סיפורים

כולנו באנו מהקוף

‏"אם הוא לא יפה אז אני לא רוצה"

היא אמרה בפשטות שכזאת,לפעמים מדהים אותי עד כמה שטחית היא יכולה להיות.

-מה?

היא מביטה עלי בעיני עגל ,שלרגע מציגות אותה כילדה קטנה וטיפשה.

-אם הוא לא יפה אין מה לדבר בכלל אני לא מעונינת.

-את בכלל לא מכירה אותו,ראית אותו פעם ?אפילו לא דיברת איתו הוא משכיל ואינטילגנטי ברמות אחד כזה שאפשר לדבר איתו.מה את רוצה שהוא יהיה יפה וטיפש כמו נעל?

 

‏כן-,

היא אומרת בחיוך שכזה

תמיד היא הייתה כזאת

מחקרים רבים בפסיכלוגיה טוענים שרושם ראשוני על אדם נוצר בתוך 10 שניות בלבד. לכן לפעמים כשאנחנו נפגשות עם אנשים חדשים היא עלולה להצטייר כבורה גדולה ושטחית ,למעשה היא מאוד משכילה ואינטיליגנטית אפשר לדבר איתה על הכל ותמיד היא תשלוף תשובה מעמיקה והגיונית ,עד שמדובר בגברים פה היא כבר באקסיומה משלה ,לפי מיכל שלי גבר צריך להיות גבוה ,שרירי ויפיפה.

‏"הוא לא צריך לדבר יותר מידי ולהביע דעות (כי לגברים אין דעות)הוא רק צריך לשתוק ולהיות יפה וכמובן ייצוגי."

-טוב בסדר אני כבר התיאשתי ממך תעשי מה שאת רוצה,תצאי עם מי שאת רוצה ותמשיכי להיות שטחית..

-שטחית?אני?לא יקירתי אני מציאותית

אני יכולה להתערב איתך שאם הייתי גבר לא היית אומרת לי כלום,כי לגברים -לעומתנו מותר למצוא אישה שהיא סופר טיפשה, מטומטמת אבל עם חזה ענק , גוף פצצה ופרצוף של אנג'לינה ג'ולי וכל חבריו הגברים הבבונים יצאו בקריאות הערצה   
    נלהבות וישבחו אותו על ההישג"
 
שתקתי, 
לא יכלתי שלא להסכים איתה,אני כל הזמו מבקרת אותה,קוראת לה שטחית אבל אולי אני זו ששטחית ובורה אם אני כל כך מקובעת על תפיסת עולם מיושנת שכזו.
 אם גבר יכל לצאת עם מישהיא שהיא יצוגית ויפה אבל טיפשה והוא יחשב למלך,אז למה נשים לא?
 
-אבל מצד שני..אני אומרת בתקפות..העובדה הזו רק מראה עד כמה גברים הם עם טיפשי ,נשים מתעלות עליהם ,הן לא מחפשות חיצוניות בגבר הן מחפשות רגישות ,תום,אינטיליגנציה .את יקירתי בתפיסת העולם המעוותת שלך מערערת את כל עולמן הסודי של הנשים,עולם שעבדנו עליו בעמל רב!ואת באה וטוענת אחרת ומצפה שיקבלו אותך.. לא ,חמודה את לא יכולה לשנות את סידרי הקוסמוס!
 
-את מדברת שטויות,כל הרוחניות הפלצנית הזאת,לעשות את הדבר הנכון ,בזמן הנכון כי ככה צריך!!! מי קבע?.מי תקע את היתד ומי הולך כמו עדר כבשים אחריו??הגיע הזמן שתתחילי לנקות את עצמך מכל הרעל הזה שהכנסת לעצמך כל  השנים ופשוט לחיות!!כולנו בעלי חיים ראוותנים, צמאים לאהבה וחיבה ממשהוא שיוכל לתת לנו אותה באופן הכי נכון שיש, הכי מרגש ואמיתי.
 
-תפסיקי כבר
 
-לא רוצה להפסיק! כשאת הולכת ברחוב ואת רואה 3 גברים את תמיד תסתכלי על היפה מביניהם לא ככה??
 
-כן ,אבל זה מתוך אינסטינקט יכל להיות שאחרי שנדבר לא יהיה שום מכנה משותף
 
-החיים הם אינסטינקט אחד גדול
צריך לדעת לאהוב כמו פעם
 
-כמו בשנות ה-60?
 
- לא טיפשה..כמו חיות
כמו קופים!! כמו טווס ,שבוחר את הנקבה שלו לפי הצבעים הכי יפים שיש לה על הכנף.. אהבה אמיתית בלי תנאים, בלי מחוייבות רק תשוקה .. הרבה תשוקה .
האהבה הזו היא האהבה הכי אינסטינקטית שיש,הכי בסיסית,הכי טהורה.היא קמה עוד לפני שבני האדם ידעו לתקשר,להרגיש בצורה מפותחת, כשעוד לא היה כזה דבר שנקרא אופי ואישיות הכל היה כל כך תמים ויפה, כשהתאהבו רק ממבט אחד קטן שבאותו הרגע גרם  לחשוב  שרוצים את האדם הזה עכשיו, אבל ממש עכשיו לרגע שיכל להמשך לנצח אבל הוא בסך הכל רגע..רגע ששווה הכל.!!
 
-אני לא מסכימה איתך
 
-את אף פעם לא תסכימי
העולם עוד לא מוכן לאחת כמוני
 
-כן כי כשהוא יהיה מוכן הוא יחרב, חסרת רגשות שכמותך
 
-אני?הכי רגישה בעולם..ובגלל שאני כזאת אני מאמינה במה שאני מאמינה
 
-טוב ,טוב בסדר!!חירפנת אותי
תדליקי ערוץ 3 יש ראיון של דודי בלסר אצל גיא פינס
 
 
:-) 

תגובות