוע, שובב קצת ושנון. וגם באילת, דאגת להראות סימני אכפתיות משולבים ברצון להרפתקאה סוחפת. והרפתקאה בהחלט היתה לנו, על כך איש לא יוכל לערער. עד כדי כך הרפתקאה, שאפילו אסור לי לדבר עליה.
 
אילו יכולתי לומר לך, ר', כמה ציפיות היו לי ממך. אפילו לאבא הרגשתי בטוחה לספר בגאווה עליך. את השיחות שלנו שיחזרתי בראש בלי סוף, בעיקר את אותה שיחה קסומה בלילה, כשפרצנו את הגבולות שהצבנו בהתחלה. זוכר כשהכנת פסטה והיית רעב, והמשכת לדבר איתי למרות שהיא כבר התקררה? ראיתי בזה מעשה חמוד במיוחד. ואז לחבק אותך, אחד הבחורים היפים ביותר בעולם, ולדעת שזה בלתי אפשרי. לישון בחדר לידך, לשלוח לך הודעה ולראות את דמותך נכנסת לחדרי בחושך, מלטפת ואומרת שאסור לנו.
 
אילו יכולתי לומר לך, א', כמה בלגאנים עשית לי בלב. משיכה מטורפת שאתה יצרת. סביב משחקי הכבוד שלך נוצרה סוג של הערצה. הפגנת כוח, אהבה עצמית, ואני משום מה נמשכתי לזה. הלב שלי עשה הרבה ריצות בעקבות ההחלטות שלך, אך אי אפשר לומר שלא היה לי כיף איתך, בלונדיני שלי.
 
אילו יכולתי לומר לך, ת', כמה מדהים אתה. המדהים ביותר שהכרתי בחיי. אילו ידעת כמה רציתי לנסות למרות הכל. בעיה גדולה שהשארת לי דברים שגורמים לי להזכר בך. דובי ודיסק שלא יוצאים מטווח הראיה שלי במהלך היום. את ההודעות שלך מחקתי בכאב עצום ואין שניה שלא בא לי שתחבק אותי מאחורה ותלחש לי באוזן את הדברים היפים שלך.
 
אילו יכולתי להחזיר את הגלגל לאחור, לא הייתי מוותרת על דבר.
חוויות מכל הסוגים עושות צבע בחיים.
ולכולכם אשמור פינה קטנה בליבי, למרות ובזכות הכל.

תגובות