סיפורים

העיקר שיהיה לו טוב

 
"הזמנתי לנו נופש..." הוא צוהל בשמחה כשנכנס הביתה. "מה?" היא מסתובבת לכיוונו, עדיין מכורבלת בספה. "בסוף החודש, רק אני ואת, בצפת". היא חייכה וקמה אליו, כורכת ידיה סביב צווארו ונשענת עליו. כמו תמיד, נשענת עליו.
 
בתוך המזוודה הקטנה הכניסה כמה בגדים ארוכים, קר שם בצפת. חצאית קורדרוי קצרה ירוקה, גרביונים שחורים וסוודר לבן. הוא אוהב אותה במראה הקלאסי, המסודר. עבורו ארזה מכנסיים וכמה חולצות. הוסיפה כמה דיסקים של מוזיקה שהוא הכי אוהב, ואת השוקולד המריר שהיא קונה לו כל שבוע.
 
בדרכם לשם, הוא נהג. למרות שהיא ביקשה לנהוג קצת, הוא טען כי הדרך מסוכנת וחדשה, והוא יותר שנים על הכביש. היא שתקה ונתנה למחשבותיה לנדוד עם הנוף שהשתקף מהחלון. הוא הניח את ידו האחת על ירכה, מלטף ומרים מעט את החצאית. היא התנגדה קצת, לא היה לה חשק. אבל הוא נתן לה את המבט ההוא, והיא זרמה איתו. העיקר שיהיה לו טוב.
 
כשהגיעו לחדר המפואר, היא נשכבה על המיטה ונהנתה ממצעי הסאטן החלקים. "קדימה, שימי בגד ים ונרד לבריכה המחוממת, שמעתי שהיא משהו". היא הרגישה איך גופה מתנגד לזוז מאותה מיטה נעימה, אך אין ברירה. הוא ביקש. בכבדות קמה ולבשה את בגד הים שהוא קנה לה בקיץ שעבר. אדום כזה, עם קשירות בכל מקום. הוא היה לוהט מדי לטעמה, אך הוא אהב לראות איך גופה משתלב בצורה מושלמת כל כך עם אותו בקיני. ירדו השניים לבריכה ונכסו למים החמים. הוא הצמיד אותה לקיר, והיא כרכה רגליה סביבו. הוא נישק אותה בתשוקה והיא הרגישה לא נעים, כי היה זה מקום ציבורי.
 
בלילה לקח אותה לאכול אוכל סיני. היא לא אוהבת כל כך, והעדיפה מסעדה יותר ביתית, אבל הוא כבר הזמין מקום. את הבננה המטוגנת שמגישים בסוף, הוא האכיל אותה ונהנה לראות איך סירופ המייפל נוזל משפתייה. הוא קרב אליה וליקק. ואז כשחזרו לחדר, נשכב עליה בלי יותר מדי משחקים. שעות על גבי שעות, והיא שוכבת מתחתיו, מסתכלת על נקודה מסויימת בקיר וחושבת.
 

העיקר שיהיה לו טוב.

 

תגובות